Dit... Als je met een paar man daar bent is het zeker de moeite waard, ondanks het bobo gehalte is de sfeer altijd prima. Ik vraag me wel af hoe het morgen gaat aangezien de inkom de preuv daadwerkelijk op de agenda gezet heeft. 27 Graden en "studenten" die al de hele dag aan het bier zijn i.c.m preuv lijkt me geen goede combo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:49 schreef Professional het volgende:
Preuvenemint is zien en gezien worden. De zakenmensen staan allemaal decadent te doen bij Beluga, nippend aan de dure wijn voor 12 bonnen per stuk.
De gewone mens staat bij de Brand Bier bar, broodje halen bij de bufkeskar of saté van Gadjah Mas.
Maar toch is het altijd best gezellig.
Ach, ik heb er niet zo'n probleem mee, als ik ga is het nog rustig, maar op de terugweg bezetten de brugklassers etc de hele weg waardoor ik er niet langs kanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet er ook echt weer aan wennen dat die scholen weer allemaal begonnen zijn, het was zo heerlijk rustig op straat 's morgens vroeg, en in de bus ook.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik maakte tussen de middag bij jou om de hoek deze foto trouwens:
[ afbeelding ]
Nee, dat is al meerdere weken aan de gang, het ging om een emmer met een tv-doos eroverheen, in die emmer bewaren ze die strond en door de warmte vandaag is het gaan meurenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Ze hebben vanmiddag het riool gereinigd bij jullie, dat zal het zijn, daar hing me toch een lucht!!!!
Dit dus maar ik ben net weer gaan bellen en ze hebben het nu aan de andere kant vd tuin gezetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:10 schreef oh-oh het volgende:
En dan zeggen ze dat de tokkies niet in het centrum wonen
Grappig, die link had ik uberhaupt nog nooit gelegd. Maar nu is Onno Hoes ook iemand waar ik liever niet aan denk.quote:
Die studenten haal je er zo tussen uit, die vallen altijd erg op. Alhoewel het Ralph Lauren polo gehalte sowieso wel hoog ligt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:57 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dit... Als je met een paar man daar bent is het zeker de moeite waard, ondanks het bobo gehalte is de sfeer altijd prima. Ik vraag me wel af hoe het morgen gaat aangezien de inkom de preuv daadwerkelijk op de agenda gezet heeft. 27 Graden en "studenten" die al de hele dag aan het bier zijn i.c.m preuv lijkt me geen goede combo.
Dit keer niet, in september ga ik weer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:48 schreef DeeCruise het volgende:
Toevallig nog iemand naar LBB vanavond?
Highlander waarschijnlijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:48 schreef DeeCruise het volgende:
Toevallig nog iemand naar LBB vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |