Welke stukje?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:59 schreef Typisch het volgende:
smoofie kanjer jood
als het waar is steek ik je lek gek kogels vangen alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:00 schreef DonRaja het volgende:
Deze is trouwens erg leuk:is die rechtsonder de grap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is trouwens erg leuk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Gewoon sneller kijkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:59 schreef Typisch het volgende:
smoofie kanjer jood
grapje, maar doe niet meer aub ok bedankt
Waarvan aktequote:
Wanneer stuur je het bier op?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:59 schreef Typisch het volgende:
smoofie kanjer jood
Rik deed dat gisteren ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je ook geen spoiler tags openen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:59 schreef Typisch het volgende:
smoofie kanjer jood
Deze is trouwens erg leuk:Over die laatste, spoilertje boek 3 dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rik zit dan ook stiekem mee te lezen hierquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Over die laatste, spoilertje boek 3 dus:Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
beslotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Of je voortaan even aan wil geven waar je spoiler over gaat, een aanduiding van in welk boek het voorkomt bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet je ook geen spoiler tags openen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Over die laatste, spoilertje boek 3 dus:Ik ben in boek 2 bezig en ben dat volgens mij nog niet tegen gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
Geef mij danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |