SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:19 schreef STING het volgende:
En weer open. Take #2.
Alle offtopic posts worden linea recta verwijderd.
Wel benieuwd, maar ga toch niet veel online spelen dus niet echt superthrilled...quote:
Ja ik speel gta ook niet echt onlinequote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:24 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Wel benieuwd, maar ga toch niet veel online spelen dus niet echt superthrilled...
Kan, er komen een gameplaytrailer en enkele previews online.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:38 schreef -CRASH- het volgende:
Heb echt het gevoel dat het nu 2 GTA games worden....
GTA V met normale MP mogelijkheid
GTA Online als aparte online game
Dat lijkt me wel een gave feature, dat je via een app op je tablet / smartphone de aandelenkoersen kan bekijken, aandelen kunt kopen, verkopen en dergelijke...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of zou GTA Online zijn dat je verder kunt handelen in aandelen en vastgoed op je telefoon en andere minigames kunt spelen onderweg waar je thuis dan weer mee verder kan?
Alsjeblieft niet! Dan al helemaal geen sociaal leven meerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een gave feature, dat je via een app op je tablet / smartphone de aandelenkoersen kan bekijken, aandelen kunt kopen, verkopen en dergelijke...
Op de DS heb je volgens mij bijvoorbeeld zo'n spel: daar kun je op de DS minigames spelen waar je muntjes mee verdient, die gebruik je vervolgens weer op de site. Was een online spel, iets met pinguďns dacht ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:46 schreef Nielsch het volgende:
Dat lijkt me wel een gave feature, dat je via een app op je tablet de aandelenkoersen kan bekijken, aandelen kunt kopen, verkopen en dergelijke...
Met GTA Chinatown Wars kun je online minigames spelen en daarmee in-game geld verdienen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op de DS heb je volgens mij bijvoorbeeld zo'n spel: daar kun je op de DS minigames spelen waar je muntjes mee verdient, die gebruik je vervolgens weer op de site. Was een online spel, iets met pinguďns dacht ik.
Wat je uit zo'n game wilt halen moet je natuurlijk zelf weten maar voor een hoop gamers is GTA V gewoon iets meer geworden dan racen / schieten. Zo vind ik zo'n stand-up comedy voorstelling van Ricky Gervais uit GTA IV leuker dan de zoveelste racemissie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:00 schreef Skwish het volgende:
Ze moeten het bij GTA Online gewoon bij de core houden, namelijk racen en schieten. Aandelen kopen/verkopen in de singleplayer laten. Ik snap echt niet wat er leuk is aan gokken in een race/schiet spel. Gewoon je geld verdienen met missies en exclusieve auto's/andere dure dingen stelen. Dat laatste mag de nadruk veel meer op liggen.
Als ik stand-up wil zien ga ik wel naar YouTube.. in GTA wil ik me bezig houden met de misdaadquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat je uit zo'n game wilt halen moet je natuurlijk zelf weten maar voor een hoop gamers is GTA V gewoon iets meer geworden dan racen / schieten. Zo vind ik zo'n stand-up comedy voorstelling van Ricky Gervais uit GTA IV leuker dan de zoveelste racemissie.
Dit is echt een awesome idee!!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:02 schreef Nielsch het volgende:
Of een app voor je tablet / smartphone waarmee je kan browsen op het GTA-WWW lijkt me ook wel een geinige 'nice-to-have'.
Zit je IRL op je werk of in de trein, open je even de app om te kijken of er nog nieuwe gave kleding is bijgekomen. Gaaf jacket gezien, bestellen en 's avonds wanneer je GTA gaat spelen ligt er een pakketje voor je klaar op je virtuele deurmat.
Dat gebel was idd wel overdreven veel in 4quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:14 schreef Skwish het volgende:
Een stand-up comedy vind ik best zolang je daar maar niet verplicht heen moet om een relatie aan te gaan of op te bouwen. Dat geldt ook voor al die andere dingen. Ik vind het ook irritant dat je tijdens het rijden gebeld wordt door vrienden of familie om sociale dingen te doen met als doel geliefd wordt. Alsjeblieft zeg...
Het is niet verplicht, net zoals de race-missies niet verplicht zijn (de missies die niet tot de verhaallijn horen bedoel ik dan). Dat zou ik namelijk verschrikkelijk vinden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:14 schreef Skwish het volgende:
Een stand-up comedy vind ik best zolang je daar maar niet verplicht heen moet om een relatie aan te gaan of op te bouwen. Dat geldt ook voor al die andere dingen. Ik vind het ook irritant dat je tijdens het rijden gebeld wordt door vrienden of familie om sociale dingen te doen met als doel geliefd wordt. Alsjeblieft zeg...
Het was grappig bedacht maar inderdaad iets teveel van het goede. Lijkt me beter als je een soort van WhatsApp berichtjes krijgt met daarin een voorstel van een NPC om ergens af te spreken om een bepaalde tijd, waar je dan heen kan gaan of niet zonder dat het invloed heeft op je rep.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat gebel was idd wel overdreven veel in 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |