janken om de doodquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zingt Rob de Nijs zoveel over de dood. Ik blijf janken zo.
ja zal wel weinig zijn maarja, ik kan niet zoveel opquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef sausagin het volgende:
[..]
50 is wel heel weinig voor 1.75?
IK ben rond de 1.78 (kan 2 cm schelen boven of onder) , en weeg zelf maar 65 , wat ik zelf licht vind
Soms wel, en nu mijn broer hier zit pak ik niet, want anders ben ik de regie hier kwijt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
je was toch te lui om eten te pakken
?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja zal wel weinig zijn maarja, ik kan niet zoveel op
[..]
Soms wel, en nu mijn broer hier zit pak ik niet, want anders ben ik de regie hier kwijt.
?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:47 schreef sausagin het volgende:
Ik wou dat ik een neger was met een blanke huid
Leg eens uit van die regie kwijtraken hij jat je plek achter de pc in of wat dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja zal wel weinig zijn maarja, ik kan niet zoveel op
[..]
Soms wel, en nu mijn broer hier zit pak ik niet, want anders ben ik de regie hier kwijt.
ik wou dat ik een tovenaar was, kon ik verdwijnen wanneer ik wilde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:47 schreef sausagin het volgende:
PC zit hier nu op tv beneden, en als ik wegga gaat hij op mijn computer telkens naar dumpert enzo. en zo leest hij nog dat ik bekkenstoot.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Leg eens uit van die regie kwijtraken hij jat je plek achter de pc in of wat dan?
Alsof hij dat niet weet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PC zit hier nu op tv beneden, en als ik wegga gaat hij op mijn computer telkens naar dumpert enzo. en zo leest hij nog dat ik bekkenstoot.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:47 schreef sausagin het volgende:
Wat? Mijn PC is licht hoor, en is chill hier. Lekker beneden zitten, poezels bij je en films kijken op groot scherm.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof hij dat niet weet.
En kan jij je PC gewoon optillen naar de woonkamer?
Witte Ginger negerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
NAC dacht ik. Maar is wel een witte neger.
Dit komt echt over als een of andere trol je maakt dat bekkenstoten als een soort iets waar je trots op bent.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PC zit hier nu op tv beneden, en als ik wegga gaat hij op mijn computer telkens naar dumpert enzo. en zo leest hij nog dat ik bekkenstoot.
hoe kan je nou trots zijn op je manier van masturbatie. ik ben nergens trots op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit komt echt over als een of andere trol je maakt dat bekkenstoten als een soort iets waar je trots op bent.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Zijn broer is bijvoorbeeld wel volledig bruin. Redelijke bokser.
Alcoholist!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was een keer een avondje dronken....
Je kunt toch een vriendin zoeken, of als je dat echt niet wil naar de hoeren gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoe kan je nou trots zijn op je manier van masturbatie. ik ben nergens trots op.
Ik heb mijn hele middelbare schooltijd gezocht naar een vriendin, maar zij zochten mij niet. Ja dan houdt het op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt toch een vriendin zoeken, of als je dat echt niet wil naar de hoeren gaan.
Nothing beats the real thing.
Je moet ook met ze praten en niet alleen kijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele middelbare schooltijd gezocht naar een vriendin, maar zij zochten mij niet. Ja dan houdt het op.
Ik klap dicht als ik moet praten met mijn crush, geen idee wat ik dan moet zeggen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet ook met ze praten en niet alleen kijken.
43.211 (gemiddeld 77 per dag)quote:
je crush zal ook wel onhaalbaar zijn, begin eens met zo'n muurbloempjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik klap dicht als ik moet praten met mijn crush, geen idee wat ik dan moet zeggen.
Sowieso ben ik niet zo'n prater.
Middelbareschool is ook geen geschikte tijd om te jagen. Meisjes zijn vaak maagd en willen nog niet neuken omdat ze zoeken naar de ware of zichzelf te jong vinden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele middelbare schooltijd gezocht naar een vriendin, maar zij zochten mij niet. Ja dan houdt het op.
die zijn ook onhaalbaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
je crush zal ook wel onhaalbaar zijn, begin eens met zo'n muurbloempje
ik ben 19.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Middelbareschool is ook geen geschikte tijd om te jagen. Meisjes zijn vaak maagd en willen nog niet neuken omdat ze zoeken naar de ware of zichzelf te jong vinden.
Weet niet hoe oud je nu bent maar meiden van 18-25 staan vaak een stuk welwillender tegenover seks en zien het als iets dat er bij hoort in plaats van vies en eng.
Niets bijzonder dus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:39 schreef Tyron het volgende:
ik train ook weleens
push ups en buikspier oefeningen
Ecto.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef Tyron het volgende:
ik 1.85 70kg volgens mij
misschien 72kg, weet niet
Niet overdrijven. Hij lijkt op iemand die 13 is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar lijkt 12, dat is een probleem.
en gedraag me als 8, dat is nog erger.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan een probleem zijn ja als ze een echte man willen maar sommigen vallen juist op van die Valerio-kneusjes die zich onschuldig en lieflijk naïef opstellen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt mee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en gedraag me als 8, dat is nog erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |