weet ik toch Cedricquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
JohIk heet trouwens ook geen Sjaak.
Geen mensen djoeken onderweg he.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen neger en geen Sjaak. Dit moet ik even verwerken, ik ga een ommetje lopen...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:50 schreef Caland het volgende:
Bijna net zo hard nieuws als toen ik er achter kwam dat Happel een ICTer uit Amersfoort was.
En dat mag dan weer wel, Je moet niet zo haten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen mensen djoeken onderweg he.
Maar Don is een neger, die mogen dat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dat mag dan weer wel, Je moet niet zo haten.
Maar geen Antilliaan, die lopen met messen... Surinamers niet, wij schieten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar Don is een neger, die mogen dat.
En een vetklep ook nogquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:50 schreef Caland het volgende:
Bijna net zo hard nieuws als toen ik er achter kwam dat Happel een ICTer uit Amersfoort was.
Dat weet ik niet. Heb hem nog nooit gezien. Of nouja dat wel maar niet bewust.quote:
Achja het is een verhaal dat ik maar al te graag wil gelovenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Heb hem nog nooit gezien. Of nouja dat wel maar niet bewust.
Maak je niet dik. Al was 'ie mager geweest had hij je toch niet kunnen bijhouden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja het is een verhaal dat ik maar al te graag wil geloven
Hij is niet dikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja het is een verhaal dat ik maar al te graag wil geloven
Hij is niet dikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Heb hem nog nooit gezien. Of nouja dat wel maar niet bewust.
Zware botten zekerquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Maak je niet dik. Al was 'ie mager geweest had hij je toch niet kunnen bijhouden.
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:13 schreef Caland het volgende:
Vond het al een raar verhaal want Happel is helemaal niet gezellig.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:14 schreef stevenmac26 het volgende:
ONZ / Dromen over users die is nooit spreek
Deze shit wordt creepy jaquote:
Ziek in je hoofd ben je dan. En het zou tijd worden dat iemand daar tegen optreedt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als jij iemand DM't met berichten als 'Ik wil een kogel door je hoofd schieten' en 'kill kill kill' neem ik dat wel serieus jaHelemaal omdat dit niet de eerste keer is dat je dit doet.
Wie droomt er nou niet van Steven?quote:
Nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie droomt er nou niet van Steven?
Ik kan een kaartje overnemen, is het echt zo vet als ze zeggen?quote:
Zelfs ik doe dat nietquote:
Beste feestje dat er is momenteel. Zou wel die tat afdekken als ik jou was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan een kaartje overnemen, is het echt zo vet als ze zeggen?
Zo krijg je dus verhaaltjes, Zijn leugens , Allemaal zwartmakerij van Knut jegens mij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ziek in je hoofd ben je dan. En het zou tijd worden dat iemand daar tegen optreedt.
Ja het heeft een hoog kakkerlakken gehalte dat wist ik alquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Beste feestje dat er is momenteel. Zou wel die tat afdekken als ik jou was.
Dat eerste is nog wel te doen, dat laatste zou ik zelf nachtmerries van krijgenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze shit wordt creepy jaEerst die chick en nu ook Mikey
Rotterdamse organisatie. Dus de bekende jongens kunnen allemaal gratis.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het heeft een hoog kakkerlakken gehalte dat wist ik al
Oke man.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo krijg je dus verhaaltjes, Zijn leugens , Allemaal zwartmakerij van Knut jegens mij.
Waar wordt dat gehouden dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Rotterdamse organisatie. Dus de bekende jongens kunnen allemaal gratis.
Ik denk er nog even over naquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Rotterdamse organisatie. Dus de bekende jongens kunnen allemaal gratis.
Tilburg. Maar half Rotterdam gaat erheen. Was eerst ook daar in de buurt geloof ik.quote:
Ja en jij houdt het mooi in stand. Jammer hoor iemand een eerlijke kans te geven zit er niet bij he.quote:
Ik heb het godverdomme op Arnhem Cs gehad toen ik naar mijn toenmalig vriendin ging die in Aalten woonde... Werd ik herkend op het station door een paar molukkersquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:24 schreef Caland het volgende:
Maargoed. Als je daar niet voor komt heb je er ook nauwelijks last van. Zo is het eigenlijk overal.
Behalve die paar keer dat ik in Utrecht was. Vervelend volk
Met alle respect, maar je houdt het zelf in stand. Zulke dm's stuur je niet. En dreigen om iemand thuis op te zoeken ook niet. Dan neem je het allemaal iets te serieus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en jij houdt het mooi in stand. Jammer hoor iemand een eerlijke kans te geven zit er niet bij he.
Stank voor dank.
Ik heb alleen maar wat songteksten doorgestuurd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met alle respect, maar je houdt het zelf in stand. Zulke dm's stuur je niet. En dreigen om iemand thuis op te zoeken ook niet. Dan neem je het allemaal iets te serieus.
Is altijd een pre als de schoonfamilie je liever niet zietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het godverdomme op Arnhem Cs gehad toen ik naar mijn toenmalig vriendin ging die in Aalten woonde... Werd ik herkend op het station door een paar molukkersTand door mijn lip en blauw oog en we gingen die avond met haar familie uiteten
Dolle boel. Wat zei jij, van de trap gevallenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het godverdomme op Arnhem Cs gehad toen ik naar mijn toenmalig vriendin ging die in Aalten woonde... Werd ik herkend op het station door een paar molukkersTand door mijn lip en blauw oog en we gingen die avond met haar familie uiteten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |