Hoe weet je dat? Wat is het bewijs? Ik kan ook zo een barca1971 account aanmaken en bij hoog en bij laag beweren dat ik de échte ben.quote:
Ja maar kom, het is wel een beetje flauw om steeds te roepen dat het echt echt echt zo is, maar je wilt niet zeggen HOE je dat dan weetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef barca1971 het volgende:
We moesten er toch over ophouden? en het wordt ook een beetje suf, jullie geloven het allemaal niet, dat mag en is jullie goed recht. Ik deel die mening niet en dat mag ook...
iemand Estelle en Badr nog op de scooter van Ruud voorbij zien komen op shownieuws?
Ontwijkende antwoorden daar ben je goed in.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef barca1971 het volgende:
We moesten er toch over ophouden? en het wordt ook een beetje suf, jullie geloven het allemaal niet, dat mag en is jullie goed recht. Ik deel die mening niet en dat mag ook...
iemand Estelle en Badr nog op de scooter van Ruud voorbij zien komen op shownieuws?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:57 schreef barca1971 het volgende:
Ik heb er al eerder antwoord op gegeven, maar blijkbaar kun je niet lezen
Nou ja, heel eerlijk... als het WEL echt zou zijn, met al dat gedoe met die vrouwen en dat chatten, dan had ik het best willen wetenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:04 schreef Cynix ® het volgende:
Gaat dit gemelk niet veel te lang door? Hoe boeiend is het dat iemand dénkt met de échte Badr Hari te maken te hebben? /Care of het hem is of niet, eigenlijk.
Nouja als het hem echt is dan zouden we een leuke bron hebben voor dit topic, daarom is het ook zo jammer dat barca geen link wil geven van dat interviewquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:04 schreef Cynix ® het volgende:
Gaat dit gemelk niet veel te lang door? Hoe boeiend is het dat iemand dénkt met de échte Badr Hari te maken te hebben? /Care of het hem is of niet, eigenlijk.
Ik zit nu op mijn handen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:06 schreef barca1971 het volgende:
Dát bedoel ik...we kunnen het beter hebben over het sprookje en of dat nu wel of niet over is en de eventuele gevolgen daarvan..
Maak van je hand geen moordkuilquote:
Sommige 'privefoto's stonden al op verschillende facebookpagina's (BH-news, BH K1, Yassine Hari) voordat ze op instagram stondenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef barca1971 het volgende:
En nee ik zit er niet zelf achter, ik heb immers geen beschikking tot al de privé foto's van hem en Estelle, van hem en zijn familie, de filmpjes die hij in zijn auto's opneemt als hij met 360 over de snelweg gaat de honderden briefjes van 500 euro die hij bij zijn gevecht in Zagreb had verdiend..etc etc...
Doe dan ook niet lullig .quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:31 schreef schizovreemd het volgende:
Ik denk zelfs te weten wie er achter barca zit.
Voegt die wetenschap dan ook nog iets toe of kunnen we dan eindelijk berusten in 'niet boeiend en laat maar lullen'?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:31 schreef schizovreemd het volgende:
Ik denk zelfs te weten wie er achter barca zit.
Waarvoor dankquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vond nog dit rioolblaadje bij mijn schoonmoeder. Speciaal voor jullie vastgelegd
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |