Ik moet nog naar de winkel (maar de piepers voor de gebakken aardappels staan nog op, eens kijken of die al klaar zijn....)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat zullen ze wel als laatste meekomen. Maar ik zou toch op tijd tv aanzetten
Dan lees je het hier tochquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:22 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik moet nog naar de winkel (maar de piepers voor de gebakken aardappels staan nog op, eens kijken of die al klaar zijn....)
Jeps jij hebt gelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:42 schreef kvd het volgende:
Ik zet net de tv op tijd aan
(weer in het begin van de uitzending)
Oh ja, ze halen de winter niet.quote:
D'r stond vast een kickboksertje op zijn stoep vandaag om er wat spijt in te slaan.quote:
I don't buy it....zelfingenomen aan het twitteren dat door 1 tweet van hem de hele journalistiek niets meer waard is. En dat komt allemaal door hem. En bla die bla die bla...en dan spijt hebben....my assquote:
Hij probeert gewoon zijn gezicht nog een beetje te redden denk ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:57 schreef kvd het volgende:
[..]
I don't buy it....zelfingenomen aan het twitteren dat door 1 tweet van hem de hele journalistiek niets meer waard is. En dat komt allemaal door hem. En bla die bla die bla...en dan spijt hebben....my ass
Gek genoeg wordt dát niet aan de orde gesteld bij RTL-B.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:05 schreef Greys het volgende:
Staat er ook nog iets waaróm hij 'die ene tweet' dan geplaatst heeft, als er niks van waar is?
quote:ConB1960 @B1960Con
@EWdeVlieger Volgens John v/d Heuvel had jij t gehoord van een familielid en had je er enorm spijt van jouw actie. Echt?
quote:Erik de Vlieger @EWdeVlieger
@B1960Con Een familielid van mezelf en ja ik vond het wel lullig voor hen. Dus spijt? Jazeker!
quote:Lineke Kampinga @LinekeK
@EWdeVlieger je had spijt volgens @JohnvdnHeuvel , Dat is nou weer jammer
Zal dus wel een 'projectje' van hem zijn geweest.quote:Erik de Vlieger @EWdeVlieger
@LinekeK @johnvdnheuvel Het bleek niet waar te zijn toch? Maar ik zei dat ik het failliet van de roddelpers aantoonde. Niet gehoord
Dat zeiden meer mensen hierquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:36 schreef Paule33 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ssen-badr-en-estelle
ik zei toch dat Badr Hari en Estelle niet uit elkaar zijn, dat zeg ik het gisteren en ook vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |