Jepquote:
Holletjes zijn altijd leuk he? Helemaal als ze lekker zacht en warm zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
JepZe zat allemaal om die sjaal heen te draaien, toen liet ik haar zien dat ze er ook in kon kruipen en toen was ze om
Sterre houdt echt van warme dekentjes, en holletjes waar ze in kan kruipenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Holletjes zijn altijd leuk he? Helemaal als ze lekker zacht en warm zijn
Mooi hoor!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:47 schreef Garbageman het volgende:
Vanochtend op schoot, ligt lekker.
[ afbeelding ]
Goede aai positie zo.
[ afbeelding ]
Zo ligt het ook lekker.
[ afbeelding ]
Even draaien.
[ afbeelding ]
Daarna moest ik naar de wc, tot groot ongenoegen van mw. (vasthouden met nageltjes...)
Ja.quote:Op maandag 11 april 2016 22:50 schreef senesta het volgende:
Ligt dit topic echt al zooo lang stil?
Voor wie er nog plek heeft voor een leuk lapje: F&F / Ik zoek een nieuw huisje voor de kat van mijn zusje
Wat een dotje! Veel plezier met haar.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:04 schreef Sorella het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrijdag gaan we haar ophalen, officieel heet ze IC Eldoria BC Glamour Girl maar ze noemen haar sproetje (denk dat ik de naam ga veranderen)
allemaal? Die van Sorella weet ik idd niet of dat wel een schildpad is maar verder terug in topic toch echt geen allemaal lapjes hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom staan hier eigenlijk allemaal foto's van lapjeskatten in dit topic? Ook heel mooi en lief, maar dat zijn toch geen schildpadpoezen?
Nee, niet allemaal hoor. Maar op deze pagina wel. Behalve die ene dan van Ewelina.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
allemaal? Die van Sorella weet ik idd niet of dat wel een schildpad is maar verder terug in topic toch echt geen allemaal lapjes hoor.
Die van ons is een schildpad hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
allemaal? Die van Sorella weet ik idd niet of dat wel een schildpad is maar verder terug in topic toch echt geen allemaal lapjes hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |