quote:
Hahaha! Wat bedoel je hier nou weer mee?
quote:
Je krijgt mij! Het is nooit echt bijgetrokken

F doet me inderdaad ook na, nu ook in hard en zacht enzo. Tenzij hij baldadig is, dan gaat hij gewoon heel hard.
Hij werd net vroeg wakker en was zo vrolijk en alert! Het was echt heel gezellig, en toen ineens had hij SUPERHONGERRRRR!

Hij draait echt nog niet. Hij kan wel op zijn buik zijn benen strekken en zijn kont in de lucht steken, maar hij drukt zich nog niet zo vaak helemaal op. En hij speelde eerst altijd op zijn rug, omdat ik dacht dat dat een goed idee was omdat hij al zoveel op zijn buik ligt. Maar nu leg ik hem ook wel op zijn buik bij het spelen en hij vindt de labeltjes aan het speelkleed nu ook interessant en vermaakt zich prima op zijn buik. Maar draaien, nee. Ik leg wel eens zijn armpje goed en dan lukt het soms wel, maar dat is nep.
Oja hij trekt dus ook zijn beentjes onder zich, dan strekt hij ze snel en dan schiet hij vooruit. Dus hij komt nu ook met zijn hoofd overal tegenaan klem te liggen

Logi F is pas bijna 4 mnd, maar schateren is hier één keer gebeurd en daarna nooit meer.
Olf, super dat de pcm werkt, hopelijk went ze ook aan dat spul.