Leuk zeg,al die reakties
En al die verschillende schildpad-dames toch ook hé!!
En kadoosh,het is dat je het er bij zet maar ik zie egt totaal niet in eerste instantie dat lily slechts 3 pootjes heeft. Het valt pas op als je er op let,gelukkig maar voor haar dat zij er zo goed mee overweg kan. Hoe komt dat eigenlijk als ik vragen mag,die 3 pootjes??
Wellicht heb je dat hier eerder al eens geplaatst maar ik kan het me nu niet 1,2,3 herinneren...
Ik zie echt veel wit vergeleken de 4 haartjes bij mijn Lima,valt me ook op,zeker op haar buik ja,mooie foto's ook. Lijkt alsof zij totaal geen probleem met de camera heeft.
En over het buik-aaien,...dat hoef ik bij Lima écht NIET te proberen hé.
Ja,ook zij draait wel is heerlijk op haar rug als ik aan kom lopen en zij lag lekker te slapen,maar owee,heb niet het lef haar over haar buik te strelen!!
Nee,da's voor haar altijd aanleiding met 2 pootjes je hand vast te pakken,en als je dan geluk hebt blijft het daarbij.
Meetsal pakt ze je hand,trekt hem naar haar bekje met nagels er al in,en bijt dan ff flink door!
Nee dus,die buik van haar daar blijf ik ver van!!
Vind het stiekem wel altijd leuk als ik bezoek heb en die nog van niks weten wat dat betreft dan.. Gna gna
Men schijnt vaak namelijk wel te denken dat meeste katten ervan houden,het ziet er ook heerlijk uit ja,zo'n katten-buikje.
Dus nee,sorry,in mijn geval qua schildpad-eigenschap-buik-aai-actie zeg ik NEE...
En ik wist niet dat er hier verder zo weinig mannen kwamen,ik ging er van uit geloof ik dat het wel gelijk op zou gaan ofzo.. Die katten-liefde zie ik wel vaker om me heen na Lima,ook bij de mannen. Vind Lima ook wel anders gedragen enzo als de katten die ik meestal tegenkom,veel katten lijken mij een stuk afstandelijker en minder persoonlijke band met hun baasje.
Dit kan ook wel komen omdat ik Lima van begin af aan binnen heb gehouden,en wij slechts met z'n tweeen wonen.
Ook als ik vroeger bij mensen kwam die een kat hadden vond ik ze totaal niet leuk omdat je ze nooit zag,en als je ze dan tegenkwam waren ze twee aaitjes weer weg!
Lima was voor het eerst m'n eigen kat(totaal onverwacht) dat heeft wel veel veranderd. Meant 2 be zoals duderinnetje ooit zei.
Op elkaar aangewezen.
En garfield1985,bedankt voor je uitleg hoor. Je weet nooit of er nog nieuwe info tussen zit togg??
Ik had al één en ander begrepen via oa lienekien,zij is erg hands-on
Enige 'probleem' dat ik nu ondervind is dat m'n mooiste foto's op zijn,op m'n laptop dan. Ik zal dus weer is wat mooie plaatjes maken van Lima.Zoals al eerder gezegd, zodra die mij met een cam ziet aankomen,is het plaatje wat ik wilde maken al weg zeg maar..
Totaal niet van pan om te blijven zitten,dus altijd weer een uitdaging het zo stiekem en onopvallend mogelijk te doen!
Lima weegt overigens net 3,5kg geloof ik,volgens de dierenarts eens per jaar prima gewicht voor haar. Zie onderweg,op straat in Amsterdam vaak veel katjes die véél te dik zijn,of stukken dikken dan mijn Lima. Ik zorg dus wel dat zij op dit gewicht blijft,vindh et haar ook mooi staan terwijl veel van mijn familie zegt dat zij vééel te dun is! Zuid-amerikanen hé,altijd maar eten!!
Mooie kat ook garbageman,ik moet zeggen zíj lijkt zo vanaf de rug gezien wel wat op mijn Lima.
Serieus,zij is ook vrij donker boven op. En ligt het aan mij of is jou pinkie ook vooral donker-geprint??
Dat maakt haar in mijn ogen al Lima-like. Miets overigens ook garfield1985,best veel donker.
En eerlijk waar,Lima heeft ook slegts een vloer nodig om neer te crashen,zeker als deze pas gedweild is! Of in een doosje,of in een openstaande tas,of op de mat op het balkon in de zon,óf op mijn laptop als ik die dichtgeklapt heb,of op het beton ván het balkon als ik deze net geschrobd heb.... of op, moet ik nog doorgaan,kan nog uren duren maar je snapt waar ik heen wil denk ik zo.
Groetjes maar weer