Herkenbaar..quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:31 schreef Insomnium het volgende:
Blargh.
Wat zijn de laatste paar dagen kut zeg.
Mijn psych is op vakantie.
En het gaat echt niet zo lekker hier.
Zo gedeprimeert zonder goede reden.
Serieus elke paar uur eraan denken om van een berg af te springen.
Nu weet ik dat het komt door een hormonale onbalans maar het is gewoon kut.
Kan mij echt tot niets zetten.
En mijn lief snapt het ook niet echt.
Waarom ben je zo down om niets?
Ja het is niet dat ik ervoor kies verdomme.
Kan er vrij fucking weinig aan doen.
Voel mij overprikkelt en geirriteert.
En gewoon niets voelt lekker op het moment.
Blargh.
Sorry voor het zeuren.
Ja dat zal vast wel.quote:
Wat mij soms wel hielp was mp3 in met wat opgefokte muziek en stuk keihard te fietsen voor half uurtje /3 kwartier. Bepaalde manier van afreageren I guess.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja dat zal vast wel.
Maar het helpt geen fuck op het moment.
Morgen de echo van onze kleine viking.
Zelfs dat maakt mij niet blijer.
Ik zit hier maar gewoon de bank de hele dag.
Muziek luisteren en niets doen.
Ik heb dan vandaag de afwas gedaan. Deed er twee uur over.
Daarna weer uitgetelt.
Gaat echt nergens meer over.
En ik probeer echt wel positief te doen.
En leuke dingen te doen.
Maar het wilt op dit moment gewoon niet.
En dat frustreert mij zo erg.
Ja klopt normaliter helpt dat ook wel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:47 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
Wat mij soms wel hielp was mp3 in met wat opgefokte muziek en stuk keihard te fietsen voor half uurtje /3 kwartier. Bepaalde manier van afreageren I guess.
Ik werk aan IT oplossingen voor wereldproblemen.quote:
Heb je daar eigenlijk al een afzetmarkt voor? of is het puur ter eigen hobby?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik werk aan IT oplossingen voor wereldproblemen.
ah ik ook en wanneer ik oplossingen heb gevonden voor wereldproblemen ga ik ze lekker aan niemand vertellen omdat ik verbitterd en gemeen ben. Neh, niet echt. Maar programmeer ook zo hier en daar wat aan eigen projectjes.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik werk aan IT oplossingen voor wereldproblemen.
Het is momenteel een hobby / vrijwilligerswerk, maar ik probeer een afzetmarkt te vinden. Ik zit ook te kijken naar zaken als crowdfunding.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je daar eigenlijk al een afzetmarkt voor? of is het puur ter eigen hobby?
Gemiddeld gezien niet nee, maar ik zie mezelf niet als een gemiddelde IT'er. Met wetenschap en (informatie) technologie kun je mijn inziens een hoop verbeteren in deze corrupte wereld.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:38 schreef Gray het volgende:
Niet het meest 'empathische' beroep, zo'n IT'er...
Hoe mensen iets doen, maar niet zozeer wat ze doen en waarom.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Gemiddeld gezien niet nee, maar ik zie mezelf niet als een gemiddelde IT'er. Met wetenschap en (informatie) technologie kun je mijn inziens een hoop verbeteren in deze corrupte wereld.
Ik ben het met je eens, maar mijn systeem gaat adviseren wat mensen het beste kunnen doen en waarom ze het beste dat kunnen doen. Er is trouwens geen sprake van dwang en het systeem zal ook geen beslissingen nemen voor mensen. Dat zie ik als het "revolutionaire" aspect van mijn project.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Hoe mensen iets doen, maar niet zozeer wat ze doen en waarom.
We zijn nog steeds holenmensen, al dragen we nu een mooier velletje.
Hoiquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:47 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik dacht dat ik misschien maar eens zachtjes hoi zou zeggen hiero![]()
Zijn dit adviezen op een bepaald gebied? Of overall life? En met hoeveel en welke variabelen hebben er invloed op, want het zijn er fucking veelquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar mijn systeem gaat adviseren wat mensen het beste kunnen doen en waarom ze het beste dat kunnen doen. Er is trouwens geen sprake van dwang en het systeem zal ook geen beslissingen nemen voor mensen. Dat zie ik als het "revolutionaire" aspect van mijn project.
Hoi terug.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:47 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik dacht dat ik misschien maar eens zachtjes hoi zou zeggen hiero![]()
Dat je alleen al denkt dat dit soort ideeën gaan werken, doet mij denken dat jij eerder het tegenovergestelde van empathisch bent. Sluit ook wel aan bij de rest van het plaatje dat ik van je heb. Blijft mijn mening natuurlijk, maar soit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar mijn systeem gaat adviseren wat mensen het beste kunnen doen en waarom ze het beste dat kunnen doen. Er is trouwens geen sprake van dwang en het systeem zal ook geen beslissingen nemen voor mensen. Dat zie ik als het "revolutionaire" aspect van mijn project.
Momenteel geeft mijn systeem nog geen adviezen. Het enige wat het nu doet is proberen om accuraat de toekomst te voorspellen op het gebied van economie en energie.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn dit adviezen op een bepaald gebied? Of overall life? En met hoeveel en welke variabelen hebben er invloed op, want het zijn er fucking veel
Wat is je plaatje van mij?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Hoi terug.
[..]
Dat je alleen al denkt dat dit soort ideeën gaan werken, doet mij denken dat jij eerder het tegenovergestelde van empathisch bent. Sluit ook wel aan bij de rest van het plaatje dat ik van je heb. Blijft mijn mening natuurlijk, maar soit.
Verandering hoeft geen verbetering te zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:59 schreef Gray het volgende:
Je hoeft geen enkele moeite te doen en de wereld verandert alsnog.
En.. lukt het al een beetje?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:55 schreef Comp_Lex het volgende:
Momenteel geeft mijn systeem nog geen adviezen. Het enige wat het nu doet is proberen om accuraat de toekomst te voorspellen op het gebied van economie en energie.
Dat je een compleet verstoord beeld hebt van jezelf en de wereld.quote:
Kwestie van perspectief, maar zit wat in.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Verandering hoeft geen verbetering te zijn.
Mooi idee.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Momenteel geeft mijn systeem nog geen adviezen. Het enige wat het nu doet is proberen om accuraat de toekomst te voorspellen op het gebied van economie en energie.
Het is uiteindelijk wel de bedoeling dat mijn systeem adviezen gaat geven op "overall life". Ik ben zelf heel erg zat van shit, van de onzin in deze wereld. Ik wil voorkomen dat op z'n minst mensen mijn problemen gaan krijgen en ik wil het project verder gebruiken om een einde te maken aan de corruptie in deze wereld.
In mijn ogen gaat het allemaal eindigen en zal het huidige systeem veranderen. Het is alleen een kwestie van tijd en moeite.
Wat is er precies verstoord aan het beeld?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat je een compleet verstoord beeld hebt van jezelf en de wereld.
[..]
Kwestie van perspectief, maar zit wat in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |