BOot is leuker, en als je inchecken enz meerekent niet eens zoveel langzamer.quote:
Ik altijd het minste.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
geef niet super veel uit, meestal minste van iedereen
weet niet eens waar de boot vanaf gaatquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BOot is leuker, en als je inchecken enz meerekent niet eens zoveel langzamer.
Je praat anders wel vaak een beetje zo. Had tenminste verwacht van iemand die doet alsof Ajax hem werkelijk alles is dat hij een SK zou hebben of regelmatig wedstrijden zou bezoeken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
uh ja
ik ben geen vak410 hool ofzo
[..]
sinds 1 augustus 20
Ik doe alleen aan bitcoins.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
Hoeveel euro moet ik overmaken om tussen deze `gewaardeerde'' users te komen te staan?
ajax is niet mijn alles, geen idee hoe je daar op komtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Je praat anders wel vaak een beetje zo. Had tenminste verwacht van iemand die doet alsof Ajax hem werkelijk alles is dat hij een SK zou hebben of regelmatig wedstrijden zou bezoeken.
Ik heb er ook nog een paar maar al weken niet meer naar om gekekenquote:
Ook in de bubbel gestapt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog een paar maar al weken niet meer naar om gekekenWordt toch geen leuk bedragje meer.
je staat er tussen mattiequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
Hoeveel euro moet ik overmaken om tussen deze `gewaardeerde'' users te komen te staan?
Van hoek van Holland en Ijmuiden gaan er Ferry's. De grootste ter wereld zelfs.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet eens waar de boot vanaf gaat
Met al die relletjes tochquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
ajax is niet mijn alles, geen idee hoe je daar op komt
al volg ik ajax wel al jaren
hm?quote:
quote:
naar southampton ja? Dat duurt 12 uur ozf dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van hoek van Holland en Ijmuiden gaan er Ferry's. De grootste ter wereld zelfs.
mwah beetje trollen en rellen is niets mis meequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Met al die relletjes toch
Maakt verder ook niet uit ik ga alleen naar thuiswedstrijden en ook niet eens allemaal heb wel een seizoenkaart (voor het familievak).
Niet naar Southamptionquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
naar southampton ja? Dat duurt 12 uur ozf dan?
Paar maandjes geleden ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |