nee, vnl. goede doelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gefeli mir! Weet je al waarvoor je moet bellen?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Debsterr het volgende:
Mijn oma"leuk, doe je dat op je werk?" op m'n nieuwe profielfoto.
van houden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt, wat moet ik met dat mens.
Het is wel een schatje jaquote:
ja, maar dat heb je altijd wel met oma's denk ik, generatieverschilletjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is wel een schatje jaze is alleen soms wat vermoeiend.
Klopt, en dan valt het bij ons nog mee, met der FB en iPad enzo. Alleen het laatste jaar ofzo word ze ineens echt opvallend ouder zeg maar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar dat heb je altijd wel met oma's denk ik, generatieverschilletjeMaar oma's zijn meestal toch wel lief
ik merk het heel erg bij m'n schoonvaderquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt, en dan valt het bij ons nog mee, met der FB en iPad enzo. Alleen het laatste jaar ofzo word ze ineens echt opvallend ouder zeg maar.
En hoe oud is hij? Typisch dat het dan ineens zo opvalt he?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik merk het heel erg bij m'n schoonvaderheerlijke man, maar je merkt wel dat hij ouder wordt hoor
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Godver hoeren, ik heb een kei belangrijke call en een deadline over tien minuten en mijn laptop begint te overlijden
Van jou ja?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:31 schreef Debsterr het volgende:
Kiek nou![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
baby stash. 23-11-2009!
D'aaaw.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:31 schreef Debsterr het volgende:
Kiek nou![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
baby stash. 23-11-2009!
Mijn stash heeft heel lang in een schoenendoos gepast, maar ik heb er volgens mij heul geen foto's vanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef Debsterr het volgende:
Was wel al na m'n 1ste TD bestelling.
Oooh das wel jammer ja. Ik heb ook nog foto's van m'n acryl nagels en van net na de acrylnagels. Dat ik die horror ooit doorstaan hebquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn stash heeft heel lang in een schoenendoos gepast, maar ik heb er volgens mij heul geen foto's van![]()
En ik heb maar ooit 1 keer bij TD besteld
Ik heb ooit 1x gelnagels gehad, voor mijn bruiloft. Die waren niet zo heel mooi gezet en er kwam al snel lucht bij en ze lieten los. Uiteindelijk heb ik ze zelf maar eraf gevijld en zo. Dat heeft lang geduurd eer mijn nagels weer toonbaar waren zegquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooh das wel jammer ja. Ik heb ook nog foto's van m'n acryl nagels en van net na de acrylnagels. Dat ik die horror ooit doorstaan heb. Was
Duri
toen maar al in mijn leven geweest.
En zennnnnnnnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
Instant hoofdpijn, nu weer ademhalen
Bij mij ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef Debsterr het volgende:
Was wel al na m'n 1ste TD bestelling.
Ja dat geloof ik wel!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij mij ook.
Zijn daar alle CG lakjes van dan?
ja tegen de 70 al johquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En hoe oud is hij? Typisch dat het dan ineens zo opvalt he?
Mijn omaatje 71quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja tegen de 70 al joh
maar inderdaad, het komt ineens
Je hebt een computerscherm daar staat rechtsonderin toch een klokquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef Mirjam het volgende:
stomme vraag,l zou ik daar een horloge nodig hebben denken jullie?
ik draag al 5 jaar geen klokkies meer, mobieltjes zijn een no-no
ja, dat lijk wel zoi he?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn omaatje 71. 70 lijkt een beetje de grens
.
d9itquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus het kan met al
[..]
Je hebt een computerscherm daar staat rechtsonderin toch een klok
aw yiss, en in de kantine kan ikw el mobiel gebruiken als klok, al hebben ze dat daar liever ook nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus het kan met al
[..]
Je hebt een computerscherm daar staat rechtsonderin toch een klok
Hoe ze gel uitspreektquote:
Dat slaat nergens op want dat is je eigen tijdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
aw yiss, en in de kantine kan ikw el mobiel gebruiken als klok, al hebben ze dat daar liever ook niet
nou, een kwartier pauze krijg je doorbetaald, dus dat is dan ook de baas z'n tijd?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op want dat is je eigen tijd
Oh bij ons kreeg je niks doorbetaaldquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, een kwartier pauze krijg je doorbetaald, dus dat is dan ook de baas z'n tijd?
als je lunchpauze hebt, tussen shifts, dan is t je eigen tijd en dan heb ik wel mn mobiel
:vquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:07 schreef Mirjam het volgende:
maargoed hoef ik ook niet halsoverkop op zoek naar een klokkie
die kan ik dan wel kopen van ,'n eerste loon
check, thanksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Anders verkoopt de kruidvat best aardige halozies voor 5 euro. Van True Spirit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |