Ah op die fiets. Wijnaldum kan ook wel mee terugverdedigen hoor. Zal Louis er wel inprenten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee Poulsen staat als verdedigende middenvelder en die andere 2 als aanvallende middenvelders maar dat betekent niet dat ze niet verdedigen of niet verdedigend denken, bij VdV en Wijnaldum is dat wel het geval.
Jij beweert zoveel en denkt dat het de waarheid is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil het niet hoor. Is de trieste waarheid.
Ik denk niet dat hij dat kan, daar is hij te dom en te blind voor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Wijnaldum kan ook wel mee terugverdedigen hoor. Zal Louis er wel inprenten.
Alsof ik denk dat alles wat ik zeg de waarheid is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij beweert zoveel en denkt dat het de waarheid is.
Je haat richting Strootman begint sneue vormen aan te nemenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil het niet hoor. Is de trieste waarheid.
Ik haat hem niet. Net zoals ik de Jong niet haat. Zullen best aardige kerels zijn. Vind het alleen matige voetballers.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je haat richting Strootman begint sneue vormen aan te nemen
Grote spelers hebben geen techniek was het toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik haat hem niet. Net zoals ik de Jong niet haat. Zullen best aardige kerels zijn. Vind het alleen matige voetballers.
Bij grote spelers komt het minder vaak voor ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Grote spelers hebben geen techniek was het toch?
Van Persie, Ronaldo en Ibrahimovic zijn het niet met je eens.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij grote spelers komt het minder vaak voor ja.
Speciaal voor jouquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik haat hem niet. Net zoals ik de Jong niet haat. Zullen best aardige kerels zijn. Vind het alleen matige voetballers.
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 14-08-2013 om 17:49:43Nieuws: De Boer noemt lange absentie De Jong 'klap voor het team' http://t.co/xk9i6plwCv #ajax reageer retweet
Dat zijn dus de uitzonderingenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Van Persie, Ronaldo en Ibrahimovic zijn het niet met je eens.
Aha oké, noem eens voorbeelden op dan? En waarom vind je grote spelers minder technisch?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn dus de uitzonderingen
Nu vraag je wel erg veel van hemquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Aha oké, noem eens voorbeelden op dan? En waarom vind je grote spelers minder technisch?
Grote Afrikanen, lompe grote Hollanders die niet eens een bal kunnen passen. En omdat ze groot zijn hebben ze minder controle over de bal, ze staan er verder van weg zeg maar. Kleinere spelers zijn behendiger en dat is beter voor hun balcontrole.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Aha oké, noem eens voorbeelden op dan? En waarom vind je grote spelers minder technisch?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grote Afrikanen, lompe grote Hollanders die niet eens een bal kunnen passen. En omdat ze groot zijn hebben ze minder controle over de bal, ze staan er verder van weg zeg maar. Kleinere spelers zijn behendiger en dat is beter voor hun balcontrole.
Nee Gijp vind juist dat je groot en sterk moet zijn. Wat onzin is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij zou moeiteloos bij die debielen van VI aan kunnen schuiven
Jij kraamt toch ook alleen maar onzin uit dus je kan prima aanschuivenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Gijp vind juist dat je groot en sterk moet zijn. Wat onzin is.
Oké dus je zegt eigenlijk dat dikke/lompe mensen niet technisch zijn, ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grote Afrikanen, lompe grote Hollanders die niet eens een bal kunnen passen. En omdat ze groot zijn hebben ze minder controle over de bal, ze staan er verder van weg zeg maar. Kleinere spelers zijn behendiger en dat is beter voor hun balcontrole.
Ronaldinho is het hier niet mee eensquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oké dus je zegt eigenlijk dat dikke/lompe mensen niet technisch zijn, ben ik het mee eens.
Maar die voetballen ook niet.
Weleens Kanu gezien ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
5 cm groterquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weah was maar 1.80 geloof ik
Lompe mensen wel. Kijk maar naar Strootman.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oké dus je zegt eigenlijk dat dikke/lompe mensen niet technisch zijn, ben ik het mee eens.
Maar die voetballen ook niet.
Zou ik niet erg vinden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij kraamt toch ook alleen maar onzin uit dus je kan prima aanschuiven
Die is niet lomp.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lompe mensen wel. Kijk maar naar Strootman.
Ben wel van die weetjesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:09 schreef GwaiLow het volgende:
George Weah was bijna 1.85 als ik het goed heb.
Edit: klopt dus
Knap dat je dat wist Power![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Technisch waardeloos dus volgens de logica van JR
Dat zijn allemaal uitzonderingen volgens JR-Stylequote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Yaya Toure kan er dan trouwens ook weinig van
Boateng ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Technisch niet bijzonder nee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Maak het nou niet erger voor jezelf dan het al is knulquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Technisch niet bijzonder nee.
Dear lord..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Technisch niet bijzonder nee.
Zijn grote kracht is zijn fysiek hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maak het nou niet erger voor jezelf dan het al is knul
Maar dat wil niet zeggen dat hij technisch ook niet uitstekend isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn grote kracht is zijn fysiek hoor.
kleine spelers hebben meestal een goede techniek/behendigheid omdat ze anders nooit op niveau gespeeld hebben want ze hebben geen kracht etc en grote kunnen nog nuttig zijn vanwege hun kracht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jan Koller kon nog goed voetballen. Had ze liever in de voet dan op zijn hoofdquote:
Die kan alleen maar rennen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:22 schreef Tyron het volgende:
JR is meer fan van kleine spelers zoals Lukoki, enorm technisch begaafd.
Valt reuzemee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat hij technisch ook niet uitstekend is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Crouch die een omhaalgoal maakte. Damn, dat was gewoon zwaar in slow-motion toen... Daar komt juist veel techniek bij kijken...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jan Koller kon nog goed voetballen. Had ze liever in de voet dan op zijn hoofd
Maar die is toch kleinquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kan alleen maar rennen.
Spelers zonder techniek
Falcao ook nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zidane en Cavani zijn technisch ook zeer matig kunnen nog geen bal aannemen zonder hem te verspelen
die kapstok is wel minder dan Kollerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:28 schreef MrStock het volgende:
[..]
Crouch die een omhaalgoal maakte. Damn, dat was gewoon zwaar in slow-motion toen... Daar komt juist veel techniek bij kijken...
Dus kleine en grote spelers kunnen niet voetballen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik toch ook. Ik kan toch ook niet voetballen.
Oja zie hetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Falcao is niet zo bijzonder groot 1.75 gok ik zo
Behalve Sereroquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus kleine en grote spelers kunnen niet voetballen.
Aha, oke. Dus eigenlijk kan niemand voetballen?
Alleen als je techniek hebt kan je voetballen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus kleine en grote spelers kunnen niet voetballen.
Aha, oke. Dus eigenlijk kan niemand voetballen?
Dus met functionele techniek kun je ook goed voetballen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen als je techniek hebt kan je voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |