Wow!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:02 schreef McNulty het volgende:
FF snel deze posten omdat mensen falen met posten van bapes.
Would allow pregnancytrap/10![]()
![]()
[ afbeelding ]
hoop dat die hele gooi een cijfer op me plaatjes over isquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:05 schreef Awesome_ het volgende:
McMulties mutants. Hoopte dat die shit inmiddels over was.
Waarom probeer je afbreuk te doen op het feit dat ik geil op haar? Werkt niet hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jammer dat Sapstengels jizz nog uit haar poentje loopt.
Zeg me na Child... bearing... hips...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dat zijn een stel heupen gemaakt om kinderen mee te baren idd
Ga huilen. Ik doe geen booty pic spamming meer. Een modje had ze verwijderd. Vind ik zonde van mijn inspanning. Hier en daar een goede pic kan wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:05 schreef Awesome_ het volgende:
McMulties mutants. Hoopte dat die shit inmiddels over was.
ik probeer af te kicken van het overmatig gebruik van engelse woorden tussendoor. Is een pretentieuze ticquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom probeer je afbreuk te doen op het feit dat ik geil op haar? Werkt niet hoor.![]()
Dat is zo'n beetje mijn prototype tjik.
[..]
Zeg me na Child... bearing... hips...
Klinkt beter. Is meer naar de punt.
In dagelijkse conversaties ben ik het met je eens. Op internet i don't give a *bleep*.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik probeer af te kicken van het overmatig gebruik van engelse woorden tussendoor. Is een pretentieuze tic
Mijn dagelijkse conversaties = internet u seequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
In dagelijkse conversaties ben ik het met je eens. Op internet i don't give a *bleep*.
Edgy he van me! Ha... daar is er nog een!
namen van talen schijf je met een hoofdletterquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik probeer af te kicken van het overmatig gebruik van engelse woorden tussendoor. Is een pretentieuze tic
dat is al een vraag, vriendquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:27 schreef ChesterPerry het volgende:
wonen hier mensen in amsterdam? heb een vraag
Nee, er is geen fatsoenlijke gym in Amsterdam.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:27 schreef ChesterPerry het volgende:
wonen hier mensen in amsterdam? heb een vraag
Zelfs Etha? "Schatje gewoon mooi blijven en verder lekker zwijgen."quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mijn dagelijkse conversaties = internet u see
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zou geven? Ik sowieso.
tis geen gymvraagquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nee, er is geen fatsoenlijke gym in Amsterdam.
Hoe lang denk je dat je moet rennen om een pot Nutella eraf te krijgen??quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens ik heb een pot nutella in de kast staan. Wie brengt melk en wie witbrood?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef Sapstengel het volgende:
Dit komt net voorbij op m'n timelinedas een tranny, gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zou geven? Ik sowieso.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |