quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:31 schreef milka82 het volgende:
Okee, nu klink ik echt als een desperate housewife..... vanmiddag maar weer snel aan het werk
Hele andere weer, behalve die groene he, zouden ze daar vanaf moeten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In The Limelight, Strawberry Fields, Starry Night, Uptown Girl, Horny Mistress en Teal Magnolia (had ik al)
Ik denk het wel... als ik zo de andere boxen bekijk dan zijn het volgens mij wel de minder verkochtequote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hele andere weer, behalve die groene he, zouden ze daar vanaf moeten?s
Dat vind ik heul niet erg, want meestverkochte kleuren vind ik dan vaak weer vrij mufquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk het wel... als ik zo de andere boxen bekijk dan zijn het volgens mij wel de minder verkochte.
Meestal zijn dat de saaiere jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat vind ik heul niet erg, want meestverkochte kleuren vind ik dan vaak weer vrij muf
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:31 schreef milka82 het volgende:
Okee, nu klink ik echt als een desperate housewife..... vanmiddag maar weer snel aan het werk
Wat is dat nou voor tering oplossing?quote:Beste heer/mevrouw Speesaids,
Hartelijk dank voor uw email en vraag. Wij kunnen u het volgende berichten:
Wij vinden het erg vervelend voor u dat u de 2600 batterijen geleverd heeft gekregen. Onze excuses voor het ongemak.
De 2600 batterijen zijn vaak even krachtig als de 2700 batterijen.
Voor uw volgende bestelling kunt u eenmalig gebruik maken van de volgende couponcode: XXXX, deze couponcode staat voor 5% korting op uw bestelling.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wensen u een prettige dag toe.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice BatteryKing.nl
'Vaak'? Dus niet altijd?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor tering oplossing?
Terugsturen dat je er niet mee akkoord gaat. Je wilt het product ontvangen wat je hebt besteld.quote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
en wat de neuk heb je aan 5% korting
Schiet maar opquote:Wij hebben uw reactie op ons antwoord ontvangen en nemen het in behandeling. Wij zullen zo spoedig mogelijk een persoonlijke reactie sturen, normaliter binnen 1 werkdag.
Ja dat kan, maar bij coolblue bijvoorbeeld is het duurder en zij geven wel aan dat het 2600 mAh batterijen zijn dusja, dan heb ik hetzelfde voor 2 euro meerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:46 schreef Dwyn het volgende:
Anders gewoon de hele bende retour en ergens anders bestellen? Je hebt toch koop op afstand gedaan?
Dan even afwachten!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar bij coolblue bijvoorbeeld is het duurder en zij geven wel aan dat het 2600 mAh batterijen zijn dusja, dan heb ik hetzelfde voor 2 euro meer
Je kunt ook gewoon een gellaagje op je eigen nagels aan laten brengen. Dat zijn niet van die dikke plakkaten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gelnagels die je in een salon laat zetten, zijn vaak van die dikke plakken op je nagels en dat vind ik niet mooi. Ook de tips die dan vaak ter verlenging worden gebruikt, maken het er niet mooier op.
Ik hoop zelf dat je met die Essence set een dunner laagje over je nagel aan kunt brengen waardoor nagellak langer blijft zitten omdat ik nu te weinig tijd heb om vaak van lakje te wisselen, that's all
Maar ik wacht eerst wel wat reviews af voordat ik daadwerkelijk misschien dat ga kopen
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nieuwe mac lippenstift matcht 100% met hema lippotlood van 2 euro
oh ik heb ook zo'n momentquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:48 schreef PriemGirl het volgende:
Fuuuu wat heb ik nood aan vakantie zegDat je je momenteel zo extreem kan irriteren aan alles dat je het huilen nabij bent
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
kennen jullie die gast van Big Bang Theory, die eigenaar van de Comic Book store?
Ik zit vandaag op een andere werkplek en er loopt hier een man die echt exact daar op lijkt
Stuartquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
kennen jullie die gast van Big Bang Theory, die eigenaar van de Comic Book store?
Ik zit vandaag op een andere werkplek en er loopt hier een man die echt exact daar op lijkt
nee dat niet, dat mag niet op kantoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ook met van die kansloze tshirts?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:48 schreef PriemGirl het volgende:
Fuuuu wat heb ik nood aan vakantie zegDat je je momenteel zo extreem kan irriteren aan alles dat je het huilen nabij bent
![]()
![]()
ik zag gisteren een man met een overhemd, in een korte canvasbroek met van die touwtjes gestopt, en die broek ook nog 's hoog opgehesen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee dat niet, dat mag niet op kantoor
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
ahhh, dat je tegen een collega zegt dat je er even door in de stress schiet en dan als antwoord krijgt: ik heb het veel drukker en heb al een half jaar geen vrij mogen pakken.
Wat het ik DAAR een pishekel aan zeg. Net als dat je klaagt over een verstuikte enkel en dat iemand dan langsloopt met: och, ik heb mijn arm gebroken, dat is veel erger hoor.
ohja opfffgt wat een lulopmerking van die collegaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
ahhh, dat je tegen een collega zegt dat je er even door in de stress schiet en dan als antwoord krijgt: ik heb het veel drukker en heb al een half jaar geen vrij mogen pakken.
Wat het ik DAAR een pishekel aan zeg. Net als dat je klaagt over een verstuikte enkel en dat iemand dan langsloopt met: och, ik heb mijn arm gebroken, dat is veel erger hoor.
Dat is ook irritant!!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
oh, volgens d'r outlook kalender heeft ze zo'n beetje heel juli - augustus halve dagen gewerkt en in juli ook een week vrij.
Ik snap het niet, echt niet
Het gaat er niet om, natuurlijk zijn er altijd mensen die het erger hebben, maar wat je feitelijk zegt is: jij bent een aanstellerige jankhoer en ik wil nu dat je je rot voelt omdat je je zo aanstelt omdat ik veel zieliger ben en dus veel meer recht heb om er over te janken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is ook irritant!!
En gebeurt zoooo vaak. Ik denk het soms nog wel eens maar zeg het dan nooit, omdat het feit dat ik iets 'ergers' had niks af doet aan hoe rot iets voor een ander is.
Lol dan is het al helemaal ergquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
oh, volgens d'r outlook kalender heeft ze zo'n beetje heel juli - augustus halve dagen gewerkt en in juli ook een week vrij.
Ik snap het niet, echt niet
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, ik merk al dat ik er niet gezelliger danwel rationeler op word, dus ik ga nog even verder stressen![]()
![]()
Succes!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, ik merk al dat ik er niet gezelliger danwel rationeler op word, dus ik ga nog even verder stressen![]()
![]()
Exact! Terwijl de ander zich helemaal niet aanstelt want het is ook stom.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het gaat er niet om, natuurlijk zijn er altijd mensen die het erger hebben, maar wat je feitelijk zegt is: jij bent een aanstellerige jankhoer en ik wil nu dat je je rot voelt omdat je je zo aanstelt omdat ik veel zieliger ben en dus veel meer recht heb om er over te janken.
twitter:LinetteKronert twitterde op woensdag 14-08-2013 om 16:09:00Geen aardappelschijfjes meer in de winkel? Maak ze zelf door een paar aardappels in plakjes te snijden! #budgettip reageer retweet
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef Mirjam het volgende:
twitter:LinetteKronert twitterde op woensdag 14-08-2013 om 16:09:00Geen aardappelschijfjes meer in de winkel? Maak ze zelf door een paar aardappels in plakjes te snijden! #budgettip reageer retweet
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef Mirjam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |