quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sd
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]Stop nou maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik haat smoofie.![]()
Waarom klikte ik.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet haten op khaleesiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet niet of ik ga eten.quote:
Is elke dag geheim.
[ Bericht 0% gewijzigd door DonRaja op 13-08-2013 17:52:30 ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Maar ze mag wel dood ja. Kut personage.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door DonRaja op 13-08-2013 17:53:43 ]sd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Van wat ik tot nu toe gezien heb valt dat best mee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ze mag wel dood ja. Kut personage.![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:52 schreef sausagin het volgende:
[..]MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als zij dood gaat is er geen reden meer om te kijken. Het mag 'r alleen wel iets moeilijker gemaakt wordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ze mag wel dood ja. Kut personage.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ja nu nog wel. Seizoen 3 is hetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van wat ik tot nu toe gezien heb valt dat best mee.![]()
Helemaal laatste scene van seizoen 3.
Zal ik noteren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja nu nog wel. Seizoen 3 is het![]()
Helemaal laatste scene van seizoen 3.![]()
Ja dat wel. GoT is ook niet zóó geweldig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als zij dood gaat is er geen reden meer om te kijken. Het mag 'r alleen wel iets moeilijker gemaakt worden"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat is ook een spoiler. Daarmee geef je namelijk aan dat ze dan nog leeft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Helemaal laatste scene van seizoen 3.BFF met GGMM![]()
Kun je nu al spoilers over seizoen 4 geven? Zo ja, gewoon doen joh. Vergeet Kapiteintje niet eerst te quoten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:54 schreef Typisch het volgende:
Ik heb bijna boek 3 uit.
einde bericht![]()
S03 gebeurde -op 1 aflevering na- sowieso geen teringhol. Heb gehoord dat S04 alle actie van het boek bevat. Hopelijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Helemaal laatste scene van seizoen 3.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is ook een spoiler. Daarmee geef je namelijk aan dat ze dan nog leeft.
Die cup-a-soup geeft je wel vleugels hé?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is ook een spoiler. Daarmee geef je namelijk aan dat ze dan nog leeft.![]()
Seizoen drie was toch tweede deel van boek 2?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
S03 gebeurde -op 1 aflevering na- sowieso geen teringhol. Heb gehoord dat S04 alle actie van het boek bevat. Hopelijk"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Doe eens niet zo bijdehand.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kun je nu al spoilers over seizoen 4 geven? Zo ja, gewoon doen joh. Vergeet Kapiteintje niet eerst te quoten.![]()
Het 1e deel van boek 3, of 2 dacht ik juistquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Seizoen drie was toch tweede deel van boek 2?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
liever bijdehand dan bijdevoet anders moet jezover bukken xDDquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bijdehand in deze context? Ik snap het niet.![]()
Smoof kan ons hierbij helpen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het 1e deel van boek 3, of 2 dacht ik juist"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
roflquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
liever bijdehand dan bijdevoet anders moet jezover bukken xDD![]()
![]()
Smoof mag zn kop houdenquote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Dat zijn teksten LBMquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Smoof mag zn kop houden
Forum Opties Forumhop: Hop naar: