quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Fok! Fuhrers hier
Iemand bannen voor het openbaar maken van DM's, terwijl diegene doodsbedreigingen krijgt opgestuurd. Degene die de bedreigingen uitte heeft overigens niks, want dat mag hier schijnbaar.
Belachelijk inderdaadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Fok! Fuhrers hier
Iemand bannen voor het openbaar maken van DM's, terwijl diegene doodsbedreigingen krijgt opgestuurd. Degene die de bedreigingen uitte heeft overigens niks, want dat mag hier schijnbaar.
Heel zielig enzo, in wat voor situaties die jongen heeft gezeten. Maar het is onzinnig om hem constant de hand boven het hoofd te houden. Eerst tegen Davy gezegd dat hij hem graag door zijn hoofd wou schieten (quote:
Over wie gaat het.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heel zielig enzo, in wat voor situaties die jongen heeft gezeten. Maar het is onzinnig om hem constant de hand boven het hoofd te houden. Eerst tegen Davy gezegd dat hij hem graag door zijn hoofd wou schieten () en nu al meerdere malen tegen Knut.
Ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja... aparte usert.
Maar Knut heeft nu een ban
Jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja... aparte usert.
Maar Knut heeft nu een ban
Belachelijk.quote:
Ik bedreig in ieder geval geen mensen omdat ik ze een beetje vervelend vind op een internetforum.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sjaakie wat een backstabber ben jij.
Leuk dat je dat zo serieus neemt en nu de heilige uithangt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik bedreig in ieder geval geen mensen omdat ik ze een beetje vervelend vind op een internetforum.
Over mij zeker weerquote:
Nazi's of NK?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet ik, maar je weet dat die vergelijking niet gewenst zijn.
Als jij iemand DM't met berichten als 'Ik wil een kogel door je hoofd schieten' en 'kill kill kill' neem ik dat wel serieus jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zo serieus neemt en nu de heilige uithangt.
Ja heb een begrafenis zodrektquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |