abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:29:21 #51
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_130075467
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:37 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Lijkt me niet heel raar dat ik daar niet even een dierenarts consult tegen aan wil gooien.
Of vraag het hier
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:32:42 #52
80382 manny
30 is best veel
pi_130075658
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:14 schreef loecje het volgende:

[..]

is 'het' dan nog nooit naar de DA geweest?

bij mijn DA hebben we een kittencheck. tot 8maand oud kan je 1x per maand gratis bij de DA(assistent) langs. dan is er een algemene controle, tips en vragen, maar vooral om het kitten te laten wennen aan de dierenarts en alles daar omheen.

altijd fijn om even een controle te hebben bij een nieuw huisdier. ookal zijn ze net nagekeken door de dierenarts bij het asiel, ik vertrouw mijn eigen dierenarts meer.
Wat goed. Ik ken dat systeem niet, maar klinkt goed en handig. Ook vanuit de dierenarts geredeneerd, vooral mensen die voor het eerst een kat hebben hengel je dan mooi binnen
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_130079078
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:29 schreef tonja het volgende:

[..]

Of vraag het hier
Oh dat ga ik eerst eens doen!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 23:32:45 #54
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_130079206
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 23:30 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Oh dat ga ik eerst eens doen!
Ik zet 5 euro op "kater" :P
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  donderdag 15 augustus 2013 @ 00:22:40 #55
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_130081595
Hoe veel ruimte hebben katten nodig? Wij wonen in een flat en hebben 2 ex katers. Nu hebben wij vorige week een kitten bij de dierenambulance afgeleverd (gevonden) en we denken er toch zwaar over om hem te adopteren.
Maar zou dat niet een beetje te veel zijn, 3 katten.
pi_130086137
er zit nogal een verschil tussen flat en flat, hoe groot?

mogen de katten ook op de slaapkamer(s) overige ruimten en eventueel afgezet balkon ?
pi_130086158
Ff vraagje.
Hebben jullie jullie katten weleens tijdens een vakantie ondergebracht in een pension?
pi_130086369
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ff vraagje.
Hebben jullie jullie katten weleens tijdens een vakantie ondergebracht in een pension?
ik laat mijn katten liever in hun eigen vertrouwde omgeving. Bij de DA zit vooral Hero ook niet graag in een hokje. Hij vind het helemaal niks! Die ouwe boeit het dan weer niets.. Vind alles leuk en gezellig, dus die zou ik wel naar een pension durven brengen.
pi_130086409
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:41 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

ik laat mijn katten liever in hun eigen vertrouwde omgeving. Bij de DA zit vooral Hero ook niet graag in een hokje. Hij vind het helemaal niks! Die ouwe boeit het dan weer niets.. Vind alles leuk en gezellig, dus die zou ik wel naar een pension durven brengen.
We gaan in september een weekje weg en de enigste optie is pension. Ouders en zusje hebben al huisdieren thuis plus dat ze te ver wonen om katten elke dag eten en drinken te geven. Aan buren vraag ik het niet, voel me dan toch bezwaard.
Vanmiddag gaan we kijken in het pension. Kijken of het wat is...
pi_130086472
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

We gaan in september een weekje weg en de enigste optie is pension. Ouders en zusje hebben al huisdieren thuis plus dat ze te ver wonen om katten elke dag eten en drinken te geven. Aan buren vraag ik het niet, voel me dan toch bezwaard.
balen.. Zoals ik al zei, het verschilt per kat of ik het zelf zou doen of niet. Misschien kan je nog via internet kijken of je een kattenoppas is de buurt kunt vinden? Die komt dan gewoon elke dag langs om de katten te verzorgen.
pi_130086600
Ik zit nu met zelfde dilemma, mijn poezin vind alleen zijn als ik aan het werk ben al heel vervelend. Als ze de buitendeur hoort beneden staat ze al te krijsen achter de voordeur alsof ze maanden aan haar lot is overgelaten. -O-
Dus ik denk nietdat ze het trekt met alleen iemand die eten komt geven en bak verschonen.
pi_130086800
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:49 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

balen.. Zoals ik al zei, het verschilt per kat of ik het zelf zou doen of niet. Misschien kan je nog via internet kijken of je een kattenoppas is de buurt kunt vinden? Die komt dan gewoon elke dag langs om de katten te verzorgen.
Tsja, het idee op zich vind ik wel wat hebben. Alleen zou ik er niet gerust op zijn om iemand de sleutel te geven die ik niet ken...
pi_130086816
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:58 schreef computergirl het volgende:
Ik zit nu met zelfde dilemma, mijn poezin vind alleen zijn als ik aan het werk ben al heel vervelend. Als ze de buitendeur hoort beneden staat ze al te krijsen achter de voordeur alsof ze maanden aan haar lot is overgelaten. -O-
Dus ik denk nietdat ze het trekt met alleen iemand die eten komt geven en bak verschonen.
Misschien een ideetje om een kat erbij te nemen? Zodat ze niet zo alleen is?
pi_130086855
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Misschien een ideetje om een kat erbij te nemen? Zodat ze niet zo alleen is?
Volgens asiel (waar zevandaan komt) kan ze niet samen met andere kat -O-
pi_130086908
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:16 schreef computergirl het volgende:

[..]

Volgens asiel (waar zevandaan komt) kan ze niet samen met andere kat -O-
Oh -O-
Maar, jij wilt ook jouw poezin naar een pension brengen of heb ik dat verkeerd begrepen uit jouw post :)
pi_130086964
Ik heb in maart een soort contact advertentie voor poes gemaakt en op Facebook gezet. Binnen een uur had ik een logeeradres voor drie weken, bij vrienden waar ik nooit aan gedacht had om ze te vragen.

Het verplaatsen vond ze niet fijn, maar ze heeft het die weken prima naar haar zin gehad daar :Y en nu is ze thuis weer mijn vertrouwde knuffelbolletje O+
Kwak
pi_130086984
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:23 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb in maart een soort contact advertentie voor poes gemaakt en op Facebook gezet. Binnen een uur had ik een logeeradres voor drie weken, bij vrienden waar ik nooit aan gedacht had om ze te vragen.

Het verplaatsen vond ze niet fijn, maar ze heeft het die weken prima naar haar zin gehad daar :Y en nu is ze thuis weer mijn vertrouwde knuffelbolletje O+
Fijn dat het zo opgelost is ! *O*
pi_130087020
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb dat vroeger wel gedaan en vond het een prima oplossing. Ik ging dan 4 weken weg en vond dat wel een lange tijd om anderen te vragen. De mensen daar waren helemaal geweldig en ik vond het erg jammer dat zij met het pension stopten. Nu verzorg ik bij mensen in de flat de katten en zij verzorgen die van mij.
Als je met mensen praat zijn er heel veel die zeggen: Och..had het maar gevraagd, dat wil ik wel even doen hoor! Dus je zou het misschien best aan je buren kunnen vragen. Wie weet hoe leuk ze het vinden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_130088180
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik ben wel in pensions geweest waar de meeste katten het erg goed naar hun zin hadden, zaten soms ook katten voor langere tijd. Hadden een mooie buiten ren en veel plekken waar ze zich terug konden trekken. Kan wel erg goed gaan, even kijken inderdaad en dan kan het waarschijnlijk prima!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 10:30:21 #70
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130088224
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Tsja, het idee op zich vind ik wel wat hebben. Alleen zou ik er niet gerust op zijn om iemand de sleutel te geven die ik niet ken...
Ik weet niet waar je woont, maar voor Groningen en omstreken zou ik je wel iemand kunnen adviseren.
The love you take is equal to the love you make.
pi_130088240
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:28 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Ik ben wel in pensions geweest waar de meeste katten het erg goed naar hun zin hadden, zaten soms ook katten voor langere tijd. Hadden een mooie buiten ren en veel plekken waar ze zich terug konden trekken. Kan wel erg goed gaan, even kijken inderdaad en dan kan het waarschijnlijk prima!
Het zou voor mij echt een hele geruststelling zijn mocht ik weten dat ze daar een fijne tijd tegemoet gaan O+
pi_130088247
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je woont, maar voor Groningen en omstreken zou ik je wel iemand kunnen adviseren.
Rotterdam-zuid :')
  donderdag 15 augustus 2013 @ 10:31:49 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130088257
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Rotterdam-zuid :')
Nee, dat wordt 'm niet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_130088265
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, dat wordt 'm niet.
Dat bedoel ik :)
pi_130088312
Mijn katten zijn bij mijn ouders uit logeren geweest en dat was drama voor twee van de drie. Blazen, niet eten, zich verstoppen etc. Ik denk dat een pension hetzelfde effect zou hebben die die blijven in het vervolg mooi thuis. Gelukkig heb ik goede katte-oppassen die twee keer per dag langskomen.

Had ik niet zulke schijthazen dan zou ik een pension zeker overwegen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')