Meestal komen de Godwins pas ná de OP.quote:
Ga weg troll.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:08 schreef babsje80 het volgende:
inderdaad!!!
Ik ben niet van plan dat te doen!!!
We zijn wel goed maar niet gek!!!
Ik ben een heel sociaal mens maar zo sociaal hoef ik niet zijn.
Het is inkomen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:04 schreef babsje80 het volgende:
Verder gaf ze aan dat ik ook een kranten wijk kan nemen, maar naar mijn weten betaal je daar geen belasting over en bouw je geen vt op dus kan het ook niet gezien worden als inkomen belasting technische gezien. En dit lost al helemaal niet het probleem geen werk hebben op.
Hoe zit dit??
je krijgt er toch ook voor betaald?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:09 schreef babsje80 het volgende:
Nou ik wil heel graag werken das probleem niet maar dan wel betaald
je krijgt toch betaald?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:09 schreef babsje80 het volgende:
Nou ik wil heel graag werken das probleem niet maar dan wel betaald
dan zoek je een baan waar je meer mee verdient.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef babsje80 het volgende:
ga jij dan ook 40 uur voor 100 euro werken?? Als je in de zelfde situatie zat???
O noemen ze uitkeringstrekkers tegenwoordig 'sociale mensen'?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:08 schreef babsje80 het volgende:
inderdaad!!!
Ik ben niet van plan dat te doen!!!
We zijn wel goed maar niet gek!!!
Ik ben een heel sociaal mens maar zo sociaal hoef ik niet zijn.
Ik zorg dat ik niet in die situatie kom. Had jij ook moeten doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef babsje80 het volgende:
ga jij dan ook 40 uur voor 100 euro werken?? Als je in de zelfde situatie zat???
Dan zoek je toch ander werk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef babsje80 het volgende:
Gaat het hier over 40 uur werken of 40 uur beschikbaar zijn?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef babsje80 het volgende:
je hebt dus geen vorm van trots in je donder. Liever zielig je handje ophouden dan er iets voor doen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:12 schreef babsje80 het volgende:
Die zijn er bijna niet hier in de regio.
En ze schrijven en zeggen het niet maar zelfs ik ben een hele goede werkervaring al te oud!!!
er is altijd werkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:12 schreef babsje80 het volgende:
Die zijn er bijna niet hier in de regio.
En ze schrijven en zeggen het niet maar zelfs ik ben een hele goede werkervaring al te oud!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |