Mensen die op minimumloon leven kunnen beter maar eens proberen om minister of staatssecretaris te worden, daar hebben ze meer aan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:04 schreef ManianMan het volgende:
Ze moeten eerst eens vijf jaar op minimum loon leven of helemaal zonder geld en dan pas in de politiek gaan dan gaan ze er wel anders mee om.
Dat is nog beter inderdaad. Degene die op minimumloon leven kunnen vaak beter omgaan met het geld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Mensen die op minimumloon leven kunnen beter maar eens proberen om minister of staatssecretaris te worden, daar hebben ze meer aan.
sja, vaak zorgen mensen toch eigenlijk wel zelf ervoor dat ze zo laag aan de grond belanden. altijd dat vingertje wijzen naar de rijkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:04 schreef ManianMan het volgende:
Ze moeten eerst eens vijf jaar op minimum loon leven of helemaal zonder geld en dan pas in de politiek gaan dan gaan ze er wel anders mee om.
Hij rookt wel veelquote:
Ik heb 2 opleidingen af en nog steeds sta ik aan de pallets op minimumloon en op uitzendbasis. Pas geleden had ik buikkrampen en ben nog gaan werken. Wat moet ik dan nog doen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
sja, vaak zorgen mensen toch eigenlijk wel zelf ervoor dat ze zo laag aan de grond belanden. altijd dat vingertje wijzen naar de rijken
stelen van die rijke tatta'squote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb 2 opleidingen af en nog steeds sta ik aan de pallets op minimumloon en op uitzendbasis. Pas geleden had ik buikkrampen en ben nog gaan werken. Wat moet ik dan nog doen?
Die daar helemaal rechts, als je goed kijkt zie jehaar bh en slip/string.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik weet niet wie die tweede vrouw van links is, die in dat cocktailjurkje maar... een cocktailjurkje voor een foto als dit? en dan ook nog met laarzen eronder?
damn.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:23 schreef PascalDutch het volgende:
Dit is waarschijnlijk het eerste goede topic van tong, gefeliciteerd.
Heb ik nog nooit gedaan maar ik krijg wel steeds meer de neigingquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:19 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
stelen van die rijke tatta's
vrijetijdsmanagement en moderne kunst zijn geen opleidingenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb 2 opleidingen af en nog steeds sta ik aan de pallets op minimumloon en op uitzendbasis. Pas geleden had ik buikkrampen en ben nog gaan werken. Wat moet ik dan nog doen?
Financieel administratief medewerker en ICT medewerker beheerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vrijetijdsmanagement en moderne kunst zijn geen opleidingen
en die blonde met die bruine kop ongeveer in het midden heeft zo te zien niet eens de moeite genomen haar jas even uit te doenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Die daar helemaal rechts, als je goed kijkt zie jehaar bh en slip/string.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |