Beetje glijmiddel kopen voortaanquote:
oke ja ik ga nooitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uit wedstrijden moet je uitkaart voor nodig hebben, wedstrijden tegen PEC of Roda oid heb je geen CC voor nodig en zijn goedkoop. Thuis.
nee maar ik kijk liever via TV dan zie je toch alles beter en tussen het tokkievolk met mn rug naar het veld staan wil ik al helemaal nietquote:
Wedstrijd bezoeken is veel leuker man.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee maar ik kijk liever via TV dan zie je toch alles beter en tussen het tokkievolk met mn rug naar het veld staan wil ik al helemaal niet
heb er stiekem ook niet echt money voorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wedstrijd bezoeken is veel leuker man.
Ben je wel heel arm.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb er stiekem ook niet echt money voor
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb er stiekem ook niet echt money voor
Ok jij bent er dus zo een.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee maar ik kijk liever via TV dan zie je toch alles beter en tussen het tokkievolk met mn rug naar het veld staan wil ik al helemaal niet
nee valt wel mee, ik kom elke maand wel gewoon rond enzo met uitgaan erbij maar wil soms ook sparenquote:
gaat m niet wordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja plus je moet clubcard hebben en anders een keer een uit wedstrijdje pakken, die zijn goedkoper dacht ik
weet niet zeker
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een kampioenschapje zou leuk zijn.
Hm, had je wat jonger verwachtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
uh ja
ik ben geen vak410 hool ofzo
[..]
sinds 1 augustus 20
ga gewoon met hem langs training en hopen op een handtekening of iets dergelijksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:07 schreef Faux. het volgende:
[..]
gaat m niet worden
naja, ik ga er maar s over nadenken. meet en greet lijkt onmogelijk, maar is het enige waarvoor je niet hoeft te betalen. andere dingen waar je niet voor hoeft te betalen maar een voetbalfan toch blij mee kan maken lijken me zeldzaam.
wat zouden jullie voetbalwensen zijn?
Minder uitgeven tijdens uitgaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee valt wel mee, ik kom elke maand wel gewoon rond enzo met uitgaan erbij maar wil soms ook sparen
mijn humor en postgedrag op fok1 lijkt jonger jaquote:
Hun voetbalvrouwen pakken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:07 schreef Faux. het volgende:
[..]
gaat m niet worden
naja, ik ga er maar s over nadenken. meet en greet lijkt onmogelijk, maar is het enige waarvoor je niet hoeft te betalen. andere dingen waar je niet voor hoeft te betalen maar een voetbalfan toch blij mee kan maken lijken me zeldzaam.
wat zouden jullie voetbalwensen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |