Geen enkelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heeft iemand er bezwaar tegen als ik de verjaardag van Nesle uit de OP haal?
ik nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bij deze zit je weer voor een paar jaar goedquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:51 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoeveel posts moet ik maken om nog in het lijstje te mogen blijven staan?
Eenschquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Diaan hier eigenlijk nooit meer post trouwens
Mooi, dan ga ik weer rustig lurkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Bij deze zit je weer voor een paar jaar goed
Dat vind ik ook, vandaar dat ik het even kwijt moest...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:30 schreef Etcetera het volgende:
Zo, dat is wel heftigmaar ik vind het wel een mooi idee dat ze dan andere mensen heeft kunnen helpen
![]()
Ja, dat is d'r.quote:Is dat schilderij een afbeelding van haar? Ik vind het mooi
Het werd er zo langzamerhand wel weer tijd voor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:09 schreef Etcetera het volgende:
Pepernoten gespot in de Jumbo (kruidnoten voor de muggenzifters). Ik heb ze laten liggen, ik ben trots op mezelf
Ik zeg: Fuck the traditions, Pepernoten all year 'round...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:20 schreef Etcetera het volgende:
We reden naar Campzone, 23 of 24 juli, ik de radio aanstaan. Nieuwsbericht: de eerste pepernoten zijn te koop.
What. The. Fuck. Juli![]()
Het is niet te hopen...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom niet, voor veel kinderen is het het hele jaar Sinterklaas, heb ik wel eens het idee.
Dat klopt niet!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en weer is het hier warmer als in NL, 23 graden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hij heeft gelijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben, ik ga het niet opzoeken. Bedankt voor de correctie
Goed zo!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:14 schreef iamredleader het volgende:
Ah, en kruidnoten/pepernoten/speculaas/borstplaat/snoepgoed en aanverwant doen "wij" niet eerder dan 1 november
Dat is ook mijn doelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:14 schreef iamredleader het volgende:
Ah, en kruidnoten/pepernoten/speculaas/borstplaat/snoepgoed en aanverwant doen "wij" niet eerder dan 1 november
Vakantie begint 4 september eind van de middagquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wie hebben er nog vakantie op het moment? Of is het voor iedereen weer business as usual?
ik heb deze week nog vakantiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wie hebben er nog vakantie op het moment? Of is het voor iedereen weer business as usual?
gaan jullie nog weg of werd het Rundumhause?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vakantie begint 4 september eind van de middag
Midweekje vlakbij Luik / Ardennenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gaan jullie nog weg of werd het Rundumhause?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:29 schreef Soempie het volgende:
MM, wat ontzettend heftig en verdrietig.Las het al eerder vandaag, maar wist niet goed wat te zeggen. Vind het erg moeilijk als er iets naars gebeurt met kinderen, ook al staan ze niet dichtbij.
Gek (en ergens mooi) idee dat andere mensen verder konden leven, omdat ze donor was.
Vanavond even met haar ouders en broer/zus haar verjaardag 'gevierd'. Kleinschalig, maar toch.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef iamredleader het volgende:
MM, heftig zeg. En bijzonder dat het 13 jaar na dato nog zo'n impact kan hebben
Bijna...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wie hebben er nog vakantie op het moment?
Gebakken eitje...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat is jullie favorite "lichte" gerecht/makkelijk te maken?
Wat is jouw definitie van "licht"? Qua werk, caloriën of snelheid?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
good news everybodyquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM is geen aanstaande werkloze meer...![]()
Details moeten nog ingevuld worden, maar daarvoor zijn het ook details.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:38 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tof MM
En verder flauwe reacties. Was een serieuze vraag. Ik verzin wel wat.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:51 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Mooi zo, MM.
Heftig, dat verhaal over je buurmeisje.
Het zou best kunnen dat ik ze voor die tijd koop, maar dan is het niet voor eigen gebruikquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:14 schreef iamredleader het volgende:
Lichte gerechten ben ik niet heel goed in, maar een salade met gerookte kip is zo in elkaar gefrutseld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
gerookte kip dat mis ikquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lichte gerechten ben ik niet heel goed in, maar een salade met gerookte kip is zo in elkaar gefrutseld.
pff, waar houd je van ongeveer? Soul? Rock? Pop? Iets heel anders?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Morgen (technisch gezien vandaag) heb ik een trip naar Brabant en weer terug op het programma staan. Heeft iemand nog tips voor muziek die ik in die uren perfect kan luisteren?
Feliquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Film kijken lukt dus ook niet zeker?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 02:41 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Had gedacht dat ik wel wat kon studeren tijdens mijn nachtdienst. Tot nu toe nog niet de kans gehad. Dinsdag certificering op het programma staan moet nog een hoop voor gebeuren. Heb vandaag ook te horen gekregen dat ik per 31/10 klaar ben op dit project, hopelijk is het dan niet gedaan met mijn nachtdiensten want extra toeslagen zijn behoorlijk lekker.
Nee het is de laatste tijd gewoon echt vreselijk druk op werk. Aan de ene kant ook wel goed, er zijn tijdens geweest dat ik mijn nachten inderdaad kon vullen met films kijken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 02:44 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Film kijken lukt dus ook niet zeker?Of is dat de reden dat je niet aan studeren toe komt?
Ik zie je ook weinig in de AKQquote:Op donderdag 15 augustus 2013 02:46 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Nee het is de laatste tijd gewoon echt vreselijk druk op werk. Aan de ene kant ook wel goed, er zijn tijdens geweest dat ik mijn nachten inderdaad kon vullen met films kijken.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 02:50 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik wil proberen weer wat vaker aanwezig te zijn
Euh... Goedemorgen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 06:14 schreef wyccie het volgende:
Stuurbaard Bakkebaard, Macklemore, Johnny Cash.
Top!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:38 schreef MadMaster het volgende:
So far, so good dus voor nu...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:44 schreef Etcetera het volgende:
Mijn contract (voor 40u) loopt tot 1 december, wat er daarna gebeurt durf ik niet te zeggen.
Dus ik kijk nog steeds verder naar wat anders
Kon het niet latenquote:Purchase Humble Origin Bundle (transaction id: XxxxxxxxxxxY)
US$ 10,00
hopelijk wordt het geen mini meatquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:09 schreef Lotusss het volgende:
Vanavond mijn stoofvleesschotel maken voor ErwinRommel, Cobra4 en Huppelmuts
Ik zie het niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:10 schreef Etcetera het volgende:
stoofvlees
Kan iemand iets voor me checkenvolgens mij heeft Lidl een yoga-mat-ding in de aanbieding binnenkort, maar ik weet niet vanaf wanneer en die gare folder wil niet laden momenteel en de pdf-downloadfunctie doet het ook niet
Zoon van Huppelmuts komt ook eten, dus ik maak een grote portie!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hopelijk wordt het geen mini meat
is dit een verkapte: zie mij eens gaan yoga-en post?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:10 schreef Etcetera het volgende:
stoofvlees
Kan iemand iets voor me checkenvolgens mij heeft Lidl een yoga-mat-ding in de aanbieding binnenkort, maar ik weet niet vanaf wanneer en die gare folder wil niet laden momenteel en de pdf-downloadfunctie doet het ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |