Wie is Wilfred Genequote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Duidelijk geen fan van de show ben jij
Huppie huppie huppie, NEC is ons cluppie!
De presentator van Voetbal International, dat komt direct duidelijk in beeld.quote:
Je weet goed genoeg dat hij Wilfried heet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De presentator van Voetbal International, dat komt direct duidelijk in beeld.
Ik snap de ophef niet zo.
Dat zei ik net ook al per dm aan Mani (die mij achter de schermen vertelde dat hij nu onder de brug is gaan liggen), dat is een omstandigheid die wat verwarring kan veroorzaken, Johan zegt continu Wilfried, maar ja, de titel Wilfred Gene verschijnt toch duidelijk in beeld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:04 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je weet goed genoeg dat hij Wilfried heet.
Zitten jullie de hele week samen te dm'en? Dat vind ik toch wat klef.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al per dm aan Mani (die mij achter de schermen vertelde dat hij nu onder de brug is gaan liggen), dat is een omstandigheid die wat verwarring kan veroorzaken, Johan zegt continu Wilfried, maar ja, de titel Wilfred Gene verschijnt toch duidelijk in beeld.
Soms word ik er ook wat flauw van, maar je kent die Mani he, die blijft maar tegen je lullen, stap je je auto in op de parkeerplaats, hoor je 'm nog. Met z'n enge ogen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zitten jullie de hele week samen te dm'en? Dat vind ik toch wat klef.
Zo gaat Johannes Veensma te werk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Bovendien wisselen we foto's van onze koters uit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jullie koters? Gezellig met de kids en je vrouw (met haar nieuwe korte, pittige kapsel uiteraard) op weekend naar Limburg geweest? Lekker gek gedaan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bovendien wisselen we foto's van onze koters uit.
Ja, er staat nog een man van Jensen met zijn zweepje te zwaaien, anders lacht hier niemand om mijn grappen.quote:
Mag ik een appeltje ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lekker op elkaars fluit blazen
[ afbeelding ]
En dit alles heb ik net achter de schermen in vertrouwen aan deze man verteld. Nee ik vind het niet gek dat er niemand meer op je verjaardag komt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al per dm aan Mani (die mij achter de schermen vertelde dat hij nu onder de brug is gaan liggen), dat is een omstandigheid die wat verwarring kan veroorzaken, Johan zegt continu Wilfried, maar ja, de titel Wilfred Gene verschijnt toch duidelijk in beeld.
Ik DM wel regelmatig met je zus.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik krijg nooit DM's, heel gek is dat.
Terwijl ik toch een graag geziene gast ben op dit subforum.
Dit dacht ik ook al, maar ik hield me in: anders krijg je weer Boulevard aan de lijn ook als je het niet wilt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Mani is toch geen naam voor een voetballer. Meer voor iemand die in een kapperszaak werkt.
In het vorige topic hadden we afgesproken mijn zus er voortaan buiten te houden.quote:
Waar staat dat? Onder de U van uit elkaar getrokken?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
In het vorige topic hadden we afgesproken mijn zus er voortaan buiten te houden.
Nee, nee, nee, ik vind het helemaal niet leuk dat jij hier nu weer over begint, vorige keer begon je ook al over mijn vader, hou daar eens een keer mee op want het is helemaal niet leuk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Waar staat dat? Onder de U van uit elkaar getrokken?
Oke oke.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, ik vind het helemaal niet leuk dat jij hier nu weer over begint, vorige keer begon je ook al over mijn vader, hou daar eens een keer mee op want het is helemaal niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |