Na twee dagen moet je van het terrein afquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:40 schreef Gaddle het volgende:
Is dat voor 3dagen lowlands plus camping?
Ik zie wel dat daar kaartjes worden aangeboden, maar of ze ook snel verkopen is mij niet duidelijk. Toch bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:36 schreef makkie88 het volgende:
Probeer het ook even op de lowlands (evenementen) facebook, lijkt daar goed te gaan met verkopen!
Sla me als ik het verkeerd heb, maar 'voor meer dan' betekent niet 'voor meer en minder dan', hij mag dus gerust verkopen voor een lagere prijs, maar niet voor een hogere prijs dan wat het gekost heeft - dus met winst.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
uit de policy:
* Hardcopy tickets en bioscoopbonnen zijn toegestaan, echter nooit voor meer dan de waarde die er op staat.
Ik heb het kaartje in principe al toegezegd, maar kreeg net een bericht dat diegene hem morgen pas kan komen afhalen. Dus mocht je serieus zijn en het kaartje vanavond al kunnen afhalen, laat dat dan even weten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:27 schreef Applemooz het volgende:
Is de kaart nog beschikbaar? Ik bied 150 Euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |