Ja, hij begreep achteraf zelf ook dat z'n hart misschien wel iets is om voorzichtig mee te zijn en dat hij geen 20 meer isquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's wel een opluchting dan, toch even schrikken
Dat wordt dan een andere manier van lakken voor mij, ik laat nooit randjes vrij aan de zijkantquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als het er maar helemaal "omheen" zit. Dus goed wrappen en zorgen dat het iets om de lak heen zit aan de randjes.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
EN WAAROM KOMEN DIE GEILE LAKKEN HIER IN BEELD ALS IK NET M'N NOBUY BEGONNEN BEN?![]()
IKquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vast wel geyl, maar niet zoals de foto
same herequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
deze wil ik
de groene denk ik niet, dat draag k toch nooit
juistem die 2quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
same hereen die cygnus loop ermahgerd
Ja maar dat heeft met haar nieuw album/single te makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:32 schreef Puckzzz het volgende:
Lin; zou je deze look eens kunnen maken?
[ afbeelding ]
Lady Gaga
meer foto's:
http://www.ilovefashionne(...)-en-bizarre-schmink/
Ik geef er niets omquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft met haar nieuw album/single te maken
[ afbeelding ]
Godsamme dan schrik je je inderdaad de tyfusquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jezus schaar dat is ook schrikkengelukkig viel het uiteindelijk wel mee.
Ik was me vanmiddag ook de tyfus geschrokken...we hadden het over mijn zus en plots zei mijn vader dat ze as we spoke in het ziekenhuis lag waar baarmoeder en eierstokken eruit werden gehaald omdat er kanker was gevonden
Toen begon mn moeder te huilen dat ze van niks wist en dat ze er nú heen moesten gaan...vroeg m'n vader waarom ze zich zo'n zorgen maakte om zus' schoonmoeder? Hij vergat ff te vertellen dat het niet om mn zus zelf ging![]()
![]()
![]()
Madonna staat er ook op (op ILFN) met haar nieuwe grillquote:
Ja maar ze belde niet toen hij werd opgehaald...ik zou daar best over vallen eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme dan schrik je je inderdaad de tyfus![]()
Wat dat betreft deed m'n moeder het nog wel goed. Die belde en zei "[vader] is in het ziekenhuis, ALLES IS GOED HOOR" en vertelde daarna de rest pas
Morgen review op de blog yesh?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]Essence gelnagel set en 4 lakjes pp voor priem en skjoe
Close upsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Morgen review op de blog yesh?
Met close up van de nagel na het eraf slopen?
Ik weet het complete fijne er niet van, maar mijn vader heeft haar zelf volgens mij ook niet gebeld toen hij opgehaald werdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja maar ze belde niet toen hij werd opgehaald...ik zou daar best over vallen eerlijk gezegdDat wil je toch weten als dat gebeurt?! Ook al is het voor een gebroken pols...maakt me niet uit.
Het is net Anouk toen ze die gouden tanden hadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Madonna staat er ook op (op ILFN) met haar nieuwe grill
En wat ziet die eruit zeg!!
http://www.ilovefashionne(...)heeft-ook-een-grill/
foto's:
http://www.dailymail.co.u(...)complete-grills.html
Ja ik zag het.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Friso gaat niet in Delft onder de kerk trouwens schaar, had je het al gehoord?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ik zag het.
Scheelt een hoop gedoe, maar aan de andere kant knapt het centrum altijd zo lekker op van zo'n begrafenis![]()
.
Die eerste begrafenis in dat rijtje van drie. Juliana was dat geloof ik. Dat was echt bizar. Alle stoepjes werden ineens recht gelegd, alles werd schoongemaaktquote:
Nee, ik ga nu niet meer gellen. Ga t morgenmiddag doen, overmorgen op de blog in een filmpie en dan over een week een blog incl er af slopenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Morgen review op de blog yesh?
Met close up van de nagel na het eraf slopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |