Van mij mag het er wel in. Hopelijk komt er dan ook een voting systeem aan het eind van elke ronde. De populaire tracks worden dan toch meestal gekozen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:50 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee te zeggen dat er altijd weer van die kut servers zijn met bullshit waypoints en onzin deathmatch "maps" die nergens op slaan. Daarom hadden ze het van mij er compleet uit mogen laten.
Dan vermijd je die servers toch ? Niet zo moeilijk lijkt mequote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:50 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee te zeggen dat er altijd weer van die kut servers zijn met bullshit waypoints en onzin deathmatch "maps" die nergens op slaan. Daarom hadden ze het van mij er compleet uit mogen laten.
just in case voor GTAV op de PS3: nightwing01quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef Donderjagers het volgende:
Wie gaat hem online op de PS3 spelen? Ik laat mijn PSN alvast achter SorayaNL
Die blijven de liquor stores overvallenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:00 schreef Skwish het volgende:
Ben benieuwd hoe ze het aanbieden/kopen van woningen en ander vastgoed gaan uitwerken. Zal dit per server zijn? Hoe zit het met spelers die niet zo snel geld verdienen.. kunnen die ooit nog wel iets kopen?
Ik vond het in 4 al verdomde rustig.. deze is een stuk groter.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
16 is meer dan genoeg, meer spelers kan echt niet.
Wel beter dat ze het nu gescheiden houden vind ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:00 schreef -CRASH- het volgende:
GTAV doesn't have a multiplayer mode at all.
Dus geen MP alleen maar GTA Online
FOK crew, I'm in.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:00 schreef Ties02 het volgende:
Ja sowieso dat we een FOK crew moeten maken straks
Ik speel hem ook op de PS3 wss
Maikel-AFCAquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef Donderjagers het volgende:
Wie gaat hem online op de PS3 spelen? Ik laat mijn PSN alvast achter SorayaNL
Natuurlijk zit dat er nog in.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:10 schreef Ironisch het volgende:
Zou het ook niet zo kunnen zijn straks dat je bijvoorbeeld tegen willekeurige spelers een deathmatch of races kan gaan doen? Dat je gewoon in een lobby komt, Beetje Cod achtig dus. Zou ik wel vet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |