abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138177886
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:13 schreef senesta het volgende:

[..]

Die vind hem precies goed :D O+
Jep :D Ze zat allemaal om die sjaal heen te draaien, toen liet ik haar zien dat ze er ook in kon kruipen en toen was ze om O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 23:25:44 #102
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_138178299
Ik heb volgens mij de meest arrogante poezenmevrouw ooit :D Loes is echt een diva! De rest van de katten reageert altijd als ik roep of heeft tenminste het fatsoen om een oor te bewegen of zo zodat we weten dat we gehoord zijn. Deze mevrouw niet, als ze geen interesse heeft dan is er echt geen haar die beweegt :D Ze is steeds meer op haar gemak en is zo leuk.

En ET natuurlijk ook nog even spammen O+

JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 23:26:47 #103
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_138178343
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:15 schreef DjinN het volgende:

[..]

Jep :D Ze zat allemaal om die sjaal heen te draaien, toen liet ik haar zien dat ze er ook in kon kruipen en toen was ze om O+
Holletjes zijn altijd leuk he? Helemaal als ze lekker zacht en warm zijn :Y
pi_138178407
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:26 schreef senesta het volgende:

[..]

Holletjes zijn altijd leuk he? Helemaal als ze lekker zacht en warm zijn :Y
Sterre houdt echt van warme dekentjes, en holletjes waar ze in kan kruipen O+ Soms ben ik haar kwijt, en dan zie ik ineenkeer zo'n dikke bult onder het dekbed liggen :') Ligt ze gewoon onder de dekens te slapen _O-
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_138197826
Onze vorige schildpad poes mocht ook eigenlijk niet onder de dekens, maar deed het stiekem toch. Dan zag ik weer een bult en dan zei ik "wat doe je daar?" En dan begon de bult te spinnen.... Daar kan je dus nooit boos op worden :)
...
pi_138219545
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 17:47 schreef Garbageman het volgende:
Vanochtend op schoot, ligt lekker :).
[ afbeelding ]

Goede aai positie zo.
[ afbeelding ]

Zo ligt het ook lekker.
[ afbeelding ]

Even draaien.
[ afbeelding ]

Daarna moest ik naar de wc, tot groot ongenoegen van mw. (vasthouden met nageltjes...)
Mooi hoor! O+
Deze doet me wat denken aan onze schildpadpoes zaliger, behalve dan het donkergekleurde kopje. Onze kat had eerdere een volledig soort donkergeel gekleurd kopje (het kleur onder het kinnetje van deze kat ongeveer, maar dan misschien nog een slagje donkerder), wat ik nog steeds bij geen enkele andere gezien heb.

[ Bericht 1% gewijzigd door Little_Dolls op 27-03-2014 10:46:53 ]
  Moderator maandag 5 mei 2014 @ 14:48:29 #107
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_139584201
Schooooop!

De dames hier nog maar eens :D

dinsdag 6 mei 2014 @ 11:56:19 #108
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_139614504
Mini met mama op de bank:

Beetje donker

Wintervacht

Doos! o+

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Moderator maandag 11 april 2016 @ 22:50:01 #109
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_161363591
Ligt dit topic echt al zooo lang stil? :o

Voor wie er nog plek heeft voor een leuk lapje: F&F / Ik zoek een nieuw huisje voor de kat van mijn zusje
  maandag 11 april 2016 @ 23:21:46 #110
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_161364835
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 22:50 schreef senesta het volgende:
Ligt dit topic echt al zooo lang stil? :o

Voor wie er nog plek heeft voor een leuk lapje: F&F / Ik zoek een nieuw huisje voor de kat van mijn zusje
Ja. ;( Bovenstaande dame (1 post boven je) heb ik nog steeds. Ze ligt nu naast me. O+
pi_161565636

Vrijdag gaan we haar ophalen, officieel heet ze IC Eldoria BC Glamour Girl maar ze noemen haar sproetje (denk dat ik de naam ga veranderen :) )

[ Bericht 3% gewijzigd door Sorella op 20-04-2016 14:24:24 ]
pi_161764483
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:04 schreef Sorella het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vrijdag gaan we haar ophalen, officieel heet ze IC Eldoria BC Glamour Girl maar ze noemen haar sproetje (denk dat ik de naam ga veranderen :) )
Wat een dotje! Veel plezier met haar. O+
(maar inderdaad... verander de naam :X )
pi_161794400
Dank je Ewelina.
Voorlopig noem ik haar sproetsproet, kan nog niets leuks bedenken

[ Bericht 37% gewijzigd door Sorella op 29-04-2016 10:48:52 ]
pi_161800911
Wat een leukerd! Is het een raskat, dat ze zo'n deftige naam heeft?
En sproet, eigenlijk best een leuke naam hoor
We have far more in common than that which devides us..
pi_161802392
Ze is een korthaar LaPerm, Haar 1 maand oudere broer heet officieel kia ora mahuta hori (wij noemen hem Banjer ) en is een langhaar zwart gemeleerde Laperm. Zelfde vader, andere moeder dus andere fokker :)
pi_161803174
Wat leuk zeg, een heel jong ras nog. Ik had wel eens van Laperm gehoord maar nog nooit gezien. De rexen zijn ook zo mooi.
pi_161814263
Wij wilden een ras wat nog niet zo doorgefokt was i.v.m. eventuele ingeslopen ziektes en het door fokken van de rasstandaard (bv de siamees was zo mooi vroeger en nu zo dun en spichtig, jammer), de keuze was gevallen op de snowshoe of de Laperm en het is de Laperm geworden en we hadden het geluk dat na het overlijden van onze Doeraq Sproet ter herplaatsing werd aangeboden.
  zaterdag 30 april 2016 @ 10:00:55 #118
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_161819026
Precies dezelfde reden waarom ik voor een raskat gekozen heb. Nog geen seconde spijt van gehad. Heb 2 jaar op een kater gewacht. Er zijn maar weinig erkende fokkers van blauwe russen.

Heb nog nooit een Laperm in het echt gezien. Hoe is ze van karakter? Blauwe russen zouden schootkatten zijn en bang van vreemde mensen. Die van mij dus absoluut niet. Heeft 4 keer op mijn schoot gelegen voor een paar minuten. Komt wel heel vaak voor een uitgebreide aai beurt. En voor vreemden is hij helemaal niet bang. Eerder veel te veel zelfvertrouwen hehe. En heel erg speels. Als ik er niet minstens 3 keer per dag een half uur tot een uur mee bezig ben, actief spelen, dan laat hij zijn ongenoegen echt wel merken.
pi_161819635
Volgens de standaard zijn ze erg mensgericht en houden van kusjes geven. Banjer is gericht op mij de rest laat hij jammer genoeg links liggen en gezichten houd hij ook niet van, het is een schootkat maar geen knuffelkat maar hij is wel gek van geaaid worden. Sproet valt nog niet veel van te zeggen behalve dat ze gek van aaien is en het maakt haar niet uit wie haar aait als ze maar geaaid wordt.
Beide katten zijn hyperactieve maar ook erg op hun hoede, op elk geluid wordt gereageerd, vreemde mensen zijn eng (vooral voor Banjer). Het eerst de kat uit de boom kijken gezegde gaat voor hun zeker op.
Sproet haar dochter heeft hetzelfde net als de kater en de andere poes die rondliepen bij de fokker terwijl ze toch in huiselijke kring opgroeien.
Dat op hun hoede zijn denk ik dat het komt omdat het van oorsprong boerderijkatten zijn. Sproet is erg vocaal terwijl je Banjer nauwelijks hoort.
pi_161819977
Grappig dat onze raskatten net niet doen wat ze zouden "moeten" doen. Ik heb oa een britse langhaar en die zouden vanaf een jaar of 2 (en toen kreeg ik haar) rustig, zelf bezadigd worden, nou dat valt reuze mee. Ze zou ook knuffelig worden en dat dus ook niet, maar dat komt waarschijnlijk aan 8 verhuizingen in haar eerste 2 jaar. T is een echte bangerd.
De ander, een noor is wel heel erg mensgericht en doet wel alles wat een noor doet. Komt er een monteur, duikt ze in de gereedschapskist om te helpen _O- en zodra iemand zit, zit ze op schoot of ernaast om over haar buik geaaid te worden. Maar ze zou ook overal op af gaan, zonder angst...maar de centrale hal van de flat is doodeng terwijl de brit daar weer zo naar toegaat. Katten, er is geen pijl op te trekken :) en daarom zijn ze ook zo leuk
pi_161820192
Waarom staan hier eigenlijk allemaal foto's van lapjeskatten in dit topic? Ook heel mooi en lief, maar dat zijn toch geen schildpadpoezen?
pi_161820273
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 11:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom staan hier eigenlijk allemaal foto's van lapjeskatten in dit topic? Ook heel mooi en lief, maar dat zijn toch geen schildpadpoezen?
allemaal? Die van Sorella weet ik idd niet of dat wel een schildpad is maar verder terug in topic toch echt geen allemaal lapjes hoor.
pi_161820361
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 11:40 schreef computergirl het volgende:

[..]

allemaal? Die van Sorella weet ik idd niet of dat wel een schildpad is maar verder terug in topic toch echt geen allemaal lapjes hoor.
Nee, niet allemaal hoor. Maar op deze pagina wel. Behalve die ene dan van Ewelina.
pi_161820542
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 11:40 schreef computergirl het volgende:

[..]

Die van ons is een schildpad hoor :) op haar stamboom staat: bicolor: chocolate, schildpad gemarmerd/wit
pi_161821324
Ik weet niet goed wat de definities van schilpad zijn. Soms mogen ze wel en soms mogem ze geen wit hebbe. De noor is (als wit mag) schildpad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')