nee, vnl. goede doelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gefeli mir! Weet je al waarvoor je moet bellen?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Debsterr het volgende:
Mijn oma"leuk, doe je dat op je werk?" op m'n nieuwe profielfoto.
van houden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt, wat moet ik met dat mens.
Het is wel een schatje jaquote:
ja, maar dat heb je altijd wel met oma's denk ik, generatieverschilletjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is wel een schatje jaze is alleen soms wat vermoeiend.
Klopt, en dan valt het bij ons nog mee, met der FB en iPad enzo. Alleen het laatste jaar ofzo word ze ineens echt opvallend ouder zeg maar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar dat heb je altijd wel met oma's denk ik, generatieverschilletjeMaar oma's zijn meestal toch wel lief
ik merk het heel erg bij m'n schoonvaderquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt, en dan valt het bij ons nog mee, met der FB en iPad enzo. Alleen het laatste jaar ofzo word ze ineens echt opvallend ouder zeg maar.
En hoe oud is hij? Typisch dat het dan ineens zo opvalt he?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik merk het heel erg bij m'n schoonvaderheerlijke man, maar je merkt wel dat hij ouder wordt hoor
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Godver hoeren, ik heb een kei belangrijke call en een deadline over tien minuten en mijn laptop begint te overlijden
Van jou ja?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:31 schreef Debsterr het volgende:
Kiek nou![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
baby stash. 23-11-2009!
D'aaaw.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:31 schreef Debsterr het volgende:
Kiek nou![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
baby stash. 23-11-2009!
Mijn stash heeft heel lang in een schoenendoos gepast, maar ik heb er volgens mij heul geen foto's vanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef Debsterr het volgende:
Was wel al na m'n 1ste TD bestelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |