Ohja, bij m'n Lumia zit de power knop in het middenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:49 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Home + Power, om exact te zijn. Op de Huawei Ascend W1 zit de powerknop bovenaan, dus niet aan de zijkant.
Verder heb ik dan na anderhalf jaar eindelijk ontdekt hoe ik mensen aan Whatsapp toevoeg, ipv dat ik hun het werk moet laten doen. Het is een beetje omslachtig, maar het werkt alsvolgt:
1) Voeg contact toe aan personen groep.
2) Start whatsapp, ga naar instellingen, en tik op Favorieten. Deze update dan als het goed is met een iets hoger getal.
3) Sluit whatsapp nu af met de terug toets.
4) Start whatsapp opnieuw op, contact zou nu beschikbaar moeten zijn!
Mooi^O^quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handige app trouwens dat imgur!
quote:Beem plus (Digitally Imported)
Waar zijn deze apps voor en wat is Digitally Imported?quote:Pic Stitch
is pic stitch beter dan photosynthquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Audiocloud (soundcloud)
Beem plus (Digitally Imported)
ING Bank
Pic Stitch
Flashlight
photosynth is van Microsoft research en sounddrivin heb ik ook op Windows 8, dus daarom ook de keus op WP8quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen idee, ben over beide tevreden en die alternatieven ken ik niet
Valt me mee dat je jezelf niet een double-wide tile hebt gegeven, eigengeiler dat je bent!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handige app trouwens dat imgur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Ik bedoel idd GDR2quote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
nog heel ver weg, GDR2 is nog aan het uitrollen
http://www.nu.nl/tech/355(...)latijns-amerika.htmlquote:Windows Phone streeft iPhone voorbij in Latijns-Amerika
Windows Phone is in Latijns-Amerika het tweede besturingssysteem achter Android. iOS is inmiddels ingehaald. Dat meldt Microsoft, het bedrijf achter Windows Phone, op basis van nieuwe cijfers van onderzoeksbureau IDC.
In het tweede kwartaal had Windows Phone over de hele regio genomen de tweede plek in handen. Dat heeft het te danken aan een tweede plaats in Mexico, Colombia en Peru. In bijvoorbeeld Argentinië, Brazilië en Chili staat Windows Phone nog achter iOS op de derde plek.
Volgens Microsoft zit er echter wel groei in die landen. Specifieke marktaandelen of verkoopcijfers deelt het bedrijf niet. In totaal zijn in 20 Latijns-Amerikaanse landen Windows Phone-toestellen verkrijgbaar.
Over het algemeen zijn de goedkopere toestellen in Latijns-Amerika populairder. De groei in marktaandeel heeft Microsoft waarschijnlijk te danken aan de betaalbare Lumia 520 en 720. Binnenkort komt daar nog een 4,7 inch-Lumia van 279 euro bij.
Onlangs maakte het bedrijf al bekend in 'tien grote landen' meer marktaandeel te hebben dan de iPhone. Welke landen dat zijn, wilde Microsoft niet bekendmaken. Mexico, Colombia en Peru zijn er daar in ieder geval drie van.
Ga ik proberen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nummer bewerken, wissen en opslaan. Net getest, werkt.
Bij WA lukt het me niet op woordenboek uit te zetten, dus geen idee hoe je het aanzet.
Waar druk op je op nummer bewerken dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nummer bewerken, wissen en opslaan. Net getest, werkt.
Bij WA lukt het me niet op woordenboek uit te zetten, dus geen idee hoe je het aanzet.
Op het potloodje onderaan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:16 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar druk op je op nummer bewerken dan?
Het is gelukt. Ik kon niet zo goed vinden onder welke koppeling zijn telefoonnummer stond. Dus dat was even zoeken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op het potloodje onderaan?
http://www.nokia.com/glob(...)ilability-in-europe/quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:00 schreef incognitoomuch het volgende:
GDR2 update aan het uitrollenop wat voor termijn kunnen wij hem dan verwachten?
En Huawei?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
http://www.nokia.com/glob(...)ilability-in-europe/
Ah ik ben em nu aan het binnen halen!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:00 schreef incognitoomuch het volgende:
GDR2 update aan het uitrollenop wat voor termijn kunnen wij hem dan verwachten?
De 'other' map is bij mij meer dan gehalveerd na het flashen van de 1308 en GDR2 update.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:25 schreef incognitoomuch het volgende:
Zal die update het 'other' storage probleem verhelpen? Ik zie daar weinig over staan namelijk..
Niet alleen daar mijn beste..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:47 schreef MrBadGuy het volgende:
In Latijns-Amerika snappen ze het:
[..]
http://www.nu.nl/tech/355(...)latijns-amerika.html
Ik heb zelf trouwens een Lumia 520, bevalt prima
Dat was het firmware nummer dat veranderd werd. Die update werd ook wel GDR1 genoemd geloof ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:43 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ben nogal een leek.. Flashen van de 1308..?
Dat klinkt goed. Alleen kan ik hem niet vinden in de store als ik zoek op 6tag..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:42 schreef spenky het volgende:
Voor de mensen die interesse hebben in instagram. De 6tag app, waarmee je kan instragrammen en zelfs een account kan aanmaken staat in de store. Werkt echt fantastisch!
Ik vind hem zelf alleen via deze direct link, niet via mn tel.
http://www.windowsphone.c(...)df-8f5e-76eb19f7079e
klopt, maar je kan hem toch via die link op je telefoon laten instaleren. Via de website, als je daar op install drukt installeert hij hem op je telefoonquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:06 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Alleen kan ik hem niet vinden in de store als ik zoek op 6tag..
Volgens mij komt dat doordat de stores niet allemaal gelijktijdig geïndexeerd worden. Het komt soms ook voor dat een app al wel in de US te downloaden is maar nog niet in NL.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:06 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Alleen kan ik hem niet vinden in de store als ik zoek op 6tag..
Ik heb hem nu gedownload via je link. Dat werkt ook handig moet ik zeggen.
Leuke foto, Martijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:55 schreef Klonk het volgende:
Om de eerste probleemloze dag met mijn 925 te vieren, een dag waarop ik geen moment heb gemoppert een mooie foto van de combinatie supercamera en de pro app van nokia
http://sdrv.ms/12t5OnX
Nee, nooit problemen mee gehad.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:21 schreef ArnosL het volgende:
Mijn facebook app is kaduuk. Die van jullie ook? Gewoon de officiële app van microsoft.
Edit: even opnieuw geïnstalleerd en hij doet het weer perfect![]()
quote:
Als je via SkyDrive op die manier een plaatje linked, dan staat er rechts door wie het geupload is en zo. En daar staat je volledige naam bij.quote:
Deal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:50 schreef SherlockHolmes het volgende:
Als GDR2 tegen 1 september niet op m'n W1 uit is, eet ik m'n micro SD op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog uitzoeken hoe ik alles werkend krijg![]()
Ben eraan begonnen met als bedoeling een app te maken waar je als seriekijker veel aan hebt. Dus met reviews, een watchlist, en allemaal andere dingen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is het voor app en wat kun je ermee?
Dat is toch de appmaker van MS?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:08 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ben eraan begonnen met als bedoeling een app te maken waar je als seriekijker veel aan hebt. Dus met reviews, een watchlist, en allemaal andere dingen.
Je kunt er op dit moment niks mee, behalve wat info over een paar series zien.
Maar was meer om te testen wat je allemaal kunt met die app maker. Volgens mij zijn er al genoeg van dit soort apps.
Ja, werkt heel fijn. Alleen volgens mij zijn de mogelijkheden nog best beperkt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dat is toch de appmaker van MS?
Is er geen mogelijkheid om je code er handmatig in te schrijven?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:49 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja, werkt heel fijn. Alleen volgens mij zijn de mogelijkheden nog best beperkt.
Je kunt de code zo kopiëren en zelf idd verder schrijven. Maar het ging mij er even om hoe het lukt zonder programmeer ervaring.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:05 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Is er geen mogelijkheid om je code er handmatig in te schrijven?
Dat is wel gaaf. Enig idee welke programmeertaal?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:14 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Je kunt de code zo kopiëren en zelf idd verder schrijven. Maar het ging mij er even om hoe het lukt zonder programmeer ervaring.
Heb net de source code gedownload. Maar kan er zelf niet veel uit maken. Denk dat het met een of ander programma wel te openen is. En het ondersteund vast wel meerdere talen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf. Enig idee welke programmeertaal?
Zal wel C# zijn, Microsoft biedt voor weinig of gratis als je student bent de hele Visual Studio mikmak met em ulator enzo aanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf. Enig idee welke programmeertaal?
Visual Studioquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zal wel C# zijn, Microsoft biedt voor weinig of gratis als je student bent de hele Visual Studio mikmak met em ulator enzo aan
"Aandeel Windows Phone in Nederland verviervoudigd"quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:53 schreef Timmie85 het volgende:
Ik heb wel eens een appje gemaakt op mijn oude Lumia 800, was best simpel om te doen. Documentatie zit wel snor, en de tools zijn ook goed geregeld.
Zou me alleen niets verbazen dat je voor WP8 apps de nieuwste versie van Visual Studio moet hebben, die draait alleen op Windows 8, dus kan ik er thuis niet zo veel mee. Mijn baas heeft wel net een stapel Huawei's gekocht naar aanleiding van die ibood advertentie paar dagen terug, dus zou me niets verbazen als we mettertijd ook Windows Phone apps gaan ontwikkelen op kantoor.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:21 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
"Aandeel Windows Phone in Nederland verviervoudigd"
Neequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:22 schreef Timmie85 het volgende:
[..]Hij heeft er ook precies 4 besteld!
Hoe kan je die gebruiken eik? Aparte app of zo?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:25 schreef Maruna het volgende:
Gister eindelijk GDR2 ontvangen op mijn HTC 8x, tot zover geen problemen en eindelijk m'n FM RADIO!
Radio zit in de app 'Muziek & video's'quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:48 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hoe kan je die gebruiken eik? Aparte app of zo?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:56 schreef SherlockHolmes het volgende:
Oh, en als je verveeld bent.
Houd een volumeknop ingedrukt terwijl je achter elkaar op de terug knopt klikt. Puur entertainment.
Ik ben nu al een kwartier bezigquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:56 schreef SherlockHolmes het volgende:
Oh, en als je verveeld bent.
Houd een volumeknop ingedrukt terwijl je achter elkaar op de terug knopt klikt. Puur entertainment.
Er gebeurt bij mij niks?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:52 schreef BashFull het volgende:
nog een leuke voor wie hem nog niet kent..
naar beneden scrollen op het hoofdscherm met tiles, dan een zwiep naar boven en direct op de windows(home) key drukken.
Dan doe je het niet goed, je hoeft niet heel hard terug naar boven te zwiepen, een klein zetje is al voldoende, en daarna op de home knop tappen terwijl hij nog naar boven aan het bewegen is.quote:
ik kan niet eens scrollen daarquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:43 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Dan doe je het niet goed, je hoeft niet heel hard terug naar boven te zwiepen, een klein zetje is al voldoende, en daarna op de home knop tappen terwijl hij nog naar boven aan het bewegen is.
pin to startquote:
Weet ik, maar daar zet ik alleen de belangrijke shizzle.. Niet alle meuk wat op m'n telefoon staatquote:
Weet ik, maar daar zet ik alleen de belangrijke shizzle.. Niet alle meuk wat op m'n telefoon staatquote:
Hoezo niet, je kunt er lekker snel bijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:43 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Weet ik, maar daar zet ik alleen de belangrijke shizzle.. Niet alle meuk wat op m'n telefoon staat
Dit! Een mega groot nadeel vind ik dat je bijna geen customisation hebt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:51 schreef Klonk het volgende:
Dik tevreden nog steeds maar vraag me al de hele tijd iets af, waarom maar twee kleuren voor de achtergrond en een beperkt aantal kleuren voor de tiles.
Moet voor mijn gevoel niet moeilijk zijn om ergens een kleurenwiel in te bouwen zodat je precies de kleuren kunt hebben voor tiles en achtergronden die je zelf tof vind
Zal wel komen met WP 8.1 verwacht ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:56 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dit! Een mega groot nadeel vind ik dat je bijna geen customisation hebt.
Als WP 8.1 de customization mogelijkheden van W8 krijgt lijkt me dat voldoende 😏quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zouden jullie willen customizen dan? Een kleurenwiel kan ik me nog voorstellen, maar verder? Een achtergrond maakt het geheel lelijk denk ik en verder heb ik niet genoeg creativiteit om iets te bedenken
Maar wat kun je daar aanpassen dan? Ik werk zelf niet met W8.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Als WP 8.1 de customization mogelijkheden van W8 krijgt lijkt me dat voldoende 😏
Windows 8.1 bedoel ik, maar je hebt daar veel meer verschillende tile kleuren, background kleuren en patronen. En Bing desktop background. Of ik het zelf nodig vind is een tweede, maar de mogelijkheid bieden is prima.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar wat kun je daar aanpassen dan? Ik werk zelf niet met W8.
meer wil ik niet, laten we er in godsnaam geen fugly android of iOS van makenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zouden jullie willen customizen dan? Een kleurenwiel kan ik me nog voorstellen, maar verder? Een achtergrond maakt het geheel lelijk denk ik en verder heb ik niet genoeg creativiteit om iets te bedenken
Vind ik opvallend, dat het hele HERE gebeuren bij Nokia blijft en dat terwijl ze in feite een concurerende dienst voor bing maps en hun streetview gebeuren aan het ontwikkelen zijn.quote:While Microsoft is purchasing the Devices and Services Unit of Nokia, the Finnish company will maintain control of their mapping unit and the HERE mapping and navigation platform. Microsoft has signed up as a "strategic licensee" of the service, though the four-year agreement is a separate deal from this acquisition.
Ben benieuwd hoe ze ze zullen noemen!quote:Finally, Microsoft is obtaining a limited license to the Nokia's brand names. The Lumia (smartphone) and Asha (featurephone) brands move to Microsoft. Redmond can continue to use the Nokia brand on all current products, and can also use it for ten years on any products based on Nokia's Series 30 and Series 40 featurephone platforms. However, it appears that future smartphones will not be permitted to carry the Nokia brand.
Ik zou het niet weten, ik heb gewoon een Gmail livetile en dat werkt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:12 schreef Sloggi het volgende:
Het is vast al vaker gevraagd, maar nog niet in dit topic: wat zijn de nadelen van een WP als je Gmail hebt?
Ook geen problemen met het importeren van contacten e.d.?quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb gewoon een Gmail livetile en dat werkt.
Totaal geen. Werkte altijd perfect. Heb zelf alleen wel een Live adres genomen om langzaam de telefoon Google vrij te houden (na berichten dat die combinatie niet meer zou gaan werken).quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:12 schreef Sloggi het volgende:
Het is vast al vaker gevraagd, maar nog niet in dit topic: wat zijn de nadelen van een WP als je Gmail hebt?
Dat ligt uiteraard aan je eisen en je gebruik. Sommige missen het notificatiecentrum, andere de widget om de wifi e.d. uit te vinken. Dat laatste is 1 stap extra bijv. in WP. Tevens zijn redelijk wat apps gecovered, maar nog niet alles. Persoonlijk mis ik de bijvoorbeeld Opera-browser en de Wuala app.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:25 schreef Sloggi het volgende:
Wat ga ik missen aan Android als ik overstap naar WP8?
ligt eraan wat je op je android gebruikte, ben zelf recentelijk overgestapt en na wat gemopper in het begin zou ik nu absoluut niet meer terug willen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:25 schreef Sloggi het volgende:
Wat ga ik missen aan Android als ik overstap naar WP8?
notificatiecentrum was ik ook bang dat ik zou missen, maar eerlijk is eerlijk, ik heb het nog niet gemistquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:38 schreef Sloggi het volgende:
Ik zou het notificatiecentrum wel missen. Een 'poweruser' ben ik niet, dus een eventuele overstap zou waarschijnlijk inderdaad vooral even wennen zijn, meer niet.
Ik heb een paar weken met WP7 gewerkt, maar dat was het toch echt niet.
Niets, alleen Nokia(en dadelijk Microsoft) levert gewoon heel veel extra diensten t.o.v. HTC/Samsung.quote:
lees de reviews maar eens, een van de weinige WP toestellen die het voor elkaar om te laggenquote:
Ben nu 2 weken over van android naar een lumia 920 en ben alleen maar tevreden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:38 schreef Sloggi het volgende:
Ik zou het notificatiecentrum wel missen. Een 'poweruser' ben ik niet, dus een eventuele overstap zou waarschijnlijk inderdaad vooral even wennen zijn, meer niet.
Heb je heul niet. Je hebt Amber, schavuit.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:37 schreef L3viathan het volgende:
Vandaag eindelijk GDR2 binnen gekregen op mijn lumia 620
Data Sense ziet er wel handig uit, verder nog weinig extra dingen opgemerkt
daarom wp=nokiaquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heb je heul niet. Je hebt Amber, schavuit.
Mbt grd2 op je Huawei; je mist er echt niet veel aan. Tenzij je een Nokia hebt, voegt GDR2 niet veel te helaasch.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mbt grd2 op je Huawei; je mist er echt niet veel aan. Tenzij je een Nokia hebt, voegt GDR2 niet veel te helaasch.
Oh? Wat voegt het dan wel toe?quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Geen 'other' verbetering iigquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Oh? Wat voegt het dan wel toe?
Kut.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:35 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Geen 'other' verbetering iig
En als je het bijv via whatsapp probeert?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:02 schreef YuckFou het volgende:
Kunnen jullie contacten die als sms verstuurd zijn vanaf een iPhone openen?
ik niet en das best frustrerend...
Daar lopen de meningen nog over uiteen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:35 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Geen 'other' verbetering iig
Data sense. En wat onderhuidse verbeteringen. Schijnbaar,quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Oh? Wat voegt het dan wel toe?
Dat mis ik ook ja! Is toch een van de basisfunctionaliteiten sinds telefoons uit de steentijd. Waarom schrap je zoietsquote:Op maandag 9 september 2013 11:36 schreef Maruna het volgende:
Wat ik eigenlijk het meeste mis op m'n WP is profielen voor geluid. Zoals een hard, normaal, stil, helemaal stil profiel.
nu is het Geluid+tril, of alleen Tril. Ik wil gewoon dat ik m'n mobiel helemaal stil kan zetten.
Uiteraard. Methode die ik meestal gebruik: ff aan de pc hangen en een mappie aanmaken.quote:Op maandag 9 september 2013 16:24 schreef Stansfield het volgende:
Kun je in je fotoalbum eigenlijk zelf albums maken? Nu is het een beetje een zooitje met een camera album, opgeslagen foto's, wat skydrive mappen en wat facebook mappen.
Credits @ Tomba aldaar:quote:Vind het wel mooi om te zien dat MS nu EINDELIJK de puntjes op de i gaat zetten:
quote:
- Custom sounds for text, voice mail, e-mail, and reminders (not seen in this build of GDR3)
- Restore over Wi-Fi when you reset your phone
- Huge amount of work on Bluetooth with various vehicles and devices
- Driving Mode
- Screen rotation lock
- 'X' to close out apps in multitasking
- Icon for multitasking apps
- General performance improvements
- 1080P Display support (for new devices)
- Support for new Qualcomm chipsets
(Via WPCentral)
Vooral het feit dat er nu dan toch eindelijk custom geluiden aan zitten te komen voor reminders en dergelijke spreekt me erg aanEr gaan ook geruchten dat er een Notification Centre inzit dus voor de mensen die daar erg om verlegen zaten...
Poeh dat zou bijna al mijn persoonlijke gebreken oplossen. Windows Phonequote:Op maandag 9 september 2013 18:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Uiteraard. Methode die ik meestal gebruik: ff aan de pc hangen en een mappie aanmaken.
Overigens een crosspost uit het zustertopic op tweakers:
[..]
Credits @ Tomba aldaar:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506404/last
Updaten die meuk.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Even een vraagje: als de telefoon op standby staat duurt het soms best lang (5-10 minuten) voordat ik melding krijg dat iemand een bericht heeft gestuurd via whatsapp en Skype. Voor Skype betekent dit dat de belfunctie niet echt werkt (als ik Skype open heb staan dan wel, maar als de telefoon op standby heb staan dus niet). Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
Ik heb een Lumia 520.
Dit probleem heb ik ook, soms heb ik het idee dat ie in standby helemaal geen internet connectie heeft en pas weer meldingen en berichten ophaal als ik toevallig het scherm open, dan komt er ineens een bak whatsappjes binnen.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Even een vraagje: als de telefoon op standby staat duurt het soms best lang (5-10 minuten) voordat ik melding krijg dat iemand een bericht heeft gestuurd via whatsapp en Skype. Voor Skype betekent dit dat de belfunctie niet echt werkt (als ik Skype open heb staan dan wel, maar als de telefoon op standby heb staan dus niet). Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
Ik heb een Lumia 520.
Telefoon is up to date, Skype e.d. ook.quote:
Soms werkt het ook wel, maar vaak niet. Wel wordt ik gewoon als online weergegeven in Skype, maar ik krijg dus niet meteen een signaal als iemand mij probeert te bellen.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:16 schreef Maruna het volgende:
[..]
Dit probleem heb ik ook, soms heb ik het idee dat ie in standby helemaal geen internet connectie heeft en pas weer meldingen en berichten ophaal als ik toevallig het scherm open, dan komt er ineens een bak whatsappjes binnen.
(maar vaak werkt het ook gewoon wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |