WTF ben jij anyway?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:40 schreef Kola het volgende:
[..]
Dit is gewoon overgenomen van een afgezaagde quote ergens. Onder het mom van filosofische wijsheid.
Zo cliché dat het pijnlijk is.
Geen idee hoe oud je bent-jarige die niets toevoegt aan dit topicquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:35 schreef Kola het volgende:
[..]
15-jarige die praat over "het leven"![]()
![]()
Same here, maar dan is er nog altijd dit nummer (met dank aan een fok.nl-member die mij er van de week op wees toen ik mijn longen uit mijn lijf klaagde):quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:33 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Kennelijk ben ik gewoon niet echt een sterk persoon, en de problemen die ik heb gekregen kan ik niet handelen.
Waarschijnlijk zouden genoeg mensen er prima mee uit de voeten kunnen. Het ligt aan mij. Volgens ij is het ook nogal familiair.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Futue te ipsum et caballum tuum.
Neuh. Niets afgezaagde quote ergens, behalve die eerste regel uiteraard, daarom staat-ie ook cursief. Cliché of niet, het was bedoeld om TS te helpen. En zelfs al heb ik 'm maar 0,00001% geholpen met mijn "filosofische wijsheid dat zo cliché is dat het pijnlijk is", dan was dat 't waard.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:40 schreef Kola het volgende:
[..]
Dit is gewoon overgenomen van een afgezaagde quote ergens. Onder het mom van filosofische wijsheid.
Zo cliché dat het pijnlijk is.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Mevrouw_Chelouche het volgende:
[..]
Same here, maar dan is er nog altijd dit nummer (met dank aan een fok.nl-member die mij er van de week op wees toen ik mijn longen uit mijn lijf klaagde):Is dit 'n grap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, bij heel veel mensen die het leven niet meer ziet zitten is het zelfrespect heel laag. Je hebt ook een gezegde: "Je kan niet van anderen houden als je niet van jezelf houdt", of iets in die trantquote:
Waarom zou je van jezelf moeten houden om van iemand anders te kunnen houden? Heb die logica nooit begrepen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:57 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Nee, bij heel veel mensen die het leven niet meer ziet zitten is het zelfrespect heel laag. Je hebt ook een gezegde: "Je kan niet van anderen houden als je niet van jezelf houdt", of iets in die trant
Hou jij van jezelf?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:05 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waarom zou je van jezelf moeten houden om van iemand anders te kunnen houden? Heb die logica nooit begrepen.
Ik ben niet verwend.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:47 schreef Mevrouw_Chelouche het volgende:
Egoïsme uit zich vaak in emotionele verwendheid. Verwende mensen kunnen de dingen waarmee ze zijn verwend niet waarderen omdat ze het niet echt verdienen.
Narcisme en egoisme omtstaan vaak door onzekerheidquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:17 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Daar hoef ik niet om te liegen hoor: Nee.
Hoewel, misschien ook wel. Ik ben nogal egoïstisch ingesteld. Dus dan houd ik eigenlijk wel van mezelf. Heel veel zelfs.
Mooie peptalk, maar je vergeet dat je in het leven nu eenmaal ook het nodige talent, de financiële middelen en wat geluk nodig hebt om iets te bereiken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:10 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Je hebt weinig bereikt in je eigen leven. Die realisatie probeer je te ontlopen door op je computer je tijd te verdoen. Terwijl je tv kijkt vergeet je hoe kut je leven is, maar zodra de serie afgelopen is voel je je leeg.
Fictionele personages stellen je ,zoals je al zegt, niet teleur. Je ziet hen allemaal awesome dingen beleven. Dit spreekt je zo aan, omdat het iets is wat je van binnen altijd al gewild hebt.
Ga dat dus doen man. Maak jouw leven zo dat iemand er een script over zou kunnen schrijven. Het kan, en je zal niet de eerste zijn. Stel jezelf een doel, een groot doel. Ga hiermee aan de slag, met alles wat je in je hebt. Delete elke serie, computerspel en andere afleiding en ga ervoor.
Deze man durfde geen vrouwen aan te spreken vroeger. Ter inspiratie:
Na 5 minuutjes zappen moet ik je daar eigenlijk wel gelijk in gevenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:03 schreef pietkanarie het volgende:
Talent komt op de tweede plaats.
Misschien kun je iets specifieker zijn. Vind dit maar een vage dooddoener.quote:Allereerst is lef nodig om uit je comfortzone te komen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:25 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Na 5 minuutjes zappen moet ik je daar eigenlijk wel gelijk in geven
[..]
Misschien kun je iets specifieker zijn. Vind dit maar een vage dooddoener.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:56 schreef Mevrouw_Chelouche het volgende:
Heb je Catcher in the Rye gelezen? Gaat over een intelligente jongeman die op een grappige manier beschrijft hoe hij steeds meer de 'klik' met andere mensen verliest. Hij is niet gemotiveerd op de uni omdat hij ziet dat mensen met succes vaak vuil zijn. Hij kan amper naar zijn goedbedoelende professor luisteren omdat die ouwe er wanstaltig uitziet. Hij wil niet volwassen worden, hij wil niet oud worden, hij wil een onschuldige held zijn. Zijn terugkerende droom is dat hij aan een afgrond van een korenveld (?) staat. In het veld spelen kinderen. Het enige wat hij wil doen is indien nodig zo'n kind opvangen. Wie hij ook om zich heen heeft, hij voelt zich eenzaam in zijn (enigszins hypocriete) naïviteit. Dit boek is een aanrader voor iedereen die niet zeker weet of het zin heeft om een ruggegraat te kweken.
Geluk hebben is onzin. Je maakt je eigen geluk. Financiele middelen zijn te regelen. Goede genen zijn een bonus, maar het kan ook prima zonder. Talent kun je leren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:54 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Mooie peptalk, maar je vergeet dat je in het leven nu eenmaal ook het nodige talent, de financiële middelen en wat geluk nodig hebt om iets te bereiken.
Hoe hard ik het zelf ook wens, ik ga nooit naar Mars reizen
Waarom zou iemand van je houden als je niet van jezelf houdt? Zou jij van iemand kunnen houden die zichzelf stiekem een loser vindt? Zou jouw ideale man of vrouw iemand zijn die zichzelf een loser vindt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:05 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waarom zou je van jezelf moeten houden om van iemand anders te kunnen houden? Heb die logica nooit begrepen.
Zoveel eisen heb ik niet. Hij moet buitengewoon breed zijn (gespierd niet dik), en ik moet er een klik mee voelen. Iedereen heeft dingen die je niet aanstaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:04 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Waarom zou iemand van je houden als je niet van jezelf houdt? Zou jij van iemand kunnen houden die zichzelf stiekem een loser vindt? Zou jouw ideale man of vrouw iemand zijn die zichzelf een loser vindt?
Jij wilt iets in een andere persoon, dat je zelf niet hebt. Dat werkt niet zo. Ik vind het stom dat je klaagd dat je geen ideaal persoon kan vinden, terwijl jij zelf geen ideaal persoon bent. Juist omdat je begrijpt dat jij niet perfect bent, moet je begrijpen dat andere mensen dat ook niet zijn.
Verder, zoals velen al zeiden, zie ik dit eerder als een slap excuus om jouw werkelijkheid te ontvluchten. Dat wordt je niet gelukkig van.
Tuurlijk jongen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 05:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Geluk hebben is onzin. Je maakt je eigen geluk. Financiele middelen zijn te regelen. Goede genen zijn een bonus, maar het kan ook prima zonder. Talent kun je leren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |