Oh echtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgende week is genoeg info voor al die boze boeven die jullie nu gaan beroven
Er is onderzoek naar gedaan en het risico schijnt marginaal
Dan al!!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh echt? Nou, we gaan dus maandag
en ik kan niet wachteeeeennnnn
Jaaaquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaazon zee dit dat alles. En feta. Olijven. Tzatziki HEEL DE TIJD.
quote:
I beg to differquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]je vind het uiteindelijk echt wel leuk!
Geen idee, ik heb gewoon zo'n tegenzin! Komt wellicht nog hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom zie je er zo tegenop dan?
Omdat 400 euro door de plee spoelen ook weer zoiets is.quote:
Die kaartjes heb je zo verkocht hoor... maar wle vervelend dat dequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb gewoon zo'n tegenzin! Komt wellicht nog hoor
[..]
Omdat 400 euro door de plee spoelen ook weer zoiets is.
Ik reageerquote:If you have blogger it's best to just make sure the banners as long as the entire blog. Other wise as far as I've found, you can't center it.
Zegt zijquote:Katherine, you actually can! With css code.
Bish please, reageer dan niet dat je niet weet hoe het moet en dat het niet kanquote:thats too much trouble and I think it looks better going across the whole blog.
Ik betwijfel het. Zeker als je geen extra geld erop wilt hebben.quote:
Het is dat Sjon een tentamen heeft vrijdag maar anders hadden wij ze graag gewildquote:
Ik zou zeggen probeer het bij V&Aquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, is er hier iemand die ik er blij mee zou maken?
ik kan je wel op de wa foto sturen van wat ik nu maak?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar serieus huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu alles is stom en ik wil nailarten al een week maar ik weet niet wat en alles is kut en niks lukt
Dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |