Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Daar heb ik nog wel 6 video's van ofzo... (als ik ze intussen niet weggegooid heb...)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:10 schreef hornage het volgende:
Mijn eerste was platvoet en zijn vriendjes!
Ben je Is je huisdier ziek?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:18 schreef picodealion het volgende:
Sasquatch heeft m. Punten komen later, ben ff naar de dierenarts.
Dat kan, maar dan weet ik het antwoord waarschijnlijk niet. Zeker als het vragen over films uit de jaren '30 t/m '60 zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik kan ook moeilijkere vragen gaan stellen.
Waarom wilde je dat in de bios zien...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:05 schreef Waaghals het volgende:
Mijn eerste film in de bios was Grease.
Die heb ik dan weer niet in de bios gezien. Wel Saturday Night Fever.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:05 schreef Waaghals het volgende:
Mijn eerste film in de bios was Grease.
Waaghals houdt van high school films.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom wilde je dat in de bios zien...
Dus ook de High School Musical films?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waaghals houdt van high school films.
Dat zou zo maar kunnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dus ook de High School Musical films?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |