Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja heb een begrafenis zodrekt
Sterkte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gecondoleerdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:
thanksquote:
Dat eerste heb ik helemaal niet gestuurd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als jij iemand DM't met berichten als 'Ik wil een kogel door je hoofd schieten' en 'kill kill kill' neem ik dat wel serieus jaHelemaal omdat dit niet de eerste keer is dat je dit doet.
thanksquote:
Iets vergelijkbaars danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat eerste heb ik helemaal niet gestuurd.
Onbegrijpelijk altijd, dat soort verhalen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
thanks
Is moeder van een goede vriend, vrouw nooit ziek en ging 2 maanden geleden maar naar de dokter. Kanker geconstateerd en nu wordt ze begraven
ze vallen bij de bosjes lijkt het welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk altijd, dat soort verhalen.
Ik heb hem titels van liedjes doorgestuurd meer niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Iets vergelijkbaars danEn dan heb je ook naar Davy gestuurd vorig jaar.
Oke. Ik vind het belachelijk dat je spastisch reageert op users hier. Je wou nota bene Littlerabbit thuis op gaan zoeken voor dat Strootman filmpjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb hem titels van liedjes doorgestuurd meer niet.
Dat van Davy heb ik trouwens gewoon een ban voor gehad.
gedeelt .quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:33 schreef stevenmac26 het volgende:
IK BEGRIJP HET NIET MEER ! ! !
Ze zijn niet gelukkig in Marokko.
Ze zijn niet gelukkig in Turkije.
Ze zijn niet gelukkg in Egypte.
Ze zijn niet gelukkig in Libië.
Ze zijn niet gelukkig in Iran.
Ze zijn niet gelukkig in Gaza.
Ze zijn niet gelukkig in Irak.
Ze zijn niet gelukkig in Afghanistan.
Ze zijn niet gelukkig in Jemen.
Ze zijn niet gelukkig in Syrië.
Ze zijn niet gelukkig in Libanon.
Ze zijn niet gelukkig in Pakistan.
En waar zijn ze dan wel gelukkig ?
Ze zijn gelukkig in Engeland.
Ze zijn gelukkig in Frankrijk.
Ze zijn gelukkig in Italië.
Ze zijn gelukkig in Duitsland.
Ze zijn gelukkig in Zweden.
Ze zijn gelukkig in de Verenigde Staten.
Ze zijn gelukkig in België.
Ze zijn gelukkig in Noorwegen.
Ze zijn gelukkig in Nederland.
Ze zijn kennelijk gelukkig in elk land dat een niet-moslimland is.
En wie geven ze de schuld?
Niet de islam.
Niet hun leiders.
Niet zichzelf.
Nee, ze verwijten het de bevolking van de landen waar ze wel
gelukkig zijn.
En dan willen ze juist DEZE LANDEN zo veranderen dat ze precies worden
als de landen waar ze ontevreden over zijn.
Begrijp jij het nog ????
Dit soort dingenSnappen mensen niet dat er in dat soort landen armoede heerst en oorlog is en shit
thanks manquote:
Ik zou dat toch niet echt doen. Dat was gewoon trollen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oke. Ik vind het belachelijk dat je spastisch reageert op users hier. Je wou nota bene Littlerabbit thuis op gaan zoeken voor dat Strootman filmpjeDenk even na, of probeer het in ieder geval.
Nee, we zagen het allemaal verkeerd op Whatsappquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou dat toch niet echt doen. Dat was gewoon trollen.
Maar schijnbaar heeft het succes gehad.
Rechtstreeks van zo'n Ik hou van Holland-facebookpagina, zeker?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:33 schreef stevenmac26 het volgende:
IK BEGRIJP HET NIET MEER ! ! !
-knip-
Dit soort dingenSnappen mensen niet dat er in dat soort landen armoede heerst en oorlog is en shit
Heerlijk dat soort volkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rechtstreeks van zo'n Ik hou van Holland-facebookpagina, zeker?
Nu begeef jij je op zwak ijs, Vertelquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, we zagen het allemaal verkeerd op Whatsapp
Geen flauw idee maar ik zag 2 figuren het posten met: Ja dit is wat om over na te denken!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rechtstreeks van zo'n Ik hou van Holland-facebookpagina, zeker?
Niet dom doen want wij appen ook elke avond eventjesquote:
Hoezo? Daar zei jij dat je LR op wou zoeken en vroeg aan Kapo om zijn Facebook. Toen hij dit weigerde te geven en wij zeiden dat je normaal moest doen verliet je het gesprek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu begeef jij je op zwak ijs, Vertel
And that was it.. in de steek gelaten door mijn eigen supporters.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoezo? Daar zei jij dat je LR op wou zoeken en vroeg aan Kapo om zijn Facebook. Toen hij dit weigerde te geven en wij zeiden dat je normaal moest doen verliet je het gesprek.
Ja man.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
And that was it.. in de steek gelaten door mijn eigen supporters.
Painfull men ...
Kom bij ons want wij lopen ook altijd wegquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
And that was it.. in de steek gelaten door mijn eigen supporters.
Painfull men ...
Kijk nou uit, anders komt Mikey je gewoon even opzoeken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom bij ons want wij lopen ook altijd weg
Ik geef hem zo mijn adres hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kijk nou uit, anders komt Mikey je gewoon even opzoeken.
Wij moeten nog een keer fifa doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom bij ons want wij lopen ook altijd weg
Hommo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik geef hem zo mijn adres hoor
Klopt! Binnenkort zeker even doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wij moeten nog een keer fifa doen.
quote:
Omdat je kenkerdik bent.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:42 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb zin in gebak. Waarom weet ik alleen niet.
Hou het gekanker vandaag even minimaal manquote:
Ok.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou het gekanker vandaag even minimaal man
Je bent niet eens een echte neger !quote:
Jij bent niet zo van de zwarte humor?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Zodrekt iemands moeder begraven die overleden is aan kanker en dik was
Sterkte ...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Zodrekt iemands moeder begraven die overleden is aan kanker en dik was
Mwah over het algemeen wel maar soms kan je ook even er geen zin in hebben tochquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent niet zo van de zwarte humor?
Dat is waar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah over het algemeen wel maar soms kan je ook even er geen zin in hebben toch
Johquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent niet eens een echte neger !
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
JohIk heet trouwens ook geen Sjaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |