goeden zaak dit.quote:
Wel een lange zit danquote:
Er stond nergens dat je jezelf op diende te geven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Doe ik mee dan? Miss Sexy 2009 meldt..
Always admirin'quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er stond nergens dat je jezelf op diende te geven.
picquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Doe ik mee dan? Miss Sexy 2009 meldt..
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:23 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Hoe staat het met de uitslag?
Welkom.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:25 schreef ntm het volgende:
Ook niemand die op Louboutin heeft gestemd![]()
Deze lijst klopt van geen kanten
Wil je ook een foto van mijn doorligplekken?quote:
Laten we niet gaan overdrijven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wil je ook een foto van mijn doorligplekken?
You go girl.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wil je ook een foto van mijn doorligplekken?
Wie a) zegt, moet ook b) zeggenquote:
Yvonne heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:23 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Hoe staat het met de uitslag?
En een originaliteitsprijs voor de tetten van Vaseline_quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yvonne heeft gewonnen.
De rest heeft allemaal 1 stem gekregen.
Braddie is wel een aardige gozer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kore en Braddie moeten gewoon winnen Dat zijn echte fokkers, ze verdienen 't.
Jij hebt haar nooit ontmoet natuurlijk, dus je snapt het niet.quote:
Ik heb haar wel gezien, brah.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt haar nooit ontmoet natuurlijk, dus je snapt het niet.
Dat wil TS niet. Een volgende TS misschien wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:37 schreef Paul het volgende:
Wil de TS ook de laatste tussenstand in de OP zetten als je toch een nieuw deel maakt
Ok, dan snap je wel waarom ik niet op jou stem.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik heb haar wel gezien, brah.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, dan snap je wel waarom ik niet op jou stem.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:43 schreef Boterbartje het volgende:
Dromenvangertje ik wist helemaal niet dat je nu helemaal onder de plakplaatjes zat, hoe heb je die vogels op je borst gelok; met pindakaas? x x boter
Waar kun je stemmen dan? Of moet je dat hier gewoon zeggen?quote:
Hier posten jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waar kun je stemmen dan? Of moet je dat hier gewoon zeggen?
Want ik stem ook op Vaseline_
Wat is er zo bijzonder aan vaselinequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waar kun je stemmen dan? Of moet je dat hier gewoon zeggen?
Want ik stem ook op Vaseline_
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]harharharhar.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
oi oi, maar ziet er wel tof uit. Ik ben nie zo van de plakkers maar het suits you well grquote:
Tsssss weet jij dat niet eens?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan vaseline
thans matequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oi oi, maar ziet er wel tof uit. Ik ben nie zo van de plakkers maar het suits you well gr
tetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan vaseline
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]En we zouden onze maagdenvliesjes delen! hoe durf jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
twee goeden punten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |