quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:11 schreef Elan het volgende:
Zal wel weer enorm gaan tegenvallen. Graphics fancy maar de gameplay is wel erg gericht op events en minder op freeroamen.
Je bent niks verplichtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:11 schreef Elan het volgende:
Zal wel weer enorm gaan tegenvallen. Graphics fancy maar de gameplay is wel erg gericht op events en minder op freeroamen.
Ja precies, maar goed dat jij nog op je commodore 64 kan blijven spelen toch ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:11 schreef Elan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dont believe me ? Read this line again.
Natuurlijk ga ik hem halen maar voor de release was iedereen net zo enthousiast over GTA IV en al snel waren er kritieken, te donker, slechte camerapositie etc.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:11 schreef -Menn0- het volgende:
Kut zooi... Zat ik al die jaren WOW nerdo's uit te lachen, nu zie ik mezelf al als GTA nerdo zitten
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:15 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ja precies, maar goed dat jij nog op je commodore 64 kan blijven spelen toch ?Niks mis mee. Amiga heeft sowieso betere spellen dan er ooit nog uit zullen komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er ook zin in maar ik ga echt niet als een truttige fanboy liggen kwijlen op een HD-trailertje wacht nou wel tot de game uitkomt voor je een definitief oordeel vormt.
Dit soort filmpjes zijn gewoon marketingstunts om jou die game te laten halen niets meer en niets minder. Zegt niets over de kwaliteit van het eindproduct.blablablabla
Dit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb er ook zin in maar ik ga echt niet als een truttige fanboy liggen kwijlen op een HD-trailertje wacht nou wel tot de game uitkomt voor je een definitief oordeel vormt.
Dit soort filmpjes zijn gewoon marketingstunts om jou die game te laten halen niets meer en niets minder. Zegt niets over de kwaliteit van het eindproduct.
Inderdaad dit is gewoon de preview, iedereen zit maar te wachten op die video lolquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:26 schreef -CRASH- het volgende:
PFFFF... dat wordt nog wat
dat GTA Online
Dit moet je echt lezen Online first look
Geramd worden door een andere malloot met zijn C-130quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:24 schreef -CRASH- het volgende:
C-130 vullen met parachutisten en auto's....
Naar grote hoogte gaan .... EN DAN......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |