Dat ie blij was al z'n haar nog te hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:43 schreef arjan1212 het volgende:
Wat zei Rutger over haar tegen Rutte ?
Ja, de verzorgingsstaat.quote:
Nee hij zei: ' zeggen jullie bij de vvd altijd melanie laat je tieten ff zien ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ie blij was al z'n haar nog te hebben.
Ik zie ook liever een tweedeling in de maatschappij zoals in Amerika. Dat als je wordt ontslagen je je huis moet verkopen of op straat belandt. Daar komen de mooiste films uit voort. Hier is het behelpen. Als je naar een preview gaat kun je er donder op zeggen dat het een Nederlandse oorlogsfilm is. Zo inspiratieloos. Beetje reuring kan geen kwaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, de verzorgingsstaat.
En de betutteling die daarbij komt kijken.
Beter dan betalen voor mensen die ik niet ken, nooit heb gekend en nooit gaat kennen die hun hele leven vet hebben gevreten en hun longen 50 jaar geasfalteerd hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie ook liever een tweedeling in de maatschappij zoals in Amerika. Dat als je wordt ontslagen je je huis moet verkopen of op straat belandt. Daar komen de mooiste films uit voort. Hier is het behelpen. Als je naar een preview gaat kun je er donder op zeggen dat het een Nederlandse oorlogsfilm is. Zo inspiratieloos. Beetje reuring kan geen kwaad.
En de slechtste raken aan lager wal.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Pugg het volgende:
De beste stuurlui staan altijd aan de wal
Erica Terpstra en Schippers dus.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan betalen voor mensen die ik niet ken, nooit heb gekend en nooit gaat kennen die hun hele leven vet hebben gevreten en hun longen 50 jaar geasfalteerd hebben.
Ik ook niet. Zijn er al te veel overheen geweest.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook geen zin om voor te betalen.
Weet jij alles vanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de slechtste raken aan lager wal.
Daarom is 'Under the bridge' ook mijn favoriete nummer.quote:
Ik ben de voormalige MinFin JK de Jager een keer tegengekomen bij een Grouponaanbieding.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:08 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat is nog beter inderdaad. Degene die op minimumloon leven kunnen vaak beter omgaan met het geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |