Geen enkelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heeft iemand er bezwaar tegen als ik de verjaardag van Nesle uit de OP haal?
ik nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bij deze zit je weer voor een paar jaar goedquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:51 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoeveel posts moet ik maken om nog in het lijstje te mogen blijven staan?
Eenschquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Diaan hier eigenlijk nooit meer post trouwens
Mooi, dan ga ik weer rustig lurkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Bij deze zit je weer voor een paar jaar goed
Dat vind ik ook, vandaar dat ik het even kwijt moest...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:30 schreef Etcetera het volgende:
Zo, dat is wel heftigmaar ik vind het wel een mooi idee dat ze dan andere mensen heeft kunnen helpen
![]()
Ja, dat is d'r.quote:Is dat schilderij een afbeelding van haar? Ik vind het mooi
Het werd er zo langzamerhand wel weer tijd voor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:09 schreef Etcetera het volgende:
Pepernoten gespot in de Jumbo (kruidnoten voor de muggenzifters). Ik heb ze laten liggen, ik ben trots op mezelf
Ik zeg: Fuck the traditions, Pepernoten all year 'round...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:20 schreef Etcetera het volgende:
We reden naar Campzone, 23 of 24 juli, ik de radio aanstaan. Nieuwsbericht: de eerste pepernoten zijn te koop.
What. The. Fuck. Juli![]()
Het is niet te hopen...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom niet, voor veel kinderen is het het hele jaar Sinterklaas, heb ik wel eens het idee.
Dat klopt niet!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en weer is het hier warmer als in NL, 23 graden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |