an una ki, hemel naar aarde, dat is sumerisch, anu is anubis, an is tevens de oppergod van de sumeriėrs; de god van de hemelen, twee verschillende goden verder.quote:Op maandag 2 september 2013 17:16 schreef Manke het volgende:
[..]
het zijn ook gevallen engelen :p
Was het niet anu naki? anu was een god
Wiki zegt dat het "die van koninklijken bloede" betekent.
?quote:Op maandag 2 september 2013 20:26 schreef BaajGuardian het volgende:
an una ki, hemel naar aarde, dat is sumerisch, anu is anubis, an is tevens de oppergod van de sumeriėrs; de god van de hemelen, twee verschillende goden verder.
Ja bespaard me weer.quote:Op maandag 2 september 2013 20:56 schreef R0N1N het volgende:
edit:
* ik zie 't al. Manke kwam met anu naki. (als alternatieve spelling voor - In uw nakie)
Ja, maar niet alles. Zoals: Wat heeft Anubis er nu weer mee te maken ?quote:
argumentum ad verecundiamquote:Ik ben trouwens nogal geleerd in dit onderwerp overigens. Jaren zeer serieus (pre?)historische polytheismen gestudeerd, tevens enuma elish maar ook mahabharata.
Ten onrechte is een insinuatie.quote:Op maandag 2 september 2013 21:42 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja, maar niet alles. Zoals: Wat heeft Anubis er nu weer mee te maken ?
[..]
argumentum ad verecundiam
autoriteitsdrogreden - Het zich (ten onrechte) beroepen op eigen deskundigheid of gezag ter ondersteuning van een standpunt.
Nee, het is een voorwaarde, om een drogreden te zijn.quote:
Ik ben niet een volger van sitchin noch van von daniken, nibiru interreseert me totaal niet en marduk was een zoon van enki. (tevens nebuchadnezzar, ook wel lucifer)quote:Op maandag 2 september 2013 22:30 schreef R0N1N het volgende:
Waar ik me dan ook wel lichtelijk over verwonder, je gelooft wel in het bestaan van de Anunnaki, maar verder niet in het bestaan van Marduk/Nibiru ???
Waar komen ze dan vandaan ?
?quote:Is dat niet gewoon 'cherrypicking' ?
mijn 'these' is niet consistent met wat ik geloof, het is een wat als. Je kunt ook zeggen wat als god bestaat zoals hij in de bijbel neergeschreven is, dat zegt nog niet dat je er in geloofd.quote:Je 'these' is sowieso strijdig met de TT overigens.
Als wij hier: op de 'surface' van deze planeet zijn gezet als een exteriore kweektuin
- door een ondergronds levend ras (aards of niet ? ) - IS dit dus wel onze (thuis) planeet. Het is alleen niet ons eigendom, maar dat is het sowieso niet. (al denken en handelen velen van wel)
We lopen op een gigantisch ruimtestation trouwens, een levend ecosysteem hebbend ruimtestation, praktisch gezien.quote:Bovendien zou er dan een potentieel dominantere levensvorm 'op' aarde zijn, wat verder niets veranderd als ze zich volledig afzijdig houden (of nagenoeg. Om de 'verhalen' nog 1 promille credit te geven) Dan leven ze letterlijk en figuurlijk in een andere wereld.
& wat moeten we dan met een "gigantisch" (erg relatief gezien) ruimtestation ?
Enkele tientallen kilometers boven de aarde zweven in een verzameling oversized aluminium tandpasta tubes omringd door een vacuum, straling en gebrek aan zwaartekracht.
Ok. ...quote:Op maandag 2 september 2013 22:45 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben niet een volger van sitchin noch van von daniken, nibiru interreseert me totaal niet en marduk was een zoon van enki. (tevens nebuchadnezzar, ook wel lucifer)
Nee, al goed. Je gaat niet uit van Sitchin als basis. Daar leek het wel op.quote:?
Ik zou zo ver willen gaan als dat je these uberhaubt niet consistent is. (Net als die bijbelse god btwquote:mijn 'these' is niet consistent met wat ik geloof, het is een wat als. Je kunt ook zeggen wat als god bestaat zoals hij in de bijbel neergeschreven is, dat zegt nog niet dat je er in geloofd.
Klopt.quote:We lopen op een gigantisch ruimtestation trouwens, een levend ecosysteem hebbend ruimtestation, praktisch gezien.
Ja, maar dan nog ...quote:
wat het ook is, niet echt een fijn geluidquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Of de hel is verzonnen om mensen maar niet te diep te laten graven.
En:
Hmm, vaag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat het ook is, niet echt een fijn geluid
Hier:quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Je zit hier niet in een belangrijke politieke discussie fyi, dit was maar een idee, niet een thesis maar een what if.
Noem je het zelf toch echt een hypothese. Heb het al afgezwakt tot een these, wat het ook al niet echt is, vandaar dat ik het tussen aanhalingstekens zette.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:12 schreef BaajGuardian het volgende:
<snip>
Dit is overigens niet een bewijs van mijn theorie, en mijn theorie is niet een opvatting maar een hypothese.
Een thesis is een te verdedigen stelling, hypotetisch is een 'veronderstelling.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:44 schreef R0N1N het volgende:
Als doorgeleerd op het onderwerp kun je toch wel een wat betere stelling verzinnen ?
& antwoord geven op relevante zaken uit je 'what if' ?
Kappen met wat ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:27 schreef BaajGuardian het volgende:
Een thesis is een te verdedigen stelling, hypotetisch is een 'veronderstelling.
Nu kappen aub.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |