SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rolls-reus op 13-08-2013 14:47:25 ]
Bruma en BMI zijn dit jaar wel goed. Heb ze in mijn andere team.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt hem dan, want ik heb maar 100k op het moment
Topquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:42 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ben ook begonnen aan FUT![]()
super vet
Dan pak ik Bruma denk ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:42 schreef wonton het volgende:
[..]
Bruma en BMI zijn dit jaar wel goed. Heb ze in mijn andere team.
Ik heb nu 2 spelers gekocht, en ben aan het sparen voor de 3equote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
TopAls er vragen zijn is dit de juiste plek. Meestal. Ligt er aan wie er zijn, en welke bui ze hebben. Waar welkom
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is toch dat neppe wijf van the valleys?
Alsof je die uit je bed zou schoppenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is toch dat neppe wijf van the valleys?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Alsof je die uit je bed zou schoppen
Ja, contracten verlopen en dan moet je je spelers voorzien van nieuwe contracten. Die kun je weer van matchcoins kopen, of je gebruikt contracten die je uit packs krijgtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 spelers gekocht, en ben aan het sparen voor de 3e![]()
Ik heb Frei, Sommer, en Stocker van FC Basel, en daarnaast verlopen contracten ofzo
PS3quote:
ik heb al mijn matchcoins besteed aan die spelersquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, contracten verlopen en dan moet je je spelers voorzien van nieuwe contracten. Die kun je weer van matchcoins kopen, of je gebruikt contracten die je uit packs krijgt
ik zou hem echt slaan hoor de teringquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:46 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zou gek worden als ik SWP was, wat is die KSI toch een mongool
Toen hij op dat balkon ging staanquote:
hannekequote:
iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou hem echt slaan hoor de tering
Spelers voor discard value oppikken johquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 spelers gekocht, en ben aan het sparen voor de 3e![]()
Ik heb Frei, Sommer, en Stocker van FC Basel, en daarnaast verlopen contracten ofzo
holy shitquote:
alles is goedquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan verbranden waar zijn familie bij is. Of moest de familie verbrand worden?
Echt bizar. Het is dat ze 2 kinderen hebben anders had ik haar uit het huis geschopt. Wat een onzin, we krijgen een kind van 3 te logeren... Stop hem lekker in het dierenasiel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
holy shit![]()
je zou toch zo'n vriendin hebben![]()
Idd wtf alsof dat niet kan met een kind erbij whaha wat een zuur wijf. Fucking oma langs laten komen ofzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Echt bizar. Het is dat ze 2 kinderen hebben anders had ik haar uit het huis geschopt. Wat een onzin, we krijgen een kind van 3 te logeren... Stop hem lekker in het dierenasiel.
De jong? Janssen? Duarte?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar zo gedaanNog 27k over
Wie zal ik CM zetten?
Strootman heb je zeker al ergens anders?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zal ik CM zetten?
Engelaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zal ik CM zetten?
hoe kom je aan zoveel munten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zal ik CM zetten?
Sneijderquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zal ik CM zetten?
Timmy is heel rijk omdat hij goed kan handelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe kom je aan zoveel munten?
Nee maar die NIF en IF vond ik slecht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Strootman heb je zeker al ergens anders?
Ik heb meer dan 3.5 miljoen, maar dat zit in teams die niet te verhandelen zijn omdat mijn trade pile kapot is. Handelen btw.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe kom je aan zoveel munten?
Miss IF de Jong, maar die zal wel duur zijnquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Timmy is heel rijk omdat hij goed kan handelen
Omdat leuk en goed voor de fitnessquote:
Je zet dan gewoon de teams bij elkaar op de bank+reserves en dan kun je telkens omwisselen, zodat de fitness hoog blijft.quote:
het heet toch: FIFA ultimate TEAMquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:04 schreef poker4lifee het volgende:
1 team hebben slaat sowieso nergens opMinimaal 2 nodig imo. Of je moet met allemaal wissels gaan spelen, maar dan is 2 teams ook relaxter
Hoe hoog is jouw chemistry en rating dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het heet toch: FIFA ultimate TEAMenkelvoud
![]()
ik deed trouwens gister een tournament om de gold cup, moest ik tegen zo'n gast met alles goed en chemistry 100 en gemiddeld 83![]()
8-0 verloren
Ik ben dus opnieuw begonnen voor de lolz en kan maar 1 team betalenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:04 schreef poker4lifee het volgende:
1 team hebben slaat sowieso nergens opMinimaal 2 nodig imo. Of je moet met allemaal wissels gaan spelen, maar dan is 2 teams ook relaxter
Heb je zoveel verkocht dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Neeee, zo rijk als jij ben ik bij lange na niet
ik ben net begonnen en had toen alleen sommer in de goal, de rest al die beginkneuzenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe hoog is jouw chemistry en rating dan?
100 chem gemiddeld 87 hierquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
ik deed trouwens gister een tournament om de gold cup, moest ik tegen zo'n gast met alles goed en chemistry 100 en gemiddeld 83![]()
8-0 verloren
100 chemistry is dan ook n ormaal als je je iets meer in het spel verdiept hebt(10 min over fut gelezen oid).. En ja het spel heet ultimate team maar dat betekent niet dat dat het enige team moet zijn dat je hebtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
8-0 verloren
Je kunt toch 1 ultimate team hebben en voor de rest bagger teams. Zoals vele mensen hier in dit topic. Ik noem een maver24quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
8-0 verloren
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
100 chem gemiddeld 87 hierEn sowieso wat een flutargument
ik noem een dudeweiserquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt toch 1 ultimate team hebben en voor de rest bagger teams. Zoals vele mensen hier in dit topic. Ik noem een maver24
Probeer van Ginkel trouwens. Ik heb hem in dit team ook naast Fer staan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar die NIF en IF vond ik slecht.
[..]
Ik heb meer dan 3.5 miljoen, maar dat zit in teams die niet te verhandelen zijn omdat mijn trade pile kapot is. Handelen btw.
[..]
Miss IF de Jong, maar die zal wel duur zijn
Probeer eerst Guzman, bevalt die niet zal ik het in gedachte houdenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:09 schreef wonton het volgende:
[..]
Probeer van Ginkel trouwens. Ik heb hem in dit team ook naast Fer staan.
[ afbeelding ]
JBGSquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Mijn max rating is 73 maar ik speel dan ook alleen maar met silver teams
ik heb nu 3 gouden spelersquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Mijn max rating is 73 maar ik speel dan ook alleen maar met silver teams
Iets van 3 miljoen denk ik, haha. 600 euro in de pocketquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je zoveel verkocht dan?Hoeveel heb je nog aan waarde?
quote:
Godverdommequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:09 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nusport.nl/thi(...)oket-competitie.html
Ik niet hoor. kreeg gelijk tampercoins van Iwan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Het is een beginzo zijn we allemaal begonnen denk ik
Noicequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iets van 3 miljoen denk ik, haha. 600 euro in de pocket
Grappie jweettoch. Maar ik speel xboxquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]heb ik eindelijk een UI, word ik meteen afgeblaft door TT
![]()
maar we kunnen wel een keer een potje doen?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik niet hoor. kreeg gelijk tampercoins van Iwan.
Dat is ook de enige reden dat ik Fifa 14 ga kopen. Vind het extratje zo lekker. Kan ik toch van op vakantiequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Noice
[..]
Grappie jweettoch. Maar ik speel xbox
Tuurlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Noice
[..]
Grappie jweettoch. Maar ik speel xbox
Ik had voor het spel uit was 2 Benzema's, 2 van Persies en een Naniquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]dat is ook een optie waar meerdere gebruik van hebben gemaakt ja
En dat heeft uiteindelijk opgeleverd..?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had voor het spel uit was 2 Benzema's, 2 van Persies en een Nani
Niet zo heel veel. Heb alle coins die ik gekregen heb terug gegeven aan de mensen die mij het geschonken hebben. 2 keer 50K gekregen, en had geloof ik 80K teruggegeven als dank. (die mij de coins gegeven hadden waren zelf uiteindelijk met de ban hamer geraakt) Dus heb er zelf dan ook 160K aan overgehouden. Toch lekker als startquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En dat heeft uiteindelijk opgeleverd..?
Michael Jadson is toch ook geblesseerd, heb je George niet gekeken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
WTF is dit nou weer!
Week niet gespeeld en ineens:
[ afbeelding ]
george weet hier meer van heb ik het ideequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
WTF is dit nou weer!
Week niet gespeeld en ineens:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
george weet hier meer van heb ik het idee
Mental powers?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Michael Jadson is toch ook geblesseerd, heb je George niet gekeken?
Hopelijk gaan zulke dingen dit jaar weer gebeurenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet zo heel veel. Heb alle coins die ik gekregen heb terug gegeven aan de mensen die mij het geschonken hebben. 2 keer 50K gekregen, en had geloof ik 80K teruggegeven als dank. (die mij de coins gegeven hadden waren zelf uiteindelijk met de ban hamer geraakt) Dus heb er zelf dan ook 160K aan overgehouden. Toch lekker als start
Dat dacht iedereenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hopelijk gaan zulke dingen dit jaar weer gebeurenheb nu drie accounts dus dan tamper ik op account 1, stuur het door naar twee met als eindstation account drie
het is vast niet te traceren als het over meerdere schijven gaat
Oja jij hebt hem ook he! Ik ben erg benieuwd, lukaku vond ik erg fijn dus hopelijk is dit nog een stapje beterquote:
als je hem van jezelf koopt en geen trade offer doet. met niet al te rare bedragen ? zou het niet moeten kunnen toch.quote:
Ik heb mensen van EA gepijpt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat toefjes en andere niet gebanned zijn?
Kan je ook gelijk regelen dat zij onze TP fixen?quote:
Dan moet ie waarschijnlijk heel wat zeepjes oprapenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan je ook gelijk regelen dat zij onze TP fixen?
Als hij de banhammer heeft ontweken met een beetje fellatio kan hij vast en zeker wel wat regelen voor ons.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan moet ie waarschijnlijk heel wat zeepjes oprapen
Ja zeg Alsof ik het leuk vond ofzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan moet ie waarschijnlijk heel wat zeepjes oprapen
Hebben ze je onder druk gezet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja zeg Alsof ik het leuk vond ofzo
Ja. In mn mond. Duhhquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hebben ze je onder druk gezet?
zijn er niet in het voetbal dus ook niet in het virtuele voetbalquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij wilt teveel weten, pervers mannetje. Je bent toch geen HOMO
valt best mee hoorquote:
Maar het is ook wel veel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:40 schreef TBakkert het volgende:
Holy shit, Xbox One controller gaat ook werken op windows.Die van de ps3 alleen met achterlijk veel moeite en dan werkt het nog niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Ja, haha, iemand die homo is gaat wel naar het kappersforum. Niet naar het FUT forumquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn er niet in het voetbal dus ook niet in het virtuele voetbal
Ik had het op een gegeven moment zo voor elkaar dat ik er ook gewoon de muis mee kon bedienen etc... Het is te doen, maar inderdaad redelijk moeilijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die van de ps3 alleen met achterlijk veel moeite en dan werkt het nog niet goed
Weten we nu ook meteen waar GJE, Djeetje en Stoereboii uithangen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, haha, iemand die homo is gaat wel naar het kappersforum. Niet naar het FUT forum
lijkt mij niet meer dan logischquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, haha, iemand die homo is gaat wel naar het kappersforum. Niet naar het FUT forum
Ja, precies. Niet bij FUT. Niet dat wij er een probleem van maken als hier een homo blijkt te zijn uiteraard. Dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lijkt mij niet meer dan logischdaar ligt hun interesse toch
open-minded als wij zijn zullen wij daar geen probleem mee hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, precies. Niet bij FUT. Niet dat wij er een probleem van maken als hier een homo blijkt te zijn uiteraard. Dat dan weer niet.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
open-minded als wij zijn zullen wij daar geen probleem mee hebben.
Misschien dat Trapz een paintje van hem maakt maar dan houdt het wel op natuurlijk
Paintje met witte vlekken dan wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Misschien dat Trapz een paintje van hem maakt maar dan houdt het wel op natuurlijk
Ik ben al een beetje uit de kast gekomen zojuist. Ik hoop dat dat de drempel verlaagt voor de restquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vdm kom er maar inquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben al een beetje uit de kast gekomen zojuist. Ik hoop dat dat de drempel verlaagt voor de rest
sorry, maar ik zal hier niet aan mee kunnen werken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben al een beetje uit de kast gekomen zojuist. Ik hoop dat dat de drempel verlaagt voor de rest
Maar dan vermoordt hij je in je slaap, dat is de tactiek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef Toefjes het volgende:
Een film over een seriemoordenaar aan het kijken. Zoveel moorden dat het slaapverwekkend wordt
Ik moest grinnikenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar dan vermoordt hij je in je slaap, dat is de tactiek.
Maak maar een grapje over fc utrecht danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik mis hem. Ik wil al doodgraag een paar dagen grappen maken over degradatiekandidaten
Of gewoon de grappengrollen over VDM aan mij richten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maak maar een grapje over fc utrecht dan
Daar ben je te nuchter voor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of gewoon de grappengrollen over VDM aan mij richten.
Achterin aan het rond tikken ofzo?quote:
4-1 ruststandquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Achterin aan het rond tikken ofzo?
Dan ben ik tevreden.quote:
Nee, dat weiger ik, dan moet je mij eerst geïrriteerd hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of gewoon de grappengrollen over VDM aan mij richten.
quote:
Dat is een goede eigenschap.quote:
Sick scoreverloop ook. Ook allemaal goals die je alleen in de sneeuw zietquote:
Was zeker een leuk potje. Alleen was het niet te verdedigen voor ons allebei. Normaal speel ik wel met de mentaliteit meer scoren dan de tegenstander maar dit sloeg sloeg echt allesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sick scoreverloop ook. Ook allemaal goals die je alleen in de sneeuw ziet
Komt doorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:26 schreef wonton het volgende:
[..]
Was zeker een leuk potje. Alleen was het niet te verdedigen voor ons allebei. Normaal speel ik wel met de mentaliteit meer scoren dan de tegenstander maar dit sloeg sloeg echt alles
Hij moet zich niet zo gepest/aangevallen voelen. Er was niemand die hem echt het leven zuur maakte of hem niet mocht hoor.quote:
Hee vergeet je mij nou gewoonquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij moet zich niet zo gepest/aangevallen voelen. Er was niemand die hem echt het leven zuur maakte of hem niet mocht hoor.
Behalve TT natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij moet zich niet zo gepest/aangevallen voelen. Er was niemand die hem echt het leven zuur maakte of hem niet mocht hoor.
Maar dat wist hij ook al. Hij had ook gewoon niet op jou kunnen reageren als het echt te ver gaat. Daar is het immers het internet voor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee vergeet je mij nou gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Jep samen een commentary.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik vind dat TT zijn excuses moet aanbieden door samen met djeetje een video op te nemen.
een vette kommenterrie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik vind dat TT zijn excuses moet aanbieden door samen met djeetje een video op te nemen.
Allebei?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
een vette kommenterrie.
Mijnkreft of fifa?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar dat wist hij ook al. Hij had ook gewoon niet op jou kunnen reageren als het echt te ver gaat. Daar is het immers het internet voor.Ik vind helemaal niet dat ik hem zo het leven zuur maakte, en/ of hem onaardig vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ik doe geen mijnkreftquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
een vette kommenterrie.
Mijnkreft of fifa?
Split screen. Djeetje die een semi-automatic wheat farm maakt en TT die een potje FIFA domineert. En dan via Skype over je vorderingen discussiëren.quote:
Djeetje die skillt en ik die hem afkraaktquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Split screen. Djeetje die een semi-automatic wheat farm maakt en TT die een potje FIFA domineert. En dan via Skype over je vorderingen discussiëren.
Als ik zeg dat ik net zo hard kan rennen als Bolt zal ik ook uitgelachen wordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ook een leuke.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Djeetje die skillt en ik die hem afkraakt
En dan zal je ook wel te horen krijgen dat je de motoriek hebt van een aftandse schildpad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik net zo hard kan rennen als Bolt zal ik ook uitgelachen worden
Ja, daar ging het uiteindelijk over. Plus, zijn Engels is ook vreselijk. Je weet dat je hier geen aai over je bol krijgt als je jezelf voor schut zet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan zal je ook wel te horen krijgen dat je de motoriek hebt van een aftandse schildpad.
Die foto.
Dit dus majaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, daar ging het uiteindelijk over. Plus, zijn Engels is ook vreselijk. Je weet dat je hier geen aai over je bol krijgt als je jezelf voor schut zet.
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, daar ging het uiteindelijk over. Plus, zijn Engels is ook vreselijk. Je weet dat je hier geen aai over je bol krijgt als je jezelf voor schut zet.
Show me.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Hij heeft trouwens ook een toffe foto op twitter.
Geweldig bedacht om die kerel te volgen met een cameraquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.ed.nl/videoplayer/Tag/nieuws#1.3956462
Lol wat een trieste vent. Schaars die hem ook volledig negeert maar verder iedereen afgaatHelaas tekent ie uiteindelijk wel
Ik wil graag de posts zien die te hard waren dan, ik kan ze me niet herinneren. En die Mbo post (waardoor hij uiteindelijk wegging) was niet bedoelt qua intelligentieniveau en dat heb ik ook uitgelegdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat jij te hard voor hem bent.
Als hij zich aangevallen voelt door het feit dat hij op het VMBO zit etc. dan is dat deels wel zijn eigen schuld. Wie deed er hier eerst de hele tijd nogal populair met het feit dat hij nooit zin had in school, zich vaak liet brengen en heel veel uren absent had? Waarna hij ook nog lachend durfde te verkondigen dat hij briefjes schrijft voor zichzelf om naar huis te mogen/te mogen spijbelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wil graag de posts zien die te hard waren dan, ik kan ze me niet herinneren. En die Mbo post (waardoor hij uiteindelijk wegging) was niet bedoelt qua intelligentieniveau en dat heb ik ook uitgelegd
hier ook gewoon Mavo gedaan hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als hij zich aangevallen voelt door het feit dat hij op het VMBO zit etc. dan is dat deels wel zijn eigen schuld. Wie deed er hier eerst de hele tijd nogal populair met het feit dat hij nooit zin had in school, zich vaak liet brengen en heel veel uren absent had? Waarna hij ook nog lachend durfde te verkondigen dat hij briefjes schrijft voor zichzelf om naar huis te mogen/te mogen spijbelen.
Als je het je dan aantrekt dat iemand iets met 'mbo' tegen je zegt, dan ben je een vrij hypocriete verschijning.
Het maakt me ook geen zak uit wat voor 'niveau' iemand heeft gedaan op basis van intellect. Het gaat er om wat zo iemand laat zien in de praktijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hier ook gewoon Mavo gedaan hoor
Ik prefereer de jungle.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
School
Leer gewoon de lessen van de straat
kortom:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik prefereer de jungle.Deze is heel matigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel een redelijk goed nummer toch?quote:
Paradise city is beter.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar wel een redelijk goed nummer toch?
Mwoah GnR is niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar wel een redelijk goed nummer toch?
Sweet child o' mine vind ik nog weer wat beter.quote:
Precies dit doe ik ook hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als hij zich aangevallen voelt door het feit dat hij op het VMBO zit etc. dan is dat deels wel zijn eigen schuld. Wie deed er hier eerst de hele tijd nogal populair met het feit dat hij nooit zin had in school, zich vaak liet brengen en heel veel uren absent had? Waarna hij ook nog lachend durfde te verkondigen dat hij briefjes schrijft voor zichzelf om naar huis te mogen/te mogen spijbelen.
Als je het je dan aantrekt dat iemand iets met 'mbo' tegen je zegt, dan ben je een vrij hypocriete verschijning.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
http://www.bananaconnecti(...)h-soda-t-shirt-6079/
die toevallig aan nu
Maar jij schept er nou niet bepaald de hele dag over op op een internetforum.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Precies dit doe ik ook hooralleen ik zit gelukkig in vwo 5 nu
haha heb na de mavo nog wel even flink door gestudeerd hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het maakt me ook geen zak uit wat voor 'niveau' iemand heeft gedaan op basis van intellect. Het gaat er om wat zo iemand laat zien in de praktijk.
Maar jij voelt je ook niet aangevallen als iemand er wat over zegt en je schept niet constant op over hoe slecht alles daar wel niet geregeld is.
Al die plaatjes vanuit magister (of hoe die shit ook heet) idd met zijn afwezigheid..vrij kansloos. Maar dat zijn dingen waarmee hij op die school blijkbaar wel kudo's kan verdienen. Hier is het gewoon vragen om gezeikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar jij schept er nou niet bepaald de hele dag over op op een internetforum.
Ach ja, elke mongool kan een vmbo-diploma halenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die plaatjes vanuit magister (of hoe die shit ook heet) idd met zijn afwezigheid..vrij kansloos. Maar dat zijn dingen waarmee hij op die school blijkbaar wel kudo's kan verdienen. Hier is het gewoon vragen om gezeik
[ afbeelding ]
mazzel dat het vroeger nog mavo hetequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach ja, elke mongool kan een vmbo-diploma halen
edit: oh nee wacht, tot nu toe maar 1 die dat is gelukt
Twee. Ik heb er ook een.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach ja, elke mongool kan een vmbo-diploma halen
edit: oh nee wacht, tot nu toe maar 1 die dat is gelukt
Dat plaatjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die plaatjes vanuit magister (of hoe die shit ook heet) idd met zijn afwezigheid..vrij kansloos. Maar dat zijn dingen waarmee hij op die school blijkbaar wel kudo's kan verdienen. Hier is het gewoon vragen om gezeik
[ afbeelding ]
Je hebt je UI.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Met dank aan reemi trapz en dutank![]()
![]()
3 man voor 1 UI.. kan dat nou niet efficienter mannenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Met dank aan reemi trapz en dutank![]()
![]()
Beter stuur je hem naar Rijst. Die weet alles van bans.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:21 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb een leuke foto van Djeetje, maar eerst maar naar TrapZ gestuurd(hij is immers de expert) en of ik er geen ban voor krijg.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Beter stuur je hem naar Rijst. Die weet alles van bans.
3 guys 1 UI.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
3 man voor 1 UI.. kan dat nou niet efficienter mannen
Laat gaan joh, hij heeft dit forum verlaten. Met echte foto's vernederen is niet echt stijlvol vind ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:21 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb een leuke foto van Djeetje, maar eerst maar naar TrapZ gestuurd(hij is immers de expert) en of ik er geen ban voor krijg.
Ik ben een computer noobquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
3 man voor 1 UI.. kan dat nou niet efficienter mannen
Hier heb je deels gelijk in. Maar ik moest wel giechelen om die foto.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laat gaan joh, hij heeft dit forum verlaten. Met echte foto's vernederen is niet echt stijlvol vind ik.
Iedereen hier heeft foto's waar mensen om moeten giechelen. Maar iemand uitlachen om uitspraken of acties vind ik toch heel anders dan iemand uitlachen om foto's van de persoon in kwestie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hier heb je deels gelijk in. Maar ik moest wel giechelen om die foto.
Het gaat niet om de foto(djeetje dus) in kwestie, maar hij is bewerkt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen hier heeft foto's waar mensen om moeten giechelen. Maar iemand uitlachen om uitspraken of acties vind ik toch heel anders dan iemand uitlachen om foto's van de persoon in kwestie.
De spellen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Meid toch, wat is er nu weer aan de hand?
Je stopt er dus mee met Fifa 14?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:43 schreef Topiek het volgende:
Dat ze er nog geld voor durven te vragen eigenlijk
nfs most wanted uit 2005 was de laatste goede nfsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat is er mis met EA? Kijk naar need for speed. Veelal prachtige games.
Luister nou naar jezelf. Kut spel. Kut EA. Maar gewoon weer het volgende spel kopen, want EA.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee want nieuwe engine. Alhoewel dat ook door EA gemaakt is
Wist ook niet dat hij op FOK! zat, die compilatie al wel gezienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:52 schreef Tim86 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat die gast van TwisterNL ook op fok postte![]()
KLB / TwisterNL
En daardoor kwam ik er ook achter dat er blijkbaar een nieuwe compilatie is die ik heb gemist..zal hier vast al zijn gepost toen, maar toch: http://www.dumpert.nl/med(...)atie_zomer_2013.html
Waarom lees ik altijd copdquote:
Je vraagt je ook echt af wat zijn plan nou wasquote:
haaha lache manquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb heel de middag van die Dumpert-compilaties gekeken
Best wel dood hierquote:
3, zou die deadline voor nieuwe accounts al verstreken zijn?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Best wel dood hier
Hoeveel accounts hebben jullie straks FIFA14 starterpacks?
Vorig jaar hadden ze het over 16 augustus toch? En iets met je beveiligings vraag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:14 schreef diedjuh het volgende:
[..]
3, zou die deadline voor nieuwe accounts al verstreken zijn?
volgens mij is de deadline al geweest. Maar heb er 5.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze het over 16 augustus toch? En iets met je beveiligings vraag.
Je kon geloof ik tot half augustus nog accounts aanmaken en je moest sinds de update zijn ingelogd, want je had een beveiligingsvraag nodig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze het over 16 augustus toch? En iets met je beveiligings vraag.
Ik heb er nu 4, misschien dat ik er nog snel paar bij maak van de week.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
volgens mij is de deadline al geweest. Maar heb er 5.
Kan je zelf ook op de website van Playstation Network.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:17 schreef wonton het volgende:
Kan er iemand voor mij nog een account aanmaken voor de ps3?
Ik heb alleen geen Fifa 13 voor de ps.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan je zelf ook op de website van Playstation Network.
Mail aanmaken
PSN account aanmaken
Inloggen op Ultimate Team Console
Inloggen op Ultimate Team Web App
Moet je een wedstrijd hebben gespeeld op een nieuw account?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan je zelf ook op de website van Playstation Network.
Mail aanmaken
PSN account aanmaken
Inloggen op Ultimate Team Console
Inloggen op Ultimate Team Web App
Je moet je starterpack hebben en je club hebben aangemaakt volgens mij. Ik heb op iedere account wel minimaal Divisie 5 afgemaakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:21 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Moet je een wedstrijd hebben gespeeld op een nieuw account?
Je bent er hooguit 10 minuten mee bezig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Speciaal accounts aanmaken voor een paar packsklinkt als belachelijk veel moeite voor een paar muntjes
misschien ben ik gewoon te luiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je bent er hooguit 10 minuten mee bezig.En het geeft je toch wel een goed budget op de eerste dagen van FUT om te gaan handelen.
Te lui bestaat niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien ben ik gewoon te lui
Dat heb ik in FUT12 en FUT13 ook gehad. Toen op de eerste dag van de webapp had ik toch liever nog een paar extra accounts tot mijn beschikking.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien ben ik gewoon te lui
Ook al krijg ik geen packs ik moet toch nog twee accounts aanmaken om de tampercoins te verduisterenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:49 schreef Tim86 het volgende:
Ik las een tijdje terug dat ze nu wat kritischer gingen zijn mbt die starterpacks en dat abusers ze nu niet meer krijgen daardoor..ben benieuwd. Volgens mij roepen ze dat ieder jaar. Heb zelf alleen een main en 1 trade account.
Ze moeten niet zo dom lullen maar zorgen dat we een jaar fatsoenlijk FUT kunnen spelen. Wat de afgelopen maand allemaal gebeurd is gaat natuurlijk helemaal nergens overquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:49 schreef Tim86 het volgende:
Ik las een tijdje terug dat ze nu wat kritischer gingen zijn mbt die starterpacks en dat abusers ze nu niet meer krijgen daardoor..ben benieuwd. Volgens mij roepen ze dat ieder jaar. Heb zelf alleen een main en 1 trade account.
Ik weet het nog niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:25 schreef dion_v_k het volgende:
Kopen jullie straks meteen de nieuwe console (PS/Xbox) of spelen jullie Fifa 14 nog een jaartje op de huidige console?
Ik heb geen idee nog eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:25 schreef dion_v_k het volgende:
Kopen jullie straks meteen de nieuwe console (PS/Xbox) of spelen jullie Fifa 14 nog een jaartje op de huidige console?
Misschien een jaartje geen Fifa.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:25 schreef dion_v_k het volgende:
Waarschijnlijk pas de nieuwe console over een jaar ofzo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:25 schreef dion_v_k het volgende:
Op zich ook wel leuk om me te gaan concentreren op het leven buiten de deur.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Misschien een jaartje geen Fifa.
Anders ga ik waarschijnlijk voor de nieuwe console + fifa. Niet meer op de ps3.
Messi en Ronaldo in mijn starterpack danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee hallo.
Ik hoop dat hoe meer je fut 13 gespeeld hebt hoe een beter starterpack je krijgt
Iemand een potje?
Dit. Komende jaar ga ik strontluiers verschonen en flesjes gevenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich ook wel leuk om me te gaan concentreren op het leven buiten de deur.
Een van de twee vind ik ook goedquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Messi en Ronaldo in mijn starterpack dan
Dat sowieso. Ik wil sparen voor een trip naar Amerika en dat gaat best wel wat geld kosten. Die nieuwe console zal er waarschijnlijk niet heel snel komenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich ook wel leuk om me te gaan concentreren op het leven buiten de deur.
Console + game = 350¤quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik wil sparen voor een trip naar Amerika en dat gaat best wel wat geld kosten. Die nieuwe console zal er waarschijnlijk niet heel snel komen
ditquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:39 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb trouwens dit jaar al veel minder Fifa gespeeld dan vorig jaar.
Ik vond FUT 12 ook veel leuker, geen idee waarom
Dan moet ik 3,5 miljoen verkopen om op het break even punt te komen. Er van uit gaan dat ik het voor ¤ 10,- per 100k verkoop. Ik heb nog nooit meer dan 600k gehad dus dat gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Console + game = 350¤
Coins verkopen = profit
Omdat het op elk vlak beter was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:39 schreef dion_v_k het volgende:
Dit ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:39 schreef dion_v_k het volgende:
Ik denk metname het verdienen van coins en het maken van teams.quote:
kom maar zonder sneeuw dit xquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee hallo.
Ik hoop dat hoe meer je fut 13 gespeeld hebt hoe een beter starterpack je krijgt
Iemand een potje?
Ja dat klopt. Zaterdag tegen AZquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij hebt een rkc clubkaart zeker?
Ik heb al zo vaak goals tegen gekregen omdat een Lob pass van de tegenstander verkeerd word aangenomen door mijn verdediger. Ik weet ze echt iedere keer te onderscheppen, maar heel vaak word de bal zo aangenomen dat die meteen goed ligt voor de aanvaller.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
first touch control is sowieso verneukt, vooral verdedigers hebben er last van
Ben zo klaar.quote:
Is de markt van de 360 en de One niet gewoon dezelfde?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Console + game = 350¤
Coins verkopen = profit
Ketst de bal een metertje of 2 van je voet af en de aanvaller pikt hem op volle snelheid meequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb al zo vaak goals tegen gekregen omdat een Lob pass van de tegenstander verkeerd word aangenomen door mijn verdediger. Ik weet ze echt iedere keer te onderscheppen, maar heel vaak word de bal zo aangenomen dat die meteen goed ligt voor de aanvaller.
anders verkoop je hem toch weer 5 keerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Misschien een jaartje geen Fifa.
Anders ga ik waarschijnlijk voor de nieuwe console + fifa. Niet meer op de ps3.
BMI - Bruma - Heitinga ftwquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben zo klaar.
Verdedigend is dit team zo zaadAanvallend wel leuk. Ik ga binnekort maar iets anders voor de verdediging bedenken, met Naldo ofzo
Gaat mij helaas niet lukken, ik heb een levenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Want dan ga ik traden als een idioot, coins verkopen en dan dat geld apart zetten voor de console en spellen
HIHIHI moet ik zeker doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
anders verkoop je hem toch weer 5 keer
Wat dacht je van die reboundgoals die van de keeper komen of de paal.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ketst de bal een metertje of 2 van je voet af en de aanvaller pikt hem op volle snelheid mee![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is de markt van de 360 en de One niet gewoon dezelfde?
Want dan ga ik traden als een idioot, coins verkopen en dan dat geld apart zetten voor de console en spellen
Ik ook, maar mijn traden bleef beperkt tot een 100k aan dealtjes op pikken op een woensdagavond en dan de rest van de week af en toe listen. Dan heb je rond kerst waarschijnlijk wel een miljoen coins en twee leuke teams. Daarna ben ik van plan om goed in te slaan met TOTY, om daar weer een miljoen mee te verdienen en dan nog een miljoen verdienen met St. Patrick's Day.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gaat mij helaas niet lukken, ik heb een leven![]()
Ja, deze had ik gezien, maar gaf mij niet uitsluitsel over de vraag of de markt gedeeld is.quote:
Het is 1 markt jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, deze had ik gezien, maar gaf mij niet uitsluitsel over de vraag of de markt gedeeld is.
Als je de spelers en coins die je hebt op beide consoles kan gebruiken dan moet het wel een gedeelde markt zijn.quote:
Dat was in FUT12 veel erger heb ik het gevoel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:54 schreef wonton het volgende:
[..]
Wat dacht je van die reboundgoals die van de keeper komen of de paal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |