Heb jij bradley niet een keer irl ontmoet? Ik dacht dat ik zoiets gelezen had.quote:
Nee, al zat ik er wel aan te denken om te doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 03:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb jij bradley niet een keer irl ontmoet? Ik dacht dat ik zoiets gelezen had.
pijp die boi gewoon een keerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 03:35 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, al zat ik er wel aan te denken om te doen.
Maar dan kwam ik dus helemaal niet meer van hem af want hij klampte aan me vast en kroop bijna in mn reet. En dat al op het internet.
Ik denk dat ik dan uitgeput raak van al dat graafwerk wat ik eerst moet doen.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 03:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan uitgeput raak van al dat graafwerk wat ik eerst moet doen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 03:45 schreef RadioSlut het volgende:
Ja, ik weet waar je ze vandaan hebt, maar je weet ze wel goed te plaatsen :p
Mwah, valt wel mee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:17 schreef BlueMage het volgende:
Ah ik zie dat de nachtploeg hier goed werk geleverd heeft in dit topic.
Fietsen is engerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:24 schreef Braddie het volgende:
Sprak net iemand en die zei dat ze bang was om haar rijbewijs te halen, dus ik even doorvragen " Waarom? Als je een paar lessen hebt gehad zit je heel relaxed al achter het stuur, zeker met een goede instructeur"
Krijg je terug " Ja, dat weet ik... Maar ik vind het autorijden zelf gewoon heel erg eng, ik kan het niet.. "
En dat heeft dan nog nooit achter het stuur gezeten....
Hoe kan je dan bang zijn voor het autorijden? (En nee, er is niks gebeurd, ze is gewoon heel bang dat ze het nooit zou kunnen)
Klacht: Mensen die al ergens een oordeel over hebben terwijl ze het nog nooit geprobeerd hebben.
Hij post nu onder een kloonquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:54 schreef BlueMage het volgende:
Blijft toch de vraag: "Waar is Braddie?!"
Ja dat klinkt wel logisch idd, hij begon mij helemaal uit te vragen over Braddie via DM.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij post nu onder een kloon
FloppyDisk
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja dat klinkt wel logisch idd, hij begon mij helemaal uit te vragen over Braddie via DM.
Ook mooi, zogenaamd afzetten tegen de TS, terwijl Braddie de enige is die 'dit persoon' zal typen in plaats van 'deze persoon'.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:13 schreef Floppy-disk het volgende:
Dit persoon is enorm kortzichtig.
Mijn tante had tot haar 30e geen rijbewijs en waarom niet? Omdat ze niet de behoefte had dit rijbewijs te halen, waarom zou je je rijbewijs halen als je maar en x aantal kilometers aflegt? Of je kan zoals er in dit topik werd gemeld ook een fobie voor hebben dat je niet durft omdat er wat gebeurd is.
Ja ik weet maar volgens mij mogen we niet meer pesten van de modjes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ook mooi, zogenaamd afzetten tegen de TS, terwijl Braddie de enige is die 'dit persoon' zal typen in plaats van 'deze persoon'.
Klonen maken mag toch ook niet?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ik weet maar volgens mij mogen we niet meer pesten van de modjes.
Krijgt Braddie nu zelf ook een contactverbod?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:18 schreef Floppy-disk het volgende:
*leest topic door.
TS is een sneu mannetje, wat denkt na 4 maanden auto rijles te kunnen autorijden op het niveau van iemand wie al 10 jaar zijn rijbewijs hebt.
Dit soort types mogen hun rijbewijs nieteens halen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja dat klinkt wel logisch idd, hij begon mij helemaal uit te vragen over Braddie via DM.
Bradley is een uitzonderingquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Klonen maken mag toch ook niet?
Ongelooflijk dat je zelfs dit weet te verneukenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:45 schreef BlueMage het volgende:
Kan me er iets bij voorstellen dat ze hem een tweede kans wilden geven onder een nieuwe naam, maar hij heeft dat nogal verkloot.
Tweede kans? HarryR was al een kloontje van hem, en er waren er vast meer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:45 schreef BlueMage het volgende:
Kan me er iets bij voorstellen dat ze hem een tweede kans wilden geven onder een nieuwe naam, maar hij heeft dat nogal verkloot.
En Braddie is geloof ik ook 1 van de weinigen die 'TR gemacht' zegt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ook mooi, zogenaamd afzetten tegen de TS, terwijl Braddie de enige is die 'dit persoon' zal typen in plaats van 'deze persoon'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |