Jaaaquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaazon zee dit dat alles. En feta. Olijven. Tzatziki HEEL DE TIJD.
quote:
I beg to differquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]je vind het uiteindelijk echt wel leuk!
Geen idee, ik heb gewoon zo'n tegenzin! Komt wellicht nog hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom zie je er zo tegenop dan?
Omdat 400 euro door de plee spoelen ook weer zoiets is.quote:
Die kaartjes heb je zo verkocht hoor... maar wle vervelend dat dequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb gewoon zo'n tegenzin! Komt wellicht nog hoor
[..]
Omdat 400 euro door de plee spoelen ook weer zoiets is.
Ik reageerquote:If you have blogger it's best to just make sure the banners as long as the entire blog. Other wise as far as I've found, you can't center it.
Zegt zijquote:Katherine, you actually can! With css code.
Bish please, reageer dan niet dat je niet weet hoe het moet en dat het niet kanquote:thats too much trouble and I think it looks better going across the whole blog.
Ik betwijfel het. Zeker als je geen extra geld erop wilt hebben.quote:
Het is dat Sjon een tentamen heeft vrijdag maar anders hadden wij ze graag gewildquote:
Ik zou zeggen probeer het bij V&Aquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, is er hier iemand die ik er blij mee zou maken?
ik kan je wel op de wa foto sturen van wat ik nu maak?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar serieus huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu alles is stom en ik wil nailarten al een week maar ik weet niet wat en alles is kut en niks lukt
Dus
We hebben gewoon koudwatervrees.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer het bij V&A![]()
Maar heeft BB er ook geen zin in dan?
Maar ik wil het wel zienquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
oh lo je hebt al wat gemaakt
pics spees
Maar er zijn toch ook oudere mensen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
het zal ook vast meevallen als we er eenmaal zijn, maar ik besef me kneiterhard dat ik geen 17 meer ben!!!
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We hebben gewoon koudwatervrees.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
het zal ook vast meevallen als we er eenmaal zijn, maar ik besef me kneiterhard dat ik geen 17 meer ben!!!
Gelukkig zijn er velen oudjes ook vaak.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
Nee daar gaat het niet om, ik kan gewoon geen vier dagen meer doorhalen. Dat kon ik nog wel toen ik zeventien was. Dat besefte ik me vandaag toen ik compleet afgemat van werk thuis kwamquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar er zijn toch ook oudere mensen.
Ouder als in ouder dan 17.
Maar je kan toch ook slapen, of is dat een hoax :vquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om, ik kan gewoon geen vier dagen meer doorhalen. Dat kon ik nog wel toen ik zeventien was. Dat besefte ik me vandaag toen ik compleet afgemat van werk thuis kwam
Ja, we gaan het proberen, ik heb 15 sets oordoppen meequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook slapen, of is dat een hoax :v
Gewoon stapelen dan die dingen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, we gaan het proberen, ik heb 15 sets oordoppen mee
Als je moe genoeg bent, val je vanzelf wel in coma.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om, ik kan gewoon geen vier dagen meer doorhalen. Dat kon ik nog wel toen ik zeventien was. Dat besefte ik me vandaag toen ik compleet afgemat van werk thuis kwam
ik had neergezet dat milo niet fat is maar extra-fluffyquote:Haha, when I saw your cat, I was like "Awww, what a cute fatty!" and when I read P.S., I was like "Oops, sorry Milo"
Net als Hermanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
deze comment op mijn laatste video
[..]
ik had neergezet dat milo niet fat is maar extra-fluffy
Ik heb alvast medelijden met je. Ik zou het ook echt niet trekkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, we gaan het proberen, ik heb 15 sets oordoppen mee
Staat het al op je blog?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:43 schreef Lindytje het volgende:
Die gelset he, het laat echt geen dikke laag achter. Maar is er echt voor dat je nagellak vet lang kan blijven zitten en je nagels steviger zijn.
Maar de gelset van Essence faaltHard
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Staat het al op je blog?
Want een bazenfilmpjes maak jij trouwens.Vond het ook zo mooi toen je die waterprooftest deed en Lies vond dat het nog wel even kon blijven 'regenen'.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Thanx!
Staat morgenochtend online, filmpje is aan het uploaden nu.
Moet je er eens een niet-in-1-laag-dekkende lak tussen lakken.quote:
Okay, dat heb ik nog niet geprobeerdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moet je er eens een niet-in-1-laag-dekkende lak tussen lakken.
En het van je nagels trekken
Ik raad het je afquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Okay, dat heb ik nog niet geprobeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |