SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
De beste worden gehosseld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:46 schreef AldoTheApache het volgende:
ga maar haten ja![]()
als je het niet erg vindt dan doe ik mijn moves showen
Mooi dat je in ieder geval ook wat geleerd hebt vandaag!quote:
Ga je mee dan? Zou volgend weekend kunnen, of het weekend erop.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh Tams, wanneer gaat Arnhem of ergens anders weer eens onveilig gemaakt worden?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooi dat je in ieder geval ook wat geleerd hebt vandaag!
Oh dat is erg klein.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ach ja, het is opzich wel lachen, een groepje met 10 man dus het is prima intensief contact zeg maar
2,5 keer zo grootquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh dat is erg klein.In mijn klas zitten 25 mensen..
Ligt eraan, de kans is heel groot dat ik t weekend moet werken vanwege Decibel..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ga je mee dan? Zou volgend weekend kunnen, of het weekend erop.
Dat heet hallucineren en dat doe je met paddo's jaquote:oow ik niet ik zag dingen die er niet waren en werd helemaal panisch
Altijd mensen in Arnhem, dus het kan altijd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan, de kans is heel groot dat ik t weekend moet werken vanwege Decibel..
Had niet zo snel al verwacht
Dit en volgend weekend vrij krijgen gaat lastig worden, maar over 2 weken zou evt kunnen.. wel zaterdags dan.. zondag kan ik makkelijker vrij krijgen dan zaterdag met al die evenementen..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Altijd mensen in Arnhem, dus het kan altijd.En het is voor mij heel dichtbij.
Hehe kan ik begrijpen, maar waarom organiseer je er niet nu een dan voor over twee weken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit en volgend weekend vrij krijgen gaat lastig worden, maar over 2 weken zou evt kunnen.. wel zaterdags dan.. zondag kan ik makkelijker vrij krijgen dan zaterdag met al die evenementen..
Ik ben geen organisator/leiderquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe kan ik begrijpen, maar waarom organiseer je er niet nu een dan voor over twee weken.ik volg wel en met mij ook een paar andere!
Ah, die goede oude tijd waarin een vakantie zo lang duurde dat je vergat dat het ooit anders was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
jij bent al begonnen met school? Ik schrok me kapot en dacht dat ik ook al moest beginnen en dat ik er weer eens naast zat
is een snelcursusquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
jij bent al begonnen met school? Ik schrok me kapot en dacht dat ik ook al moest beginnen en dat ik er weer eens naast zat
je hebt toch wel eens ooit vrij?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben geen organisator/leider
Sowieso vreemd om iets te organiseren als de kans dat ik zelf geen vrij krijg redelijk groot is..
oh wat voor? en waarom?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is een snelcursusen het begint 3 weken eerder dan de uni
___!!!
je kan een zo'n cursus doen, of een project, beide tellen voor 5 studiepuntenquote:
ow handy! dat zou ik dan ook wel doen jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je kan een zo'n cursus doen, of een project, beide tellen voor 5 studiepunten
kloptquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow handy! dat zou ik dan ook wel doen ja
5 punten in 3 weken is snel!
Ja dat zou ik ook doen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kloptmaar je kon de cursus ook in 20 weken (1 avond per week doen
)
dus tja dan maar 3 weken opofferen
Ik heb wisselende dagen en tijden, ik heb geen vast rooster en weet het vaak pas de dag vantevoren..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je hebt toch wel eens ooit vrij?
dan pak je toch die datum?
plus een schone deernequote:
ach die zijn overal op uni'squote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
plus een schone deernemaar dat wist ik niet van tevoren
maar je kunt toch wel vrij vragen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb wisselende dagen en tijden, ik heb geen vast rooster en weet het vaak pas de dag vantevoren..
maar deze is toch wel schoner dan schoon hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach die zijn overal op uni's
[..]
maar je kunt toch wel vrij vragen?
dan kies je nu 15 november en vraag je alvast vrij
foto?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar deze is toch wel schoner dan schoon hoor
slecht! wat moet je dan onder je kussen leggen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb ik nietik heb nog niet eens der FB
![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
slecht! wat moet je dan onder je kussen leggen?
Dat is wel heeeel ver van tevorenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach die zijn overal op uni's
[..]
maar je kunt toch wel vrij vragen?
dan kies je nu 15 november en vraag je alvast vrij
ja kijk, als je niet wil zijn er natuurlijk 100 redenen waarom nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is wel heeeel ver van tevoren
Tevens is dan net m'n pa jarig
Ik kijk wel even hoe het de komende tijd zit met evenementen in het weekend..
Zaterdagmiddag/avond en zo dag de hele dag zijn ws nog wel te claimen..
Hoe weet je dat, misschien heeft ze niet gedouched vanmorgenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar deze is toch wel schoner dan schoon hoor
Willen is vaak het probleem nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja kijk, als je niet wil zijn er natuurlijk 100 redenen waarom niet
maar het kan net zo makkelijk wel, that's all
alsof dat een criterium isquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, misschien heeft ze niet gedouched vanmorgen
Om schoon te zijn welquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Om schoon te zijn wel
Ik stink namelijk
je hoeft echt niet elke dag te douchen hoorquote:
Nou ik vind het toch wel prettig om fris gewassen te zijn hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:17 schreef AldoTheApache het volgende:
je hoeft echt niet elke dag te douchen hoorsterker nog ...
dat is iets andersquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:18 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nou ik vind het toch wel prettig om fris gewassen te zijn hoor.
Dat, vooral met mijn werk is dat wel prettigquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:18 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nou ik vind het toch wel prettig om fris gewassen te zijn hoor.
Niet teveel zeep gebruiken!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is iets anders![]()
maar voor je huid is elke dag wassen juist slecht
*snif snif* Oh, dat was het..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb vanmorgen ook nog niet gedoucht
Gister avond want anders kon ik mijn 'no heat curls' niet proberen en had ik alles er weer uit gedoucht
kan ookquote:
ik heb voor het laatst gisterochtend gedoucht en ik ga vanavond pas weer douchenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb vanmorgen ook nog niet gedoucht
Gister avond want anders kon ik mijn 'no heat curls' niet proberen en had ik alles er weer uit gedoucht
quote:
Dan zullen het je feromonen wel zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ik had nog wel extra deo op gedaan!
Toch niet goed genoeg dusquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ik had nog wel extra deo op gedaan!
Bedoelde eigenlijk gewoon dat ik dat graag heb in het algemeen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Controle echt geen last van. Ook al heb je x op, dan nog heb je controle.
maar nu ben ik wel heel mooiquote:
en toch stap ik minimaal 6 dagen per week onder de douche. meestal gewoon 7.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is iets anders![]()
maar voor je huid is elke dag wassen juist slecht
pics mogen per DMquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik lijk met krullen een beetje op beyonce
[ afbeelding ]
GMTAquote:
Rancid pussy stank.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:21 schreef Dqod het volgende:
Gewoon eens per maand douchen en je gewoon opsluiten op je zolderkamer, zo doe je dat
Nee, die houden we dan WEL weer bijquote:
als ik helemaal nergens heen hoef kan ik best een 'pyjama dag' hebben hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
en toch stap ik minimaal 6 dagen per week onder de douche. meestal gewoon 7.
Ik voel me zo ranzig als ik niet douche 's ochtends
iiiieeeeeeeeequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik helemaal nergens heen hoef kan ik best een 'pyjama dag' hebben hoor
en dan of pas bijv om 7 uur douchen of gewoon niet
Wat is het?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef rival het volgende:
Trouwens, als iemand met opengevallen mond en grote ogen naar de buis wilt staren dan kan ik het volgende programma aanraden
Van het weekend gezien en eigenlijk geloof ik mijn ogen niet.
Zou het echt niet weten. Nooit een vrouw geweestquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als er iets slecht is voor de dames...
Daarom zei ik minimaal 6. want op zondag heb ik soms zo'n dag. Maar dan douche ik bewust vanwege mijn huid niet. liever douche ik alsnog.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik helemaal nergens heen hoef kan ik best een 'pyjama dag' hebben hoor
en dan of pas bijv om 7 uur douchen of gewoon niet
Ik weet niet of dat zo fijn is voor je ph hoor, weeniequote:
Zie reactie hier bovenquote:
quote:
quote:
basis of zuur?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo fijn is voor je ph hoor, weenie
[..]
Zie reactie hier boven
[..]
Oh die, die man heeft die krok verzorgt na een schotwond enzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand gaat zwemmen en knuffelen met een fucking grote krokodil
De vraag is... wat dan wel..?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd zo'n debiele naam
waarom zou ik chillies op mijn kut willen smeren?
Niks?quote:
Met dat spul op je punani, wordt ie wel zuur jaquote:
zure zult tussen je benenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met dat spul op je punani, wordt ie wel zuur ja
Correct. Mooi om te zien wel!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh die, die man heeft die krok verzorgt na een schotwond enzo
I'd rather notquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
I'd rather not
Wil ook nog af en toe eens van bil hoor ;s
Eigenlijk wel eh.. Nu je t zo zegtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet waar de uitdrukking vandaan komt, van bil.
Van bil gaan...ik zie gewoon niet hoe ik dat moet zien. Het klinkt meer als opstaan.
Kom, we pakken ze en slaan ze in elkanderquote:
wow, waar komt die woede ineens vandaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom, we pakken ze en slaan ze in elkander
Die discussie is toch altijd zo rot. Ik douche 3/4 keer per week. Liefst nog minder, anders is mijn huid kapot.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
en toch stap ik minimaal 6 dagen per week onder de douche. meestal gewoon 7.
Ik voel me zo ranzig als ik niet douche 's ochtends
Emotional rollercoaster.. Knuffelen? :$quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
wow, waar komt die woede ineens vandaan
stinkiequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die discussie is toch altijd zo rot. Ik douche 3/4 keer per week. Liefst nog minder, anders is mijn huid kapot.
Die kans laat ik niet aan mij voorbij gaan!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Emotional rollercoaster.. Knuffelen? :$
Ja jeuk en een droge huid is ook kutquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die discussie is toch altijd zo rot. Ik douche 3/4 keer per week. Liefst nog minder, anders is mijn huid kapot.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
Die kans laat ik niet aan mij voorbij gaan!
*pakt je stevig vast*
Nee hoor, als ik douche doe ik het ten eerste goed. Niet ff er onder gaan staan, nee haren wassen/conditioner, gezicht masker, scheren, scrubben, douchecreme. En daarnaast gewoon washandjes.quote:
Mja ik douchte altijd kei veel en ook kei heet. Toen kwam het hoor. Rode huid, bultjes, soort van eczeem. Naar de HA, smeersel mee. Hielp niet. Naar de dermatoloog. Was zijn antwoord, ja minder douchen. 2 keer per week mag je eigenlijk maar en 20 graden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ja jeuk en een droge huid is ook kut
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, nu we dat gehad hebben ga ik even aan Tamme Asser ruiken
mag ik jou eens wassen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik douche doe ik het ten eerste goed. Niet ff er onder gaan staan, nee haren wassen/conditioner, gezicht masker, scheren, scrubben, douchecreme. En daarnaast gewoon washandjes.
Wat nou weer, ik bedoelde het als compliment ja?quote:
Moet jij niet naar je schone deerne?quote:
dat was snel overquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, nu we dat gehad hebben ga ik even aan Tamme Asser ruiken
Oke sletje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat nou weer, ik bedoelde het als compliment ja?
Sinds ik er rekening mee moet houden is douchen nooit meer hetzelfde geweest iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja ik douchte altijd kei veel en ook kei heet. Toen kwam het hoor. Rode huid, bultjes, soort van eczeem. Naar de HA, smeersel mee. Hielp niet. Naar de dermatoloog. Was zijn antwoord, ja minder douchen. 2 keer per week mag je eigenlijk maar en 20 graden.
Ik kan dat niet hoor. Maar het is wel beter.
Mja, zoiets heb ik ook gehad, ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja ik douchte altijd kei veel en ook kei heet. Toen kwam het hoor. Rode huid, bultjes, soort van eczeem. Naar de HA, smeersel mee. Hielp niet. Naar de dermatoloog. Was zijn antwoord, ja minder douchen. 2 keer per week mag je eigenlijk maar en 20 graden.
Ik kan dat niet hoor. Maar het is wel beter.
Kutjequote:
Maar we moeten die mensen van Google nog slaanquote:
Klote is dat he. Tot mijn 15e ofzo nergens last van gehad. Maar toen werd ik verslaafd aan Lush en mocht dat ook niet meerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
Sinds ik er rekening mee moet houden is douchen nooit meer hetzelfde geweest idd
Ik heb gelukkig geen jeuk, maar wel als ik lang gedouched heb dat ik de volgende dag over mijn benen kan wrijven en dat je gewoon de huidschilfers ziet vallen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, zoiets heb ik ook gehad, ja.
Maar vooral jeuk ipv eczeem.
Ze pakken alle leuke dingen van ons afquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klote is dat he. Tot mijn 15e ofzo nergens last van gehad. Maar toen werd ik verslaafd aan Lush en mocht dat ook niet meer
imho niet. ik hoef niet perse te weten waar van bil gaan vandaan komt. Als ik het maar af en toe gaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef Dqod het volgende:
Maar we moeten die mensen van Google nog slaan
Je gunt me ook NIKSquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
imho niet. ik hoef niet perse te weten waar van bil gaan vandaan komt. Als ik het maar af en toe ga
morgen weerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moet jij niet naar je schone deerne?
Goh heb daar allemaal geen last van. Ik douche vrijwel dagelijks en meestal vrij warm. Soms met douchegel, soms alleen water om op te frissen. Meestal wel maar een paar minuten, dat wel...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen jeuk, maar wel als ik lang gedouched heb dat ik de volgende dag over mijn benen kan wrijven en dat je gewoon de huidschilfers ziet vallen.
Bring it onquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Als je graag mensen slaat heb ik nog een beste lijst voor je hoor
Een paar minuten zou ook best kunnen, en waarschijnlijk ben je gezegend met een fijne huid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Goh heb daar allemaal geen last van. Ik douche vrijwel dagelijks en meestal vrij warm. Soms met douchegel, soms alleen water om op te frissen. Meestal wel maar een paar minuten, dat wel...
En sowieso de mensen van Google verdienen geen slaag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bring it on
Nee, eigenlijk ben ik normaalgesproken altijd lief enzo
ik sta er toch wel minimaal 20 minuten onderquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Goh heb daar allemaal geen last van. Ik douche vrijwel dagelijks en meestal vrij warm. Soms met douchegel, soms alleen water om op te frissen. Meestal wel maar een paar minuten, dat wel...
Heul niet, vraag maar naquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
En sowieso de mensen van Google verdienen geen slaag.
Ja dat zeg je nadat je er even over na mag denken, maar je reactie zegt toch vaak wat anders
Moet je nagaan hoe lekker ik ben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een paar minuten zou ook best kunnen, en waarschijnlijk ben je gezegend met een fijne huid.
Wees er iig maar blij mee, want het is niet tof om je om zo'n basisbehoefte zorgen te moeten maken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:07 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe lekker ik ben.
aids?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als ik korter douche dan 20 minuten dan ben ik ziek...
Stil n... Ik bedoel.. Nee hoor, die mensen laten zich niet om mijn vingertje winden :$ (no pun :$ )quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
Allemaal mensen die je al om je vinger hebt weten te winden!
voor aids moet je eerst seks hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, ik zou jezelf maar laten testen als ik jou was
Nee hoor, bloedtransfusie met een 'vieze' naald kan ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
voor aids moet je eerst seks hebben
serieus?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, bloedtransfusie met een 'vieze' naald kan ook.
Je geheim is hier veilig!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stil n... Ik bedoel.. Nee hoor, die mensen laten zich niet om mijn vingertje winden :$ (no pun :$ )
Ik dacht even dat je een grapje maakte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
godverdomme, waarom weet ik zo weinig
Ga je nu gewoon keihard zitten ontkennen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
voor aids moet je eerst seks hebben
is via bloed overdraagbaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
godverdomme, waarom weet ik zo weinig
ik dacht dat die altijd hun kontje verkochtenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je een grapje maakte.
Onder drugsgebruikers komt het ook vaker voor, waarom denk je dat dat zo is?
sorry baasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga je nu gewoon keihard zitten ontkennen?![]()
Dank jequote:
Dat was het voor vandaag, t moet wel spannend blijven :$quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
Al je duistere geheimpjes zijn hier veilig dus als je nog wat kwijt wilt
De vrouwen misschien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
ik dacht dat die altijd hun kontje verkochten
Omdat ik in een bepaalde kring geen aidsgrappen mag maken, doe ik het eigenlijk nooit meer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, bloedtransfusie met een 'vieze' naald kan ook.
ik moet echt een cursus algemene kennis krijgenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De vrouwen misschien.![]()
De mannen plegen vaker inbraken in autos, woningen etc.
Daar kan ik je bij helpen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik moet echt een cursus algemene kennis krijgen
mag je op een school geen aidsgrappen maken nee?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik in een bepaalde kring geen aidsgrappen mag maken, doe ik het eigenlijk nooit meer.
Daarom moest ik er ook aan denken toen ik South Park keek gister.
regel jij dan het een krat bier?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar kan ik je bij helpen.
Slechts 20 euro per uur.
Niet gezien gisteren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat ik in een bepaalde kring geen aidsgrappen mag maken, doe ik het eigenlijk nooit meer.
Daarom moest ik er ook aan denken toen ik South Park keek gister.
Tjah, aldoende leert men he.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:16 schreef AldoTheApache het volgende:
ik moet echt een cursus algemene kennis krijgen
Mag je niet hopen dat je zoiets al doende leert, niet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet gezien gisteren.
Bij mijn familie ben ik zelf een heilige want ze kunnen niks hebben (behalve mijn zusje).
[..]
Tjah, aldoende leert men he.
Wut?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag je niet hopen dat je zoiets al doende leert, niet?
I'm not just sure, I'm HIV-positivequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ik maak wel graag AIDS grapjes
niet iedereen waardeerde mijn humor
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag je niet hopen dat je zoiets al doende leert, niet?
Ik wil m niet uitleggenquote:
met jou blijft dat het toch altijdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was het voor vandaag, t moet wel spannend blijven :$
Momentje trouwens
Nou danquote:
Dat vind ik een lief complimentquote:
Daar ook niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag je op een school geen aidsgrappen maken nee?![]()
ik heb wel een keer op mijn werk een opmerking gemaakt over iets waar je 'een klysma mee kon aanleggen' werd ook niet door iedereen gewaardeerd
Dan verdien ik er niks aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
regel jij dan het een krat bier?
heeft ze aids?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ook niet.
Maar nee, mijn crush kan het niet waarderen, want persoonlijke redenen.
[..]
Dan verdien ik er niks aan.
Dan wordt het 25 euro per uur.
je crush heeft aids?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ook niet.
Maar nee, mijn crush kan het niet waarderen, want persoonlijke redenen.
[..]
Dan verdien ik er niks aan.
Dan wordt het 25 euro per uur.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef AldoTheApache het volgende:
dqod is een spannend beestje, tenminste dat is wat ik uit de verhalen begrepen heb
quote:
GMTAquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je crush heeft aids?
sorry het moest
Waar lees jij dat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heeft ze aids?![]()
![]()
ja, dan heb ik er dus niets aan
Neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heeft ze aids?![]()
![]()
ja, dan heb ik er dus niets aan
Nee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je crush heeft aids?
sorry het moest
Wowquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga een uur op de plee zitten, gewoon omdat ik daar zin in heb :$
Laterrrr![]()
schijt zequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga een uur op de plee zitten, gewoon omdat ik daar zin in heb :$
Laterrrr![]()
Die pussyobsesste meid die halve dagen doorbrengt op het schijthuis.quote:
Ik zou haar mobiel nooit aanraken in ieder geval, zit ze met haar poephandjes angry birds te spelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die pussyobsesste meid die halve dagen doorbrengt op het schijthuis.
Ik moest zo hard lachen om "poephandjes"quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zou haar mobiel nooit aanraken in ieder geval, zit ze met haar poephandjes angry birds te spelen
jajaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:51 schreef Dqod het volgende:
!
Neem m'n mobiel nooit mee, heb semi-smetvrees (srs) :$
Nu ga ik eten maken.. Heb m'n handen gewassen met Unicura hoor![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen om "poephandjes"
Yes, maar niemand wil em organiseren.quote:
Wil ik best, zou er zelfs mijn huis voor openstellen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Yes, maar niemand wil em organiseren.
Ik weet niet wat jij doet met je handen als je naar de wc gaat hoor. Zit je er in te wroeten ofzo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zou haar mobiel nooit aanraken in ieder geval, zit ze met haar poephandjes angry birds te spelen
Nou prima, doen we dat. Welke datum stel je voor?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
Wil ik best, zou er zelfs mijn huis voor openstellen.
Toen ik er een organiseerde reageerde niemand behalve jij, dus dat schiet ook niet opquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Yes, maar niemand wil em organiseren.
Ik kan zaterdag de 24ste niet en ga 2 september op vakantie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou prima, doen we dat. Welke datum stel je voor?
Je bent te goed!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
Wil ik best, zou er zelfs mijn huis voor openstellen.
Ik ben zo pro mensen. :$quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen ik er een organiseerde reageerde niemand behalve jij, dus dat schiet ook niet op
En mocht het zaterdag de 17de worden dan moet iedereen zondag voor 12:30 opgerot of stil zijn?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag de 24ste niet en ga 2 september op vakantie.
Voorde rest is alles mogelijk, dus wat jullie goed uitkomt
Dat is niet organiseren he.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag de 24ste niet en ga 2 september op vakantie.
Voorde rest is alles mogelijk, dus wat jullie goed uitkomt
Altijd zo kut als je je best doet om iets te organiseren en niemand reageert.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen ik er een organiseerde reageerde niemand behalve jij, dus dat schiet ook niet op
of de klassieker met mij kijkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mocht het zaterdag de 17de worden dan moet iedereen zondag voor 12:30 opgerot of stil zijn?
Dat zou ik wel willen.quote:
Correctquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben zo pro mensen. :$
Anyway, ja i know. Zo gaat het soms, maar gewoon opnieuw proberen.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd zo kut als je je best doet om iets te organiseren en niemand reageert.
Het leek een paar jaar geleden makkerlijker om een meet te organiseren. Toch best een handvol meets georganiseerd in Leiden waar best wat mensen op afkwamen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Hoe is het met je verslag/huis?
Ik doe Indiaas afvegen jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij doet met je handen als je naar de wc gaat hoor. Zit je er in te wroeten ofzo?
Netjes hoor :pquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:07 schreef AldoTheApache het volgende:
Gewoon al een uur huiswerk gemaakt
Huiswerk![]()
![]()
ik heb trouwens iets keibruuts ontdektquote:
hoe gaat het?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:12 schreef Evie het volgende:
[..]
ALDOOOOO![]()
jeej fijn avondje heb eindelijk eens zin in de week
Ik zou het niet weten, zo lang zit ik hier nog nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het leek een paar jaar geleden makkerlijker om een meet te organiseren. Toch best een handvol meets georganiseerd in Leiden waar best wat mensen op afkwamen.
Huis vandaag niks aan gedaan. Maar houtwerk is af en vloer ligt klaar om gelegd te worden.
Van de week eerst voorsmeren en dan de muren doen.
Verslag gaat goed, grotendeels. Allemaal tabellen gemaakt enzo. Berekeningen.
Snap alleen nog niet waarom de correlatie tussen A en B anders is dan tussen B en A.
O studie .. niks bijzonders eigenlijk, behalve straks even lekker etenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe gaat het?Wat ga je doen dan?
Hey!!quote:
pizza?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:17 schreef Evie het volgende:
[..]
O studie .. niks bijzonders eigenlijk, behalve straks even lekker eten
[..]
Hey!!
Hoiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:17 schreef Evie het volgende:
[..]
O studie .. niks bijzonders eigenlijk, behalve straks even lekker eten
[..]
Hey!!
Nope.. echt gekookt gekkiequote:
Iets met ei, aardappels, aubergines, laurier, gehakt etc etc etcquote:
Hmm, klinkt lekker. Behalve de eiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope.. echt gekookt gekkie
[..]
Iets met ei, aardappels, aubergines, laurier, gehakt etc etc etc
mag ik mee-eten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:21 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Auberginesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:21 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
waar is hier?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:22 schreef Evie het volgende:
[..]
als je over een half uurtje hier bent is dat prima hoor
Heb je ook een indianentooi op?quote:
zou theoretisch mogelijk zijn, ware het niet dat ik straks moet sportenquote:
Nee maar raak er wel lichtelijk opgewonden door.. denk dat ik in mn bh rond ga lopen en mn beste vriend zo de stuipen op het lijf ga jagenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je ook een indianentooi op?
Boem is ho!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
Wat voor een debiel ben je als je dit doet?
http://www.nu.nl/algemeen(...)atgebouw-arnhem.html
ze gaat eruit met een knalquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
het dak ging erafquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
gas op die lolliequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
Ja ikke!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:36 schreef Macrador het volgende:
Mijn kop wordt altijd een beetje moe van fysica prrfrfr.
Iemand die toevallig wel van elektrische netwerken houdt?
Hoi, wie ben jij?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:41 schreef Dearest het volgende:
he mensen
he aldo gekke seksverslaafde
Seksverslaving bestaat toch niet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:41 schreef Dearest het volgende:
he mensen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:41 schreef Dearest het volgende:
he mensen
quote:
Bluergh geef mij maar goeie oude kinematica, maar ik moet zo maar weer verder aan de bak.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ikke!
Anders had ik geen internet
hoi, ik was hier gister/eergister ook al eventjes maar ik ben dearest en ik ben 17 en ik woon in twentequote:
Omg niet doen of je me niet kentquote:
cupmaat, favorieten, levensstijl, relatiestatusquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:42 schreef Dearest het volgende:
[..]
hoi, ik was hier gister/eergister ook al eventjes maar ik ben dearest en ik ben 17 en ik woon in twente
als je verder nog iets wil weten vraag maar raak
doet er niet toe, favoriete wat? gebrek aan levensstijl denk ik, bezetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
cupmaat, favorieten, levensstijl, relatiestatus
favoriete positiequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:44 schreef Dearest het volgende:
[..]
kleine B, favoriete wat? gebrek aan levensstijl denk ik, bezet
Wat vind je leuker qua kunst: Popart of surrealisme?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:42 schreef Dearest het volgende:
[..]
hoi, ik was hier gister/eergister ook al eventjes maar ik ben dearest en ik ben 17 en ik woon in twente
als je verder nog iets wil weten vraag maar raak
hehehehequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:44 schreef Dearest het volgende:
[..]
godverredomme net te laat weggeedit
surrealisme!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je leuker qua kunst: Popart of surrealisme?
cubisme, duidelijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je leuker qua kunst: Popart of surrealisme?
maar euh. ik vind alles wel leuk eigenlijk, onderop liggen is misschien beetje saai maar wel chill als je net veel hebt gedaan enzoquote:
Ok.quote:
Halloquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:41 schreef Dearest het volgende:
he mensen
als je lang in de keuken hebt gestaan bedoel je?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:45 schreef Dearest het volgende:
[..]
maar euh. ik vind alles wel leuk eigenlijk, onderop liggen is misschien beetje saai maar wel chill als je net veel hebt gedaan enzo
Warhol heb ik niet zoveel mee. Ik vind het best aardig, maar vaak te druk om in huis te hebben hangen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
cubisme, duidelijk![]()
popart(ow wacht das warhol)
warhol![]()
als ik kunst koop wil ik alleen echte, geen namaakquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Warhol heb ik niet zoveel mee. Ik vind het best aardig, maar vaak te druk om in huis te hebben hangen.
Zo'n kunstkenner ben ik niet... Maar ik zou zeggen dat je overal kracht uit kan halen en sterker van kan worden? Weet ik veel godverredomme ik ben 17quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok.
Wat denk je dat Dali precies probeerde over te brengen met de zwevende leeuwenkoppen die je in veel van zijn werken terugziet?
Sja, ik heb geen miljoenen op de bank.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als ik kunst koop wil ik alleen echte, geen namaak
pauperlevens hebben wijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, ik heb geen miljoenen op de bank.
ben je niet opgevoed ofzo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Zo'n kunstkenner ben ik niet... Maar ik zou zeggen dat je overal kracht uit kan halen en sterker van kan worden? Weet ik veel godverredomme ik ben 17
PI.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je lang in de keuken hebt gestaan bedoel je?
Amper.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pauperlevens hebben wij
[..]
ben je niet opgevoed ofzo?![]()
als je 1 lege lift zou hebben, waar zou je er dan mee doen?
Gebruiken om naar boven/beneden te gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pauperlevens hebben wij
[..]
ben je niet opgevoed ofzo?![]()
als je 1 lege lift zou hebben, waar zou je er dan mee doen?
kennelijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
Amper.
Bedoel je in m'n huis? Of gewoon een lift die ik zelf nog ergens zou moeten installeren?
in the box opmerkingquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gebruiken om naar boven/beneden te gaan.
Ehh. Ik zou 'm niet gebruiken, ik zou 'm verkopen en 't geld bewarenquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ehh. Ik zou 'm niet gebruiken, ik zou 'm verkopen en 't geld bewaren
Tsssk, leeftijd is geen excuus voor plebejisme.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Zo'n kunstkenner ben ik niet... Maar ik zou zeggen dat je overal kracht uit kan halen en sterker van kan worden? Weet ik veel godverredomme ik ben 17
Als ik al het geld had om te kopen wat ik wilde, zou ik wel een Lichtenstein willen. En Visage of War, van Daliquote:
Ik zou mijn lift vullen met 10,000 pingpongballen om te laten zien dat hoe vol iets ook lijkt, er altijd ruimte is voor meerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik laat mijn werk graag op mijn werk
lichtenstein collectie gezien in Londonquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tsssk, leeftijd is geen excuus voor plebejisme.
[..]
Als ik al het geld had om te kopen wat ik wilde, zou ik wel een Lichtenstein willen. En Visage of War, van Dali
Laat me eens een voorbeeld zien? Ik kan er denk ik wel iets van maken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tsssk, leeftijd is geen excuus voor plebejisme.
[..]
Als ik al het geld had om te kopen wat ik wilde, zou ik wel een Lichtenstein willen. En Visage of War, van Dali
google is je vriendquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:51 schreef Dearest het volgende:
[..]
Laat me eens een voorbeeld zien? Ik kan er denk ik wel iets van maken.
Zo'n baas was die ventquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lichtenstein collectie gezien in Londonmega bruut, vet
http://www.wikipaintings.(...)eat-masturbator-1929quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:51 schreef Dearest het volgende:
[..]
Laat me eens een voorbeeld zien? Ik kan er denk ik wel iets van maken.
dat hoofd bij die penerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n baas was die vent
[..]
http://www.wikipaintings.(...)eat-masturbator-1929
Onder de arm van de vrouw.
Hij hing eerst bij mij in de huiskamer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat hoofd bij die pener*snif snif ff penisgeur ruiken
Nou, er is toch wel een zekere kracht voor nodig om zomaar je hoofd naar iemands pener toe te schuivenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n baas was die vent
[..]
http://www.wikipaintings.(...)eat-masturbator-1929
Onder de arm van de vrouw.
Whehehe.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nou, er is toch wel een zekere kracht voor nodig om zomaar je hoofd naar iemands pener toe te schuiven
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij hing eerst bij mij in de huiskamer.
Maar weggehaald voor mijn vriendin. Vervangen door Enigma of Desire, My Mother.
wat is daar nou moeilijk aan als vrouw zijnde?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nou, er is toch wel een zekere kracht voor nodig om zomaar je hoofd naar iemands pener toe te schuiven
Is een heel risico, sommige mannen zijn nogal zwijnenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
wat is daar nou moeilijk aan als vrouw zijnde?
je hebt er ervaring mee zo te zienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:58 schreef Dearest het volgende:
[..]
Is een heel risico, sommige mannen zijn nogal zwijnenStraks heeft hij zich niet gewassen
Anderen die er hangen zijn De verzoeking van de heilige Antonius en Persistence of Memory.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
wat is daar nou moeilijk aan als vrouw zijnde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat niet maar wel met de angst van oh jee straks is het een kromme wortel of is hij gewoon vies en dan moet ik proberen niet te lachen of te kotsen :s maar gelukkig nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je hebt er ervaring mee zo te zien
kromme wortelquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wel met de angst van oh jee straks is het een kromme wortel of is hij gewoon vies en dan moet ik proberen niet te lachen of te kotsen :s maar gelukkig nog nooit meegemaakt
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
GoddommeEven voor je veranderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh hij doet t nog nietDe link zelf wel, moetje maar ff copypasten
Vind d'r niet zo heel knap
i still see your shadows in my room
Hij doet het niet? Kakquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
Even voor je veranderd
Oh hij doet t nog niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bahquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
snoeihard heb ik haar anaal vernederd ja
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
Zo danWat is er met haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
Zo danSuitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh was jij datquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
snoeihard heb ik haar anaal vernederd ja
Sharing is caringquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh was jij datJa was op de vorige meet, wist niet zeker of jij 't nu was, LompeHork of Braddie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |