16 afleveringen in 2 jaar tijd in plaats van 28 is nog al een verschil.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:36 schreef Breuls het volgende:
[..]
RTD gaf bij de break die de serie in 2009 nam aan dat hij dacht dat dat goed was, om af en toe even pauze te houden, rustiger aan te doen, omdat de serie anders niet jaren en jaren door kan gaan. Sindsdien heeft eigenlijk Moffat alleen seizoen 6 en 7 in tweeën gesplitst, waardoor we dit jaar, in plaats van seizoen 8, de tweede helft van seizoen 7 kregen. Dat is bijna gelijk aan een pauze houden, maar dan met uitspreiding van de afleveringen.
Een seizoen heeft nog steeds altijd 13+1 afleveringen en dit jaar zelfs eentje extra in verband met de anniversary (en nóg eentje extra omdat de Christmas Special midden in het seizoen viel). Dus "steeds minder", hoewel ik de opmerking begrijp, is eigenlijk niet correct.
Star Wars is dan ook een ultiem voorbeeld met veelvuldig gebruik van leitmotif en thema's (zelfs de Ewoks hadden een eigen theme). John Williams is geniaal.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:59 schreef Aardappeltaart het volgende:
I am the Doctor, blijft mooi. Eigenlijk heeft Doctor Who sowieso wel goeie muziek ja. Ik ben dan ook erg benieuwd wat Capaldi dan voor muziek krijgt.
Sinds ik sinds deze dagen Starwars aan het rewatchen ben valt het me weereens op hoe belangrijk muziek is voor 'n film of serie.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 04:48 schreef Breuls het volgende:
Oh, ja, Gold gaat natuurlijk voor Capaldi nieuwe muziek schrijven.
De Doctor komt niet in beeld langs. Eigenlijk helemaal niet, maar 1x is hij feitelijk in de buurt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:36 schreef Operc het volgende:
Inmiddels DW2 gezien en nu begonnen aan Torchwood seizoen 1. Kan iemand me vertellen of de doctor daar ook wel eens in langskomt? Of wisselen ze alleen locaties en gebeurtenissen uit?
Oké, dan na Torchwood 1 weer snel verder met DW3quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
De Doctor komt niet in beeld langs. Eigenlijk helemaal niet, maar 1x is hij feitelijk in de buurt.
En toch vind ik die van Orbital eigenlijk de beste versie, werkt ook erg goed op festivalsquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Alle dr Who begin tunes in chronologische volgorde, wat voor de OP
Doe dan deze, bijgewerkt tot 2013, en met beeldenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Alle dr Who begin tunes in chronologische volgorde, wat voor de OP
Is het dan niet sowieso een Dalek? Hoezo zouden ze in een station een douche hebben? (Daarnaast zou ik de Dalek's "exterminate" in combinatie met een douche nogal lomp vinden.)quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:53 schreef MaximusTG het volgende:
Schijnbaar is het in Paddington Station. Wat ik kan geloven is dat dat tweede streepje er door iemand aan toegevoegd is.
Maar ik kan geen afbeelding vinden zonder dat streepje.
Dat plaatje verklaart een hoopquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:07 schreef MaximusTG het volgende:
Geen idee, zou toch kunnen? Dit heb ik nu gevonden;
[ afbeelding ]
Dus ik denk nu dat het toch eerder een photoshop is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |