Die is goed bezig, ik verwacht wel wat van Schone ook eerlijk gezegd, is toch een positie die beter bij hem past.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die scoort altijd tegen feyenoord en is de laatste tijd wel lekker op dreef ja

Ook weer erg opportunistisch, die keeper van AZ kan er natuurlijk echt geen ene moer vanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Die vrije trappen beginnen een standaard te worden, á la van Hooijdonk

Dat ga je toch niet kijkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
vanavond de grote 3 boilesen eriksen fischer in de basis bij denemarken - polen

Stelt die Olsen nog steeds Rommedahl op rechtsbuiten ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
vanavond de grote 3 boilesen eriksen fischer in de basis bij denemarken - polen

Volgens mij is ie geblesseerdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stelt die Olsen nog steeds Rommedahl op rechtsbuiten ?

Wie staat er dan ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij is ie geblesseerd

Die wedstrijd is pas om 21:30 toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar Nederland kijken dat kansloos is tegen portugal

Ja als Lowietje een matig team gaat opstellen wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar Nederland kijken dat kansloos is tegen portugal

Portugal geeft niets om die oefenduels , Nl wint niptquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als Lowietje een matig team gaat opstellen wel.

Ja, Denemarken om 20:45.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wedstrijd is pas om 21:30 toch?

Die is wel slecht zegquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krohn Dehli misschien van links naar rechts?

Ik geef ook niks om die oefenduels.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Portugal geeft niets om die oefenduels , Nl wint nipt

Mooi dan zijn we het eensquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef ook niks om die oefenduels.

Louis houdt van die playstation spelers, het liefst zou die ze met een afstandsbediening laten doen wat hij wilquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Ach hij kan best een team goed laten spelen. Maar met een middenveld met Strootman en Wijnaldum ga je het niet redden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Louis houdt van die playstation spelers, het liefst zou die ze met een afstandsbediening laten doen wat hij wil

quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Die Greg moet toch wel iemand z'n wijf genaaid hebben dat nu zelfs een nono van Augsburg hoger in de hiërarchie staatquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scoorde tegen Nederland met Greg als directe tegenstander

Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach hij kan best een team goed laten spelen. Maar met een middenveld met Strootman en Wijnaldum ga je het niet redden.

Heeft zaterdag al geblunderd tegen Aubameyang las ik. Pas maar op voor de verschrikkelijke CR7quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Greg moet toch wel iemand z'n wijf genaaid hebben dat nu zelfs een nono van Augsburg hoger in de hiërarchie staat

Niet in combinatie met VdV nee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach hij kan best een team goed laten spelen. Maar met een middenveld met Strootman en Wijnaldum ga je het niet redden.

Als ie het overleeft wel jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Boilesen weer eens in de basis, mooi toch.

Ronaldo zal wel bang wordenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Indi en de Vrij![]()
Garantie voor een vernedering.

Verhaeghquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Indi en de Vrij![]()

Ja, maar dat zegt nietsquote:

Ze spelen voor Louis altijd beterquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Indi en de Vrij![]()

Heeft ie ook wel eens bij Jong Ajax gedaan, maar goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt niets. Nu moet ie ook daadwerkelijk spelen
.

Ik sluit niet uit dat Lowie ze opstelt om ze verder te vernederen en te vermoeien. Blijft een Ajacied.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Indi en de Vrij![]()

Ik vind het wel een vreemd middenveld met maar 1 speler die verdedigend denktquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie is er op dit moment fit en beter in vorm?

Sneijder is sowieso ten alle tijden beter. Nigel de Jong kan je ook beter opstellen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie is er op dit moment fit en beter in vorm?

Is bij Ajax toch ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel een vreemd middenveld met maar 1 speler die verdedigend denkt

Lowie is geen ajaciedquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:15 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Lowie ze opstelt om ze verder te vernederen en te vermoeien. Blijft een Ajacied.

Sneijder heeft voor het eerst in een half jaar meer dan 60 minuten gespeeld dus die is nog niet fit, De Jong ook net terug van een blessure geloof ik dus terecht dat Strootman er staat. Al had je De Jong nog wel op kunnen stellen als RBquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sneijder is sowieso ten alle tijden beter. Nigel de Jong kan je ook beter opstellen.

Meestal staat Poulsen of Schone er voor het verdedigende werk. En dan Siem en Chris voor het aanvallende werk.quote:

Ja er is niet veel voor handen. Maarja dat je Strootman moet opstellen is wel pure armoede natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sneijder heeft voor het eerst in een half jaar meer dan 60 minuten gespeeld dus die is nog niet fit, De Jong ook net terug van een blessure geloof ik dus terecht dat Strootman er staat. Al had je De Jong nog wel op kunnen stellen als RB

quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja er is niet veel voor handen. Maarja dat je Strootman moet opstellen is wel pure armoede natuurlijk.

Nee Poulsen staat als verdedigende middenvelder en die andere 2 als aanvallende middenvelders maar dat betekent niet dat ze niet verdedigen of niet verdedigend denken, bij VdV en Wijnaldum is dat wel het geval.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal staat Poulsen of Schone er voor het verdedigende werk. En dan Siem en Chris voor het aanvallende werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |