quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:12 schreef arjan1212 het volgende:
ow. dacht dat alleen Edith Schippers en Beatrix rookten van dit groepje
Ik snap je punt van deze post niet zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Uw gezondheid – en die van uw familie – is voor u heel erg belangrijk. Volkomen terecht hecht u dan ook veel belang aan goede gezondheidszorg. We worden steeds ouder, we kunnen medisch gezien steeds meer en we willen daar natuurlijk ook gebruik van maken. Maar de kosten van de zorg lopen hierdoor zo enorm op, dat het onbetaalbaar dreigt te worden. Zorg moet daarom zinnig en zuinig zijn. Ik zal me volledig inzetten voor een betaalbare zorg van goede kwaliteit, die oog heeft voor mensen.'
Aldus onze rokende minister van volksgezondheid, welzijn en sport.
Ben je gestopt met roken ofzo Tongquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Uw gezondheid – en die van uw familie – is voor u heel erg belangrijk. Volkomen terecht hecht u dan ook veel belang aan goede gezondheidszorg. We worden steeds ouder, we kunnen medisch gezien steeds meer en we willen daar natuurlijk ook gebruik van maken. Maar de kosten van de zorg lopen hierdoor zo enorm op, dat het onbetaalbaar dreigt te worden. Zorg moet daarom zinnig en zuinig zijn. Ik zal me volledig inzetten voor een betaalbare zorg van goede kwaliteit, die oog heeft voor mensen.'
Aldus onze rokende minister van volksgezondheid, welzijn en sport.
Tja, dan wordt het moeilijk in Nederland.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Financieel administratief medewerker en ICT medewerker beheer
ik wil wel stoppen, red me machtige rokerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:32 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Ben je gestopt met roken ofzo Tong
Ben weer begonnen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:32 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Ben je gestopt met roken ofzo Tong
Een rokende minister van gezondheid. Die de gezondheidszorg aan het afbreken is bezuinigt waar het niet kan. Zegt dat dat nodig is om in de toekomst de gezondheidszorg betaalbaar te houden. Terwijl er grote kans is dat we ooit voor haar moeten gaan betalen, omdat haar stervensbed door dichtgeslibte aderen en zwart geteerde longen van het roken verlengd moet worden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap je punt van deze post niet zo.
Daarom is het juist goed dat ze die verzorgingsstaat zoveel mogelijk afbreken, ik zit er niet op te wachten om daarvoor te moeten betalen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:37 schreef tong80 het volgende:
Terwijl er grote kans is dat we ooit voor haar moeten gaan betalen, omdat haar stervensbed door dichtgeslibte aderen en zwart geteerde longen van het roken verlengd moet worden.
Melanie Schultz van Haegen-Maas Geesteranusquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:57 schreef zovty het volgende:
Jij! Jij daar!
In het witte kleedje!
Hierkomen en voorover bukken.
Die heb ik al gemaakt. Het onderwijs breken ze ook af merk ik. Vooral Nederlands lijdt eronder. Het begrijpend lezen schiet er bij in.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom is het juist goed dat ze die verzorgingsstaat zoveel mogelijk afbreken, ik zit er niet op te wachten om daarvoor te moeten betalen.
Je punt?
Ik zou niet inzien waarom een minister een voorbeeldfunctie heeft, zeker op dit punt niet. Iedereen weet anno 2013 wel dat het slecht is. En de vorige keer dat ik keek had ik niet het idee dat roken de hersenen zodanig beïnvloede dat je je werk niet meer kan uitvoeren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:52 schreef tong80 het volgende:
Ook lekker stimulerend en het juiste voorbeeld gevend om als minister van sport de nicotine door je lichaam te jagen.
In welke fantasiewereld leef jij ? Aladin kan over de toverpot heen fluiten. Dan komt er een mooie bereidwillige nymphomane blonde prinses uit met cup DD. Althans dat droomde ik als puber. Later realiseerde ik me dat het bij fantasie zou blijven en me als minimumloner scheel zal moeten betalen om met Zwarte Lola het bed te kunnen delen. Niet dat ik dat wilde of m'n kansen niet greep.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:40 schreef H4ppy het volgende:
Mensen die op een minimumloon leven hebben daar zelf voor gezorgd. Nederland is een land waar elke mocro uit woensel west in principe een universitaire opleiding af kan ronden en een topbaan hebben. De kansen zijn er, mensen moeten het alleen maar willen.
Hij heeft gewoon een punt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
In welke fantasiewereld leef jij ? Aladin kan over de toverpot heen fluiten. Dan komt er een mooie bereidwillige nymphomane blonde prinses uit met cup DD. Althans dat droomde ik als puber. Later realiseerde ik me dat het bij fantasie zou blijven en me als minimumloner scheel zal moeten betalen om met Zwarte Lola het bed te kunnen delen. Niet dat ik dat wilde of m'n kansen niet greep.
Het was m'n lot.
beinvloeddequote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou niet inzien waarom een minister een voorbeeldfunctie heeft, zeker op dit punt niet. Iedereen weet anno 2013 wel dat het slecht is. En de vorige keer dat ik keek had ik niet het idee dat roken de hersenen zodanig beïnvloede dat je je werk niet meer kan uitvoeren.
Dat is ook belachelijk ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:59 schreef tong80 het volgende:
Als iedereen dat anno nu weet, waarom zetten ze dat dan op een pakje sigaretten ?
Klopt, veel veel hartchirurgen zijn op de LTS begonnen. Hadden ze al ervaring met electrostroom als ze eenmaal op de universiteit belandden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:58 schreef arjan1212 het volgende:
Het kan wel.. je kan van de mavo naar de havo naar het vwo naar de universiteit... dus eigenlijk heeft ie wel gelijk
'Geen gezeik, iedereen rijk.'quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een punt.
Geen land ter wereld waar je zo makkelijk kan studeren als Nederland.
Dus er is nog meer belachelijk ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |