Hij gaat al staan van de gedachtequote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:36 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Die zijn voor afloop, eerst onder en dan smeer ik het over z'n lippen, geniet die jongen altijd zo van.
Ik zit te eten..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:36 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Die zijn voor afloop, eerst onder en dan smeer ik het over z'n lippen, geniet die jongen altijd zo van.
Ik ook ! Zullen we elkaar over de DM vertellen wat we aan het doen zijn, of hier?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik voel a sudden urge to fap.. ik ben weg
Over de telefoon!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:38 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik ook ! Zullen we elkaar over de DM vertellen wat we aan het doen zijn, of hier?
Trusten Biermans
mietjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Deze pax gaat liggen, ciao!
Trusten blauwequote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Deze pax gaat liggen, ciao!
Waar beweer jij dat ik SF was geweest?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:57 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Geen sneer, slechts de waarheid. ER verkondigt hier dat hij de SF-ervaring wel heeft, wat gewoon nergens op slaat.
Maar goed, beetje nutteloze discussie, het zijn slechts interpretaties van wat woorden op internet waar ik me niet druk om kan maken.
Dit is een groot misverstand heren Wasmachinu en ER.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar beweer jij dat ik SF was geweest?
Heb je tenminste gelezen dat Wasmachinu en jij elkaar verkeerd begrepen hebben en dat niemand dus boos had hoeven worden?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga me er niet meer druk om maken, ik stop lekker watjes in m'n oren en luister dit zonder gezeik
Maakt me geen flikker uit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb je tenminste gelezen dat Wasmachinu en jij elkaar verkeerd begrepen hebben en dat niemand dus boos had hoeven worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |