Ja, dus wat dat betreft wil ik ze ook niet afkraken hoor. Maar ik kan er in ieder geval niks mee, met die zogeheten genialiteit. Maar smaken verschillen hequote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Ja, dat kun je Daryll-Ann toch niet aanrekenen dat iedereen met die sound probeert aan de haal te gaan? Zelfde geldt voor Johan, die kunnen er ook weinig aan doen dat iedereen die formule probeert te kopiëren.
Mij welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Dit soort pareltjes laat toch niemand onberoerd?![]()
Ik reken het D-A ook niet aan, alleen als ik het bj 1 band niks vind vind ik het bij de rest ook niksquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Ja, dat kun je Daryll-Ann toch niet aanrekenen dat iedereen met die sound probeert aan de haal te gaan? Zelfde geldt voor Johan, die kunnen er ook weinig aan doen dat iedereen die formule probeert te kopiëren.
Rozekoekrock, heerlijk!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Creed, Matchbox 20, 3 Doors Down, allemaal al geprobeerd? Rozekoekrock.
Klinkt goedquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:06 schreef debeterebob het volgende:
Wat vinden jullie van Austra?
Het is een rare stem, maar ik kan het toch waarderenWord toch een beetje fan inmiddels
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:46 schreef Norrage het volgende:
Hmm, die excelsior eenheidsworst weer bij elkaar? Nee dank je
Haha, ik dacht echt dat Daryll-ann door iedereen aanbeden werd, maar dat valt dus wel mee. Of de DA fans liggen nog allemaal brak in bed van een geweldig feestje gisteravond ten ere van deze comebackquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet het toch wel eens zijn met het commentaar op Excelsior hier, de enige die ik er echt uit vind springen zijn Spinvis, Triggerfinger (hoewel ik daar ook niets aan vind), Jacco Gardner en misschien Daily Bread. Heel veel van al die 'brit'popshit van ze doet me echt helemaal niets.
Ach tis wel leuk hoor, als je hier naar Nederlandse muziek kijkt moet je het allemaal een beetje in perspectief zien. Daryll-Ann heeft aardige nummers hoor, maar ik ben niet eens een beetje gelukkiger geworden door dit nieuws, het doet me eigenlijk helemaal niets.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha, ik dacht echt dat Daryll-ann door iedereen aanbeden werd, maar dat valt dus wel mee. Of de DA fans liggen nog allemaal brak in bed van een geweldig feestje gisteravond ten ere van deze comeback
Volgens Ranja mogen we niet haten op Nederlandse muziek en waag het eens te zeggen dat er in Belgie betere muziek isquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach tis wel leuk hoor, als je hier naar Nederlandse muziek kijkt moet je het allemaal een beetje in perspectief zien. Daryll-Ann heeft aardige nummers hoor, maar ik ben niet eens een beetje gelukkiger geworden door dit nieuws, het doet me eigenlijk helemaal niets.
Wat is er in België beter dan? Als ik dEUS tegenover Spinvis zet en Soulwax tegenover JXL zet scheelt dat echt niet zoveel. En verder moet Belgie het ook ebben van alle ex dEUS-leden spinoffs en derderangs bandjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens Ranja mogen we niet haten op Nederlandse muziek en waag het eens te zeggen dat er in Belgie betere muziek is
Dat beweer ik ook helemaal nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is er in België beter dan?
In beide landen is genoeg boeiends te vinden, maar weinig dat de mondiale middelmaat overstijgt. Meer van die dingen die leuk zijn voor gratis festivals.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook helemaal nietKen van beide landen vrij weinig muziek
Ik heb hier geen posts gezien over de Trockener Kecks.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:27 schreef Maxerazzi het volgende:
Als methodmich een pokémon was, had ik hem gekozen om jullie allemaal een lesje te leren na deze blasfemische pagina's over Neerlands trots.
Balthazar was toch een pokemon?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:27 schreef Maxerazzi het volgende:
Als methodmich een pokémon was, had ik hem gekozen om jullie allemaal een lesje te leren na deze blasfemische pagina's over Neerlands trots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |