quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:49 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Of hier klopt iets niet of mijn quote systeem is naar de tyfus. Laten we het er op houden dat er hier inderdaad iets niet in de haak is.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:26 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Klopt, maar dat had ook echt een reden, en aangezien dit persoon gewoon zegt " Ja, ik les niet, omdat ik weet dat ik het toch niet kan " vind ik dat niet echt als excuus gelden"
Wat is dit???quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat had ook echt een reden, en aangezien dit persoon gewoon zegt " Ja, ik les niet, omdat ik weet dat ik het toch niet kan " vind ik dat niet echt als excuus gelden"
Heel simpel verklaarbaar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:36 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit???Zijn Knevelt en Braddie dezelfde persoon?
Er staan inderdaad geen wijzigings-procenten, RaAAWrrrquote:
Iets met omkoperij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Aaaah, Rusland![]()
Dit laat zien dat elke idioot gewoon de weg op kan, al betwijfel ik of die allemaal een rijbewijs hebben. En zo ja, hoe ze er in godsnaam aan gekomen zijn
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hij zit klem in de Cinquecento.
Zijquote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:52 schreef HSG het volgende:
[..]
En heeft zij het uiteindelijk wel gedaan of moest jij het alsnog doen?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
KLB / Mensen die lang over hun rijbewijs doen.
+
[..]
[..]
DUN DUN DUN
[..]
[..]
quote:
Wat een trendsetter ben ik ook!quote:
right.......quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:16 schreef Id_do_her het volgende:
Doet me denken aan de meid waarmee ik in de auto zat. Ze rookte, en wanneer de as op de sigaret een beetje te veel werd moest ik het maar even in de asbak gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |