Ik dacht hetzelfde toen ik op invoeren klikte bij de 2e postquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Hoe later het wordt, hoe minder woorden je gebruikt
Ik zit nu Ane van Brun te luisterenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Tss...waar was je dan? Moest je weg zo...nodig?
Fixed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:33 schreef Moody het volgende:
The Liars zijn geniaal, en hebben zelfs een klassieker gemaakt:
Daryll-Ann! Daar was ik destijd helemaal gek van. Ik heb ze ook meerdere keren live gezien. Maar eens in de gaten gaan houden waar ze gaan optreden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:37 schreef Maxerazzi het volgende:
' Got me thinking about the laaaaaaw!'![]()
![]()
Calexico is tof zegquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:05 schreef calexico27 het volgende:
[..]
Daryll-Ann! Daar was ik destijd helemaal gek van. Ik heb ze ook meerdere keren live gezien. Maar eens in de gaten gaan houden waar ze gaan optreden.
Vandaag een Calexico dagje na hun optreden gisteren. Ik heb ze gisteren live gezien in het openluchttheater in Bloemendaal. Was goed. Erg leuke covers van Alone Again Or (van Forever Changes van Love) en Little Black Egg (van the Nightcrawlers).
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Calexico is tof zeg![]()
En Eleanor ook (wie dat ook aanraadde).
Ben een beetje aan de female vocalistsquote:
Ben je een kloon van Moody?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:04 schreef DO2 het volgende:
Attack On Memory van Cloud Nothings is hier met terugwerkende kracht het album van 2012 geworden. Klassieker.
Zo. Ik heb het gezegd.
Kende je die nog niet?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:04 schreef DO2 het volgende:
Attack On Memory van Cloud Nothings is hier met terugwerkende kracht het album van 2012 geworden. Klassieker.
Zo. Ik heb het gezegd.
Welk nummer is dat?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oh jaEigenlijk vind ik vooral eerste nummer van Cloud Cult tof
Oh van het laatste album bedoel je. Die moet ik nog gaan luisterenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bedoelde derde nummerDat is Complicated Creation
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |