Gelukkig zijn we nu weer goede vriendjes en is er geen rede meer tot het maken van ruzie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wauw, jij bent ook zo stoer hè
Dimensquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:09 schreef Dimens het volgende:
Hey wat fijn, een adoratietopic van deze TS. Laatst hadden wij nog een conflict op FOK! maar toen heeft deze TS mij gevraagd de strijdbijl te begraven en normaal verder te gaan.
Gelukkig ziet deze TS nu in dat hij het helemaal zelf in de hand heeft. Hij heeft de strijdbijl begraven. Sterker nog, hij adoreert mij nu zelfs en vindt mij stoer.
[..]
Gelukkig zijn we nu weer goede vriendjes en is er geen rede meer tot het maken van ruzie.
Echte... mensen???quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:36 schreef Arcadia het volgende:
Dimens kent mensen, als je een virtuele leven wilt hebben op Fok! moet je een brolatie scheppen met deze man.
Tssquote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:47 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
kutste reactie tot nu toe![]()
Ontopic: dimens heeft swag.
OP is nog 't meest kut. Gezien geen woord er van gemeend is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:47 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Maar het topic is wel terecht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
OP is nog 't meest kut. Gezien geen woord er van gemeend is.
Dat wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:40 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Maar het topic is wel terecht.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:47 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |